روايات

رواية وجع القلب الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق مصطفى

رواية وجع القلب الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق مصطفى

رواية وجع القلب الجزء السادس عشر

رواية وجع القلب البارت السادس عشر

وجع القلب
وجع القلب

رواية وجع القلب الحلقة السادسة عشر

مايا اتفاجأت من وجود صقر بجانبها اثناء حديثها مع زميل لها لحظتها** انقطع التيار فجاه: محستش غير انها بتجري ومش شايفه حاجه
ايه ده في ايه انت مين ! *فكرت زميلها وخافت جدا ومش شايفه حاجه وسامعه اصوات المتواجدين*
ولسه حتقول الحقون*** قام باحضانها وهمس لها هشش متخافيش ده انا ورفعها فحضنه وكمل طريقه للخارج
*صقر عارف المكان ده كويس وعارف وجود باب اخر بالجانب الاخر اقرب له لانه قام بتصميمه وايضا بلغهم اول ماينقطع التيار يقومو بتشغيل مولد كهرباء باضاءه خفيفه جدا*
اطمنت انه هو :
نزلني نزلني طيب انت بتعمل ليه كده طيب نزلني وانا حمشي معاك
صقر :لا
وصل للسياره ونزلها ع الارض ولسه حتسحب ايديها بعيد عنه مسكها : لا رايحه فين اركبي انهارده مفيش هروب
نظرت له ونظر لها 🤨: يلا
وركبت وقفلها الباب وركب وقاد السياره وتحرك من المكان باكمله
داخل السياره
رن تليفونها لاقت انه حسام
صقر : ردي عليه وقوليله انك روحتي واقفلي تليفونك خالص !
مايا نظرت له ؟
صقر :ردي قوليله انك روحتي يلا
مايا مش فاهمه حاجه : الو ايوه يا حسام
حسام:………..
مايا وهي بتنظر له ومتردده: انا انا روحت و***سحب التليفون منها وقفله خالص ورماه ورا ع الكنبه
مايا : انت بتعمل كده ليه ماهو حيتصل بماما !
صقر مركز في الطريق ولم ينظر لها : خليه يتصل
مايا بتحاول تفهمه: طيب ولما يعرف اني مروحتش وماما !!
صقر ابتسم: ما هي ماما عارفه !
مايا اتفاجأت: ايه ده ماما عارفه اني معاك !
*وسكتت وافتكرت حاجه امممم عشان كده كانت مصممه اني اروح الحفله ماشي يا ماما لما اشوفك*
مايا عرفت انه جا وقت المصارحه بالحقيقه ودعت الله انه فعلا يصدقها المره دي عشان تنهي الحرب ال شغاله بينهم
وبتحاور نفسها طول الطريق وسرحانه : يارب انا كان نفسي اعيش قصه حب واحب واتحب بجد زي اي بنت
وكنت مستنيه الايد الحنينه ال تطبطب عليا في محنتي وتساعدني اني اقوم منها ويكون سند وامان ليا طول عمري مع اني كنت فاكره اني كنت حقدر اقوم منها لوحدي لكن انا كنت غلطانه فعلا فالنقطه دي
حتي محاولش وقتها انه يدخل حياتي بطريقه تانيه ويحتويني اكتر مع اني صارحته وقتها وبرده ومصدقنيش كان المقابل شك وعدم ثقه برده
ازاي كنت حفتح له قلبي ولا احبه حتي !
لكن انا عذرته دلوقتي وفهمت ليه كان بيتعامل كده معايا
يارب يفهم انه اساء الظن فيا بقا وننهي الحرب دي
وانا حاديله فرصه ثانيه
واتنهدت : يارب مش حمل صدمات تاني فحياتي
نفسي افتح قلبي لاول مره للشخص الصح ويكون يثق فيا بجد ويكون يستاهل حبي ال بجد ال ما عشتهوش لسه
*كل ده بيدور داخلها*
وانتبهت انه وقف العربيه نظرت له :احنا فين ؟
صقر نزل ولف ناحيتها وفتح لها الباب ونزلت
مسك ايديها وعدو الطريق ناحيه الاخري !!!
ودخلو الكافيه
مايا: ايه ده هو ليه مفيش ناس غيرنا
*صقر حجز الكافيه كله ليها فقط
لا يوجد فيه احد غير استاف الخدمه فقط*
ويوجد *طاوله واحده فقط ومتزينه بشموع وجو رومانسي جميل جدا*
صقر نظر لها وابتسم ابتسامه جذابه : انا حجزته بالكامل لينا انا وانتي مخصوص عشان نعرف نتكلم براحتنا
مايا ابتسمت و سكتت
لف حوالين الطاوله وسحب كرسي وشاور لها اتفضلي وقعدت وقعد جانبها
صقر :ها تحبي تشربي ايه
مايا: ميرسي مش عاوزه حاجه
صقر شاور بايديه الاضاءه خفتت شويه
وجا مقدم الطلبات: تحبو تطلبو حاجه
صقر: اي عصير فريش
ومشي ليلبي الطلب
ها عجبك المكان
مايا : اه جدا جدا وذوقه وتصميمه جميل جدا
صقر حب انها تاخد عليه وتبدا تاخد راحتها في الكلام معاه عشان يتكلمو في هدوء : انتي عارفه مين ال عمل تصميم الكافيه ده
والمطعم ال كنا فيه من شويه
مايا :لا معرفش
صقر : انا
مايا انبهرت بجد وبدات تتجاوب معاه : بجد انت مش ممكن ده يجنن والمطعم كمان يجنن تصميمه مختلف وجديد
بجد بجد انت ال صممته😲
صقر ضحك اوي بصوت عالي شويه : اه والله انا
تحبي افرجك عليه
مايا ابتسمت وهزت راسها بمعني موافقه
((مايا اول مره تشوفه بيضحك هي اول مره فعلا تشوفه عن قرب
*((كل مره تشوف عصبيه وانفعال))*
اول مره تشوف ملامحه عن قرب وعينيه كانت فيها لامعه غريبه وكمان بيتكلم معاها من غير شد وجذب اطمنت له و قلبها دق اكتر لما شافت ضحكته))
*صقر شاور بايديه وعمل حركه معينه* اشتغلت موسيقي هاديه جدا
وقام هو الاول ومسك ايديها وقامت معاه
صقر جذبها لحضنه ونظرو لبعض نظره طووووويله تاهو فيها
ومسك ظهرها بكف ايده وايده الثانيه مسك ايديها وبدا يحركها معاه
مايا نظرت له في عنيه نظره طويله اتهزت من جواها (ومشاعرها اتلغبطت) انتبهت لنفسها اول ما لمس ظهرها اقشعرت وخفضت نظرها للاسفل : احم انا عاوزه اقعد ممكن
صقر احترم خجلها وسابها وشاور لها :اتفضلي
ورجعو قعدو تاني علي الطاوله
مايا مشاعرها اتلغبطت ومقدرتش تتحكم في نفسها وقلبها مبطلش دق فاستئذنت تدخل تويليت
داخلت تويليت بتجمع نفسها
بتحاور نفسها ومسكت قلبها ال مبطلش دق
مالك يا مايا اهدي اهدي في ايه ؟؟؟
اهدي اهدي بقا (وبتشاور علي قلبها انه يهدا)❤
انا قلبي اول مره يدق كان يوم ماعرفت من نيرمين انه ممكن يكون فعلا سامعني وفهم غلط وحسيت فعلا انه ممكن بيعمل كل ده عشان بيحبني وبيغير عليا انا يومها انبسط اوووي مش عارفه ليه !! ممكن اكون حسيت ان في حد بيحبني ومتمسك بيا
طيب ودلوقتي بيدق ليه اول ما قربنا لبعض كده ؟ وشوفت عنيه معقوله يكون حبي***مكملتش جملتها لا لا لا 🙈 مش ممكن
بجد مش عارفه انا تايهه اوي ليه كده ومتلغبطه
*واتنهدت ورجعت اتكلمت تاني*
انا حفتح له قلبي واثق فيه المره دي وحديله فرصه واكيد حيصدقني اكيد
لما اقوله انه اول شخص فحياتي وانه فهم غلط من الاول وابين له الحقيقه كلها
لو وثق فيا فعلا حيترتب بعدها حجات كتير
انا لازم اهدي الاول واجمع نفسي واخرج له
(وغسلت وجهها وقامت بتنشيفه)
استجمعت نفسها وخرجت له
صقر مستنيها بره
اخيرا جا الوقت المناسب عشان اخرج لها كل ال فقلبي انا لازم اتكلم معاها وتفهم انا بعمل ليه كل ده
اتنهد وفضل منتظرها
وصلت مايا الطاوله
صقر : اتفضلي
وقعدت وبدا يتكلم معاها
صقر : مايا انا حابب اتكلم معاكي في موضعنا انا وانتي ونحاول نلاقي حل ممكن
نفسي تحسي بيا وتفهميني و ياريت تسمعيني للاخر
وانا حفهمك انا بعمل ليه كل ده وجبتك هنا بطريقه دي ليه.؟
مايا: ياريت بجد نتكلم ونلاقي حل وننهي الحرب ال بينا دي لاني بجد تعبت
وانا كمان كنت عاوزه اعرف منك حاجه واحده فقط!
مايا اتنهدت واخدت نفسها : انا عاوزه اعرف اجابه ل سؤال واحد فقط محيرني ولو طلع ال فدماغي صح ! حديلك فرصه واحده بس
الفرصه دي ال حتحدد حجات كتير جدا بينا وحتتغير حجات كتيربعدها برده !
يا اما نكون سوا ونفتح صفحه جديده يا اما لا انا من نصيبيك ولا انت من نصيبي !!!
وده متوقف عليك انت فقط ؟
صقر استغرب جدا سؤال ايه ال متوقف عليه مصيره ده : سؤال ايه ؟
مايا اخدت نفس طويل : عاوزه اعرف
مين ال قالك اني بكلم شخص اخر وعلي علاقه به
او ايه ال يخليك مقتنع ومتاكد اني بعرف شخص ما برغم اني قولتلك قبل كده اني مش مرتبطه بحد
ومازلت برده مش واثق فيا ومصدقتنيش يومها فاكر ؟؟؟؟
صقر اتنهد : مايا قبل كل ده حابب اكلم انا الاول وتسمعيني للاخر ونفس الوقت حجاوبك علي سؤالك! ممكن
مايا: طبعا ممكن اتفضل وانا سمعاك
بصي انا مش عارف ابدأ منين ولا ازاي لكن ال اقدر اقوله بجد اني من يوم ما قابلتك اول مره يوم ماخبطك بعربيتي وانتي مش بتفارقيني لحظه
صورتك وصوتك في بالي دايما مفارقونيش لحظه تعتبري تقولي حبيتك من اول نظره
*مركز في عنيها وهو بيتكلم وسرحان في عنيها*
ده ال خلاني احاول اتكلم معاكي كنت حابب اعرفك اكتر واتقرب منك اكتر
بعدها بيوم لاقيتك صدفه قعده لوحدك قربت عليكي
لكن اتصدمت صدمه عمري !
مايا بتسمعه ومركزه في كل كلمه بيقولها: ليه اتصدمت !
صقر :كنتي بتكلمي شخص في تليفون وبتتحايلي عليه يرجع تاني لحضنك وكنتي بتبكي له وبتتوسليه يرجع
وقتها اتعصبت واضايقت مش عارف ليه بجد ساعتها حسيت اني مخنوق ورجعت ورا خطوتين ومشيت قولت انك مش ليا مليش نصيب معاكي
اكيد بتكلمي خطيبك زوجك
وباعد وانا مضاااايق ومخنوق اوي
لحد ما عرفت انا يومها برده
انك فعلا مش مرتبطه رسمي وقتها انا فعلا اتقسمت نصين
وحاولت ابعد بجد عنك لكن كل ما ابعد خطوه اقرب عشره في شئ اقوي مني بيقربني ليكي صدقيني احساس خارج عن ارادي وكل افعالي وعصبيتي دي كانت غيره انك مش شايفاني ولسه بتحبي الشخص ده ومازالتي بتكلميه
مايا بتسمعه وسرحت شويه مع نفسها *معقوله كل الحب ده ليا انا ياريتك كنت اتكلمت وقتها بدل العصبيه دي * كانت حجات كتير اتغيرت*
ومنتظره الوقت مناسب في كلامه وتقوله انه فهم غلط اكيد حيرتاح من عذاب ده ونبدا صفحه جديده واقوله ان قلبي بدا يسمعه ويحس به* ابتسمت ابتسامه خفيفه انها سمعاه
صقر : وده ال خلاني اصمم اكتر عليكي وانك انتي ليا انا مش لحد تاني
كنت بحاول اقربلك واعرفك ان الشخص ده ميستاهلكيش وبيخدعك ومش حيرجعلك
الموضوع كان صعب بالنسبه ليا قاتلني بجد ان الانسانه الوحيده ال قلبي اتفتحلها ودق لها تكون مش شايفاني وشايفه حد تاني حاولت افهمك لكن طريقتي كانت غلط انا معترف بس صدقيني انا****
*مايا قطعت اخر كلامه مش قادره تسمع الباقي كل ده كان حاسه وكاتم فنفسه كل ده 😞حست انه جا الوقت المناسب ال لازم تفهمه انه فهم غلط وتصحح كل ال حصل
من فضلك ممكن تسمعني بقا النقطه دي تخصني انا ممكن اتكلم فيها من فضلك
تسمعني للاخر ممكن زي ماسمعتك
صقر : طيب اتفضلي انا سامعك اتكلمي
مايا : صقر الحب مبني علي ايه
صقر :التفاهم واكيد الثقه طبعا
مايا : الثقه من الطرفين صح
صقر : اكيد
مايا : يعني انت دلوقتي زي ما قولتلي انك بتحبني بجد وكنت بتعمل كل ده لانك بتغير عليا واني ليك اكيد عاوزني اثق فيك صح واصدقك
صقر :صح
مايا ابتسمت برضا : وانا فعلا واثقه فيك يا صقر ومصدقه كل كلمه قولتهالي
صقر ارتاح وابتسم : وان شاء الله اكون اد ثقه دي
مايا : وطبعا اكيد لازم تثق فيا طبعا وكل كلمه حاقولهالك صح
صقر : طبعا
مايا اممممم : طيب ولو مفيش ثقه ايه المفروض يحصل
صقر: العلاقه مش حينفع تستمر ممكن لو مفيش ثقه ممكن توضحي عاوزه توصلي لايه بظبط !
مايا: عموما انت جاوبت علي النتيجه الاخيره
انا بقا حاجاوبك علي سؤالي ال كنت مستنيه جوابك فيه وفعلا طلع ال فدماغي صح !
اتمني تصدقني بجد المره دي وتثق فيا
لان حيترتب بعده حجات كتير
مايا سكتت فتره بتحاول تحسم امرها وتجمع انفعالاتها وبتهدي نفسها اول مره تتحط في الموقف ده وتحاول تشرح او تفهم حد شئ عن خصوصياتها الداخليه
ال مفروض تكون ليها فقط موضوع صعب بالنسبه لها لكن مضطره تعمل كده في الوقت الحالي لانه حيتحدد مصيرهم !!!!!!
كانت بتنظر فعيونه فنفس الوقت تشوف رده فعله
*صقر منتظرها تتكلم كل ده*
مايا وعنيها بدات تدمع 🥺:صقر انا من بعد وفاه والدي وانا مرجعتش زي الاول
اتاثرت جدا بوفاته كنت متعلقه به جدا لدرجه اني مصدقتش انه مات فعلا كأنه لسه عايش وسطينا ولسه بيكلمنا
كان بالنسبه ليا مش اب فقط ده كان اخ وصديق وحبيب وكل شئ ليا كان السند والظهر والنفس ال بتنفس به
صقر انا *وسكتت اخدت نفس*
انا مصدقتش اني مش حشوفه تاني كنت بسمع صوته في ريكوردر تليفوني
كنت بكلمه كل يوم في البيت ولما لاقيت امي بتضغط عليا طلعت اكلمه بره بجد كنت برتاح اوووي لما اسمع صوته وافضل اكلمه واطلع ال جوايا ليه واقوله نفسي يرجع واحضنه تاني 😢 حتي بعد ما الريكوردر يخلص استمر فكلامي انا عارفه ان كلامي ممكن مايكنش منطقي لكن دي الحقيقه فعلا !
*سكتت تاني تهدي من انفعالها*
صقر انا عمري ماكلمت حد ولا كان ليا ارتباط بأي شخص لاني استحاله اخون ثقه اهلي بطريقه دي
ولو سالتني علي علاقتي بحسام ! حسام ده اكتر من اخ بجد هو ال رباني من وانا طفله بعتبره اخويا واكتر من اخويا فعلا انا ونرمين وعماد وحسام اخوات متربين من صغرنا سوا* واخر حاجه
ال شوفته في المطعم ده كان زميل لي في الشغل عند بابا حسام لما كنت بشتغل عنده كان بيسلم عليا فقط
انتهت مايا من حديثها وخرجت كل ال جواها له وتمنت انه يصدقها المره دي
*مايا سكتت بتراقب رده فعله منتظره شئ يفرحها ومتلهفه لرده فعله وانه حيفرح*
((وكانت فتره سكوت طويله بينهم كل واحد في عالم اخر))
*كل ده وصقر ساكت بيسمعها وبيحاور نفسه اتاثر جدا للحاله ال وصلتها بعد وفاه والدها
لكن ال مستوعبهوش فعلا كلامها التاني حس كأن حد دلق عليه مياه ساقعه يعني ال سمعته كان والدها مش حبيبها يعني انا كنت غلطان من الاول ازاي واخيرا طلع من سكوته*
مايا كانت متلهفه لرده فعله
صقر اخيرا اتكلم: مايا انا مقدر الحاله ال كنتي فيها بعد وفاه والدك واني فعلا دخلت حياتكو اقتحمتها فجأه لكن انا مش قادر استوعب نقطه دي
((ومحتاج اتأكد)) ليطمن قلبي مايا انا مش بحبك بس انا بعشقك لكن محتاج اتاكد عشان النار ال جوايا تهدأ حاولي تفهميني بجد
مايا نظرت له نظره طووويله فيها كلام كتيييير
وابتسمت نعم ابتسمت
ابتسمت ابتسامه 😏 مش متوقعه في الوقت ده: عاوز تتاكد !
اممممم للاسف معنديش ال يأكدلك كلامي
ال حيأكدلك كلامي حاجه واحده بس ؟
لكن انا مش حدهولك ((ريكوردر))
عارف ليه
عشان انا عطيتك ال الاهم منه !
لكن انت ال ضيعته دلوقتي وضيعت كل حاجه معاه
ابتسمت تاني : عارف انا وثقت فيك وقولت حديلك فرصه مع اني كنت متوقعه انك برده مش حتصدقني المره دي تخيل🥺 لكن برده فتحتلك قلبي فعلا
وحكتلك عن خصوصيات مكنش مفروض احكيهالك اصلا لكن قطعها صقر** مايا افهمي انا ا****قطعته وشاورت بايديها🤚🏻 من فضلك سيبني اكمل للاخر
اتنهدت وكملت: عشان كده سالتك في بدايه العلاقه مبنيه علي ايه !
ولو مفيش ثقه بين الطرفين ايه حيحصل !
وانت ال جاوبت بنفسك سبحان الله شوفت ههاهه
دلوقتي وللاسف دي فعلا
كانت اخر فرصه ليك
بعد اذنك
وتركت له المكان كله وجريت جريت دمعتها علي خدها جرت بره الكافيه جرت ماشفتش قدامها (اول مره تثق فيه خذلها فتحت له قلبها لاول مره خذلها) مخدتش بالها من الطريق والسيارات ال بتجري من كتر دموعها ال نزلت منها
واصطدمت بسياره نضرتها ووقعت علي الارض***
صقر اتصدم من كلامها وحس فعلا انه خسرها المره دي وللابد ولحد ما استوعب كلامها مالاقهاش قدامه طلع يجري يدور عليها سمع صوت الاصطدام وشافها مرميه في الارض
جري عليها وقعد في الارض حضنها مايا انا اسف قومي عشان خاطري ماتسبنيش مايااااه مصدقك والله مصدقك بس قومي عشان خاطري قومي وقعد يزعق للناس حد يطلب اسعاااف بسرعه وعمال يهزها مايا😭
جت عربيه الاسعاف وشالتها وركب معاها ماسبهاش
عملو الاسعافات الاوليه وعلقولها محلول وقاسو لها الضغط وعلقولها نفس
وكل ده صقر مش مستوعب دموعه نزلت خايف عليها اوي لتضيع بين ايديه
انا السبب انا السبب
ااااااهااه غبي انا غبي
معرفتش احافظ علي الامانه ال مامتها سابتها معايا وصلو المستشفي وجري لحد ما وقفه الدكتور🤚🏻
وقفلو الباب
مش قادر ياخد نفسه
يارب يارب
طيب اكلم مامتها ازاي انا
مش حتستحمل و الوقت اتاخر اوي واكيد قلقانه انا حكلم حسام وهو يجبها لهنا
وكلمه
صقر اتكلم بصوت مهزوز وباين عليه اثر دموعه لسه : الو حسام معايا
حسام استغرب مكالمه صقر توقيت ده : صقر !
صوتك ماله انا عارف ان مايا معاك في حاجه حصلت
صقر : ممكن تجيب ماما مايا وتيجي علي مستشفي ال * وذكر اسم مستشفي
حسام انفعل وزعق : عملت فيها ايه انطق غبببي وقفل
صقر قعد في انتظار طلوع الدكتور او حضور مامتها
*فلاش باك من حوالي ساعتين*
وقت انقطاع التيار ورجوعه
حسام قلق علي مايا : اتاخرت ليه كده
وقام يطمن عليها وذهب سال جارسونه انها تدخل تشوفها اتاخرت ليه
دخلت ملاقتش حد
: يا فندم محدش جوه
حسام: ازاي طيب اتاكدي تاني
: يا فندم انا ناديت ومحدش فعلا جوه
اتصل عليها : مايا انتي فين
مايا: حسام انا انا روحت وانقطع الخط
حسام مطمنش حس فصوتها لهجه مهزوزه وشك في حاجه !
رجع طاوله وسأل حمزه : فين صقر
حمزه : مش عارف والله فجأه قام ونور اتقطع بعدها وبكلمه تليفونه مغلق
ومايا فين مش شايفها ؟
حسام : كلمتها قالتلي روحت
حمزه طيب يلا بينا احنا كمان
حسام : يلا
ومشو
(حسام كده انا اتاكد انها مع صقر يارب يتفاهمو ويعقلو بقا ومشي ركب عربيته وراح يقعد عند مامتها لحد ماتوصل البيت)
حسام وصل البيت ومديحه فتحت له
مديحه : ايه يابني خلصتو بدري كده
حسام : يعني هي مايا مكلمتكيش!
اصل نور قطع