روايات

رواية ورأيتك بقلبي الفصل التاسع 9 بقلم رنا أحمد التوني

رواية ورأيتك بقلبي الفصل التاسع 9 بقلم رنا أحمد التوني

رواية ورأيتك بقلبي الجزء التاسع

رواية ورأيتك بقلبي البارت التاسع

رواية ورأيتك بقلبي الحلقة التاسعة

حور بصدمه : يوسف انتاا كويس مالك يوسف دخل يوسف من الباب وهوا شبه غايب عن الوعي كان ماشي بل عافيه وايدو بتنزف
حور بقلق وخوف : يوسف رد عليا مالك
حاولت تقاومه ومشيت وهيا حاطه ايدو ع كتفها ومسندها لحد ما دخلو الاوضه نيمتو ع السرير جريت ندور علي حاجه توقف النزيف ملقتش جابت بجامه بتاعتها وقطعتها وربطتها علي ايدو وقعدت جنبو بقلق
حور : يوسف اي الي حصل انتا شارب ولا اي
يوسف كان مغيب ومش معاها نام يوسف وهيا قلقانه عليه لقت جسمو سخن عملت كمدات وفضلت قلقانه عليه ونامت جنبو من كتر التعب
———
هشام : اي يابابا مرحتش الشغل لي النهارده
محمد : مفيش يابني تعبان شويه
هشام بقلق : خير مالك تحب مروح تكشف
محمد : لأ يابني متقلقش وبس عشان امك لو سمعت هتعمل حدوته
جميله : خير لو سمعت ايه
هشام بقلق : بابا تعبان حتا يوم فرح حور تعب ومقدرش يكمل ومش راضي يروح يكشف
محمد : خلاص ارتحت ياسوسه لما قلتلها غوري ياد علي اضتك ابو ربايتك
جميله بخوف : مالك ياحبيبي تحب نروح نكشف
محمد بحب : قلقانه عليا ياجميله
جميلا بحب : وانا ليا مين غير دا انتا ابو عيالي وجوزي وكل ما لي
محمد : ههههه طب قومي اعمليلي حاجه حلوه من ايدك الحلوه عشان وحشتني حلوياتك
جميله : عيوني ياحبيبي بس برضو هتروح تكشف
سمر : بابا حبيبي عامل ايه
محمد : حبيبك عايزه كام يابت الكلب
سمر بدحك: حبيبي ياحج والله طول عمرك فاهمني وبعدين بتشتم نفسك لي بس
محمد : اخلصي عايزه كام
سمر : 300 ميايه بس
محمد : تمشي يابت الكلب من هنا
سمر: يابابا بقا دا انا كنت عاملالك مفاجأة ماما هشام تعالو عايزاكو
جميله وهشام :خير يابت
سمربتمسيل الحزن: الشهاده ظهرت
محمد : جيبيتيها
سمر بتمسيل حزن : اه يابابا
محمد : زعلانه لي مش قلتي مفاجأة يبقا حلوه
سمر : لا ياحج المفاجأة مش دي
هشام وجميله بقلق : انطقي يابت عملتي اي
سمر : احم انا عملت الي عليا وانتو شهدين
هشام : اخلصي من غير مقدمااااات
سمر : انا احم جبت 92% ياااااااااااااا
محمد بفرحه : بجد الف مبروك ياحبيبت قلبي
هشام بفرحه : اه ياجزمه امال بتخضينا ليه ياحيوانه
جميله: لولولولولولولي فرحتي قلبي ياحبيبتي حضنتها
سمر : المفاجأة بقا اني قدمت ع طب عشان ابقا زي بابا
محمد :حبيبت قلب بابا🥺♥️
———–
الصبح صبح
يوسف بتمتامه : مممم حور
حور بفزع : يوسف انت كويس
يوسف وبدأ يفوق : اهه في اي
حور بحنيه: عامل اي يا يوسف
يوسف : الحمدلله انا اسف شكلك منمتيش كويس بسببي
حور بتوتر: لالا عادي هاحضرلك الفطار عشان تحكيلي اي الي حصل
يوسف : ……
حور راحت تحضر الفطار وخلصت وخدت الفطار ع الاوضه
حور : احم الفطار جاهز
يوسف : تعبتك معايا
حور بحنيه : ولا تعب ولا حاجه كل بقا وبدأت تأكلو وكلت وشالت الصنيه
حور: هحضرلك الحمام
يوسف: شكرآ
دخلت حور حضرت الحمام ودخلت لو هدوم ترنج رجالي مريح
حور : الحمام جاهز حاول تبعد المياه عن ايدك
يوسف : تمام
————
علي : بت يادنيا اتصلي علي اخوكي شوفيه عامل ايه
دنيا : بابا لسه بدري اكيد لسه نايمين
نجلاء : امممم خليهم نايمين عملتي اي يابت يادنيا في امتحان
دنيا بلجلجه: ها لسه معرفش
علي : انا نازل الشغل سلام
———
جميله: محمد اصحه بقا الساعه عدت 11
محمد : صحيت خلاص
جميله يلا قوم البس عشان عندنا معاد دكتور الساعه 1
محمد : لي بس كدا
جميله: معلش عشان نطمن عليك
محمد : ماشي أمري لله
————–
يوسف : حور ماتيجي تقعدي معايا بدل ما انا قاعد لوحدي كدا
حور : حاضر جيت
يوسف : تعالي نلعب عشان زهقان
حور بلجلجه: عايزه اقلك حاجه
يوسف : قولي
حور : بس تسمعني لل اخر بص انا امبارح لما كنت بعيط مش عشان انا بحبو وندمانه اني اتجوزتك بس انت فاهمت غلط انا كنت بعيط عشان افتكرت كلام الناس عليا سدقني والله
قطعها يوسف : مصدقك من غير حلفان كتير مش هنلعب بقا ولا ايه
حور بابتسامه: ماشي
نزل لعبة صراحه وجرءه وفضلو يلعبو
حور : هااا قول
يوسف : لااا انزلي بل حكم
حور : هههههه جبان اسمع الحكم هتاكل شطه
يوسف :اي الحكم التافه دا
حور: ههههه مش عارفه طب ثواني افكر
حور بتفكير : لقيتها

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ورأيتك بقلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى