روايات

رواية وحش الصعيد الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الفصل الرابع عشر 14 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية وحش الصعيد الجزء الرابع عشر

رواية وحش الصعيد البارت الرابع عشر

رواية وحش الصعيد الحلقة الرابعة عشر

في المستشفي عند رعد كان خارج مصطفى بعد وقت كبير
رودي جريت عليه…. واتكلمت بعياط… رعد عامل ايه
مصطفى بهدوء… اهدي هو كويس الحمدلله
رودي بشهقات…. امال طولتو جوه لي
مصطفى… لاننا اطرينا نعمله عمليه جديده لان الاوله عظمه من عظم صدره اتحركت وكان لازم ترجع مكانها تاني
رودي… طيب انا اقدر اشوفوا لوسمحت وافق ولله ماهتكلم معاه بس دخلني اشوفه
مصطفى… ماشي
واخدها وراهو الاوضه ال فيها رعد كان نايم ورودي قعدتت جانبه واتكلمت…. ونبي ماتسبني انت كمان زي بابا زمان وقعدت تعيط
مصطفى كان واقف وفجاء فونه رن
مصطفى… الو
سهر بدموع… الحقني يا خوي
مصطفى بقلق…. في اي
رودي…. في اي
سهر بدموع…. سيف نزل ضرب في قمر وهيا فقدتت الوعي واحنا جايبنها وجاين عل المستشفى دلوق
مصطفى…. طيب طيب اهدي وانا نازل اقبلك
وقفل رودي… في اي
مصطفى…. الغبي سيف ضرب قمر واغمي عليها وجايبنها هنا خاليكي هنا وانا هروح اشوف مالها
رودي… اممم ابقي طمني
مصطفى… ماشي وراح يشوفها
رودي بصت عل رعد وقعدتت جانبه
❤❤❤❤❤❤❤
تحت
مصطفى نزل واول مانزل كانو هما جهم وكشف عل قمر خيط ليها الجروح ال في وشها وعلق ليها دم لانها نزفت دم كتير
بعد ساعه
صحيت قمر…… قامت مخضوضه…. ولله يا خوي ما عملت حاجه ابعد عني
سهر حضنتها….. اهدي يا قلب اختك محدش يقدر يقرب منيك تاني
قمر بدموع وهي في حضن سهر…. ولله كداب ماقولتلو اكده
مصطفى دخل عليهم
لقهم كدا اتعصب من سيف اكتر
… الغبي ده عمل اكده لي
سهر… بصت لمصطفي وسكتت
مصطفى…. يعني هو مش عارف زفت امين ده ماشي حسابهم معايا
فونه رن برقم رعد
مصطفى استغرب وبعدين رد… الو يارعد
قمر لما سمعت اسمه بصت عل مصطفى
رودي بتوتر…. انا رودي مش رعد رعد لسا نايم
مصطفى…. اصل الرقم متسجل برعد انا اسف
رودي… لا عادي ولايهمك
مصطفى… في حاجه
رودي…. هيا قمر عمله ايه
مصطفى بص عل قمر…. الحمدلله صحيت
رودي… هو انا ممكن اجاي اشوفها واطمن عليها
مصطفى حط ايدوا عل السماعه واتكلم…. رودي عاوزه تشوفك اقول ليها اي
قمر هزت راسها بمعني ماشي
مصطفى…. ماشي تقدري تيجي
رودي…. هي في اوضة رقم كام
مصطفى… خليكي وانا هاجي اجيبك بدل ماضيعي
رودي…. اوكي
وقفلت
مصطفى… سهر خليكي جانبها وانا جاي
سهر هزت راسها
❤❤❤❤❤❤❤
مصطفى راح لرودي وخبط
رودي… اتفضل
مصطفى دخل وبص عل رعد….. لسا ماتحركش
رودي… لا
مصطفى… طيب تعالي اوديكي عند قمر
رودي… بس رعد
مصطفى… هو دلوقتي نايم ومش حاسس بحاجه تعالي ونرجع بسرعه
رودي مشيت مع مصطفى
❤❤❤❤❤❤
وهما ماشين
مصطفى… شكلك بتحبي رعد اوي
رودي…. اوي رعد هو سندي في الدنيا كلها
مصطفى… لي انتي مش عندك اخوات
رودي… عندي واحد بس
