رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الفصل العاشر 10 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الجزء العاشر
رواية وحش الصعيد الجزء الثاني البارت العاشر
رواية وحش الصعيد الجزء الثاني الحلقة العاشرة
تيا… صحيت تصوت
الكل طلعو ليها جري
تيم دخل واخدها في حضنه… اهدي اهدي ياقلبي
تيا كانت في حضنه وبتعيط
تيا بشهقات… كا كان جاي يمو*تني
رعد بستغراب…. مين
تيم بتوتر…. اكيد حلم وحش
رعد مصدقهوش وسال تيا… مين ال كان جاي يم*وتك
تيا بشهقات… هو هو وبعيد نامت تاني
تيم… نايمه وغطاها وخرجو بره
رعد… مين ال كان عاوز يم*وتها
تيم… اكيد حلم هيا تيا من ساعه مال الحاله دي جات ليها وهيا بتشوف حاجات مثلا حد جاي يمو*تها اوكدا وسالت الدكتور قال عادي من المهدء ال بتاخدوا
مصطفى… انا هسال دكتور نفسي زميلي عن حالته
تيم بتوتر… لالا اختي مش مجن*ونه
مصطفى… المريض النفس مش مجن*ون الحاله ال بتجيلو بتبقي عن طريق صدمه كبيره اتعرض ليها او ضغط نفسي
رعد.. تيم مصطفي معاه حق لازم تنعرض عل دكتور نفسي
تيم… بس تيا
رعد.. حط ايدوا عل كتف تيم… انا عارف انك خايف عل تيا بس دي الصح لحالتها
تيم هز راسو بتوتر
… بس ممكن مايكونش الفتره دي
رعد… تمام
ومشي هو ومصطفي
تيم فضل واقف ومتوتر لدرجه انه بدا يعرق
❤❤❤❤❤❤
بعد اسبوع مر مفيش فيه احداث غير ان تيم حاول يتقرب من قمر اكتر وبقو صحاب ورودي ومصطفي رجعو الصعيد
في يوم قمر كانت في المطبخ وبطنها وجعتها وجريت عل الحمام تر*جع
جميله بخضه… مالك باين عليكي تعابنه كانت بتملس عل وشها وخدتها وقعدتها عل السرير
قمر بتعب… بطني وجعاني اوي
جميله قامت جابت ليخا فستان ولبستها… تعالي نروح لدكتور شكلك تعبانه 💔اوي
قمر وجميله راحو الدكتوره
❤❤❤❤❤
عند الدكتوره
كشفت عل قمر
الدكتوره… دا عادي يامدام هيا اول فتره كدا
جميله… اول فتره لاي
الدكتوره…. الف مبروك المدام حا*مل
جميله بفرحه…. ونبي اتاكدي تاني
الدكتوره… والله اتاكدت حتي شوفي الاختبار اهو
جميله حضنه قمر بفرحه…. الف مليون مبروك
الدكتوره… لازم تستريح عشان حملها ضعيف
جميله… حاضر حاضر شكرا يادكتوره
الدكتوره… العفو الف مبروك
جميله… الله يبارك فيكي ومشيو
قمر كانت مصدومه وفرحانه في نفس الوقت
جميله… كانت سندها… دا رعد هيفرح اوي
قمر… لا ماتعرفهوش سبيني انا اعرفوا
جميله… بفرحه… ماشي ياحبيبتي وطلعت قمر فوق
تيا… دخلت عليهم… مالك سكلك تعبانه 💔اوي
جميله بفرحه…. عقبال ماشوفك زيها
تيا بستغراب… في اي
جميله بفرحه…. قمر حامل هتبقي عمتو
تتيا قعدتت تتنطط بفرحه ومسكت ايد جميله وقعدت تقول هبقي عمتو
مبروك ياقمر
قمر… الله يبترك فيكي عقبالك
تيم دخل… فرحين كدا لي فرحوني معاكم
تيا… هتبقي عمو
تيم بستغراب… عمو ازاي
تيا بفرحه… قمر حامل
تيم ادايق بس اتكلم عادي… الف مبروك
وسابهم ومشي
جميله… مالو الواد ده
تيا… سيبك منو خالينا نفرح وشغلت اغاني وقفلت ترقص هيا وجميله وقمر كانت قعده تضحك عليهم
❤❤❤❤❤
عند الوحش
فجر…. نقطه ضعف يحيي هيا الفلوس
الوحش… خلاص غرقو فلوس مش مهم المهم رقبه الافعي تكون تحت رجلي
فجر… انا عرفت حاجه كمان
الوحش… اي
فجر… بخصوص الارض القبليه
الوحش… ماتكلم ساكت لي
فجر… عرفت انها فيها اث*ار عشان كدا سيد ده هيتجنن عليها
الوحش… طيب وسيف يعرف بكده
فجر… معرفش بس باين لا
الوحش… خليك جانبه باين ان السيد ده مش ساهل
فجر… امرك ياوحش ومشي
الوحش… اكده العب احلو هههههه
❤❤❤❤❤
قمر كلمت امها وعرفتها بحملها
والكل فرح ليها وبقو يبباركو ليها كلهم وكلهم فرجانين عشانها
❤❤❤❤❤
عند الافعي
كان قاعد بيفكر وقطع تفكيروا دخول يحيي
يحيي… انا عرفت هنضرب الوحش ازاي ونضمن شره
الافعي… ازاي
يحيي… نشتري دراعو اليمين
الافعي… مش هيبقي مخلص ليه
يحيي… هنذوده فلوس وساعتها هي*نخ ويبقي تحت امرنا وساعه العمليه يكون هو منيم الوحش والعمليه تتسلم بامان
الافعي… تمام
❤❤❤❤❤
بليل قمر كانت مجهزه عشا حلو وجو حلو عشان رعد لما يجي
اتصلت عليه…. الو
رعد وهو نزل من الشركه… الو يا حبيبي
قمر… هو انت لسا قدامك كتير
رعد… لا هركب العربيه وجاي
قمر… بسرعه عشان عندي ليك مفاجاة
رعد بفرحه… وانا برضو عندي ليكي مفاجأة
قمر… طيب قول انت الاول
رعد بضحك… لا قولي انتي الاول
قمر… لا ماتيجي ويلا بسرعه بقا
رعد… حاضر مسافه السكه باي
قمر… باي وحضنه الفون بفرحه وحطت ايدها عل بطنها
الباب خبط فكرتو رعد ونزلت جري
وفتحت الباب
لقتو واحد تاني
قمر… خير
الراجل… انتي المدام قمر
قمر… اه
الراجل طلع حاجه من جيبه وفخها في وشها
قمر اغمي عليها
الراجل شالها وحطها في الاوضه وقلع هدومه ونام جانبه
الراجل رن عل حد… كلو تمام
المجهول… ماتقربش منها
الراجل… ماشي
وقفل معاه ونام جانبها
رعد دخل جري وفرحان وطلع اوضته وفتح الباب واتصدم وووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وحش الصعيد الجزء الثاني)