وهو بين الحيا والم*وت دلوقتي
مصطفى وفق… استني
انتي اختو
رودي هزت راسها بمعني اه
مصطفى …. يعني مش خطيبتو ولا حاجه
رودي….اه بس ماتقولش ليه انك عرفت اوكي
مصطفى… لي
رودي…. كدا وخلاص وخبطت عل قمر
وسهر….. اتفضل
دخلت رودي…. عامله ايه يا قمر
قمر بتعب… الحمدلله
تعالي واقفه بعيد لي
رودي قربت
قمر بدموع… اني اسفه يارودي
رودي قربت منها ومسحت دموعها… ماتعتذريش خلاص انا مسمحاكي
وهو اصلا باين عليه كداب
قمر… بجد مسمحاني
رودي…. امممم
سهر بكسوف….. واني اسفه اني كمان
مصطفى بستغراب… بتعتذري لي
سهر بدموع…. عشان اني ضربت رودي قبل اكده اني وقمر بس ولله اني عملت كدا من غيرتي عل سيف
مصطفى بغضب…. يعني اتحدتو عل البت
رودي…. خلاص يا مصطفى المسامح كريم وانا ياسيد كريمه وضحكت
والكل ضحكو
مصطفى بضحك…. دول يتفات ليهم بلاد مش يتسامحو
سهر بغيظ… وه يا خوي انت بتو*لعها ولا اي ما البنيه مسمحانا اهو
رودي… احنا ممكن نبقي صحاب صح
سهر وقمر ضحكو…. احلي صحاب
رودي… بدايت الصحوبيه نتصور
قمر بضحك… وه يعني يوم ماتصور اتصور اكده
رودي… ومالك مانتي زي القمر اهو
مين معاه فونه اصل فوني في البيت ومش معايا ال فون رعد ولو رعد لقه صورة بنت عل فونه هيفتح ليا دماغي
سهر… اني الفون بتاعي الكاميره بتاعتو بايظه
رودي… اوووف يعني مش هنتصور
سهر… اخوي
مصطفى… نعم
سهر… هات فونك نتصور بيه
مصطفى… الكاميره بايظه
سهر بغيظ… وه الفون لسا جديد لحقت باظت هات الفون وخدتو من جيب البنطلون
… حاولت تفتحو بس كان في باسورد
… اخوي افتحو
مصطفى اخدوا منها وفتحو وقعدوا يتصوروا بوضعيات مضحكه
❤❤❤❤❤❤❤
عند رعد
كان فجر دخل ليه وكان رعد فاق
فجر… الف سلامه عليك
رعد بتعب… الله يسلمك
فجر… ال وراها امين صوح
رعد… اممم
فجر… ماتخافش قربت نهايتو
رعد… خلاص اعمل ال انت عاوزه لاني مسافر ومش راجع تاني
فجر بغضب… وه والاتفاق ال بينا
رعد… انساه لاني مش مستعد اخسر انا كنت هخسر اختي انا هسيبها ليه مخضره
فجر خرج من عند رعد بغضب
❤❤❤❤❤❤
فجر راح للوحش
وحكالو ال حصل
الوحش… خلاص نفذ انت
فجر…. من دلوق ياوحش
الوحش… اه
فجر… ماشي
فجر بعت كل حاجه بتخص امين لشخص وقالو… نفذ
وبعدين ابتسم بشر
❤❤❤❤❤❤❤
عند قمر
رودي… انا هروح اشوف رعد عاوزين حاجه
قمر بلهفه… هو عامل ايه
رودي… لسا مفقش
قمر بحزن.. اكيد لما يفوق مش هيسامحني
رودي… انا مش عاوزه احبطك بس رعد عنيد جدا بس احنا معاكي صح
الكل… اه
❤❤❤❤❤❤
الصبح
كان رعد صحي وبيفطر
الباب خبط
رودي… اتفضل
مصطفى دخل… صباح الخير
الكل.. صباح النور
مصطفى… معايا شخص عاوز يطمن عليك
رعد بتعب… مين
دخلت قمر
رعد شاف وشها ادايق وولف وشه الجه التانيه
قمر بخزن…. الف سلامه عليك
رعد مابردش قمر بصت لمصطفي ورودي
رودي… رعوتي انا سمحتها وانت كمان سامحها
رعد عاوزني اسامحها
الكل… اه

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وحش الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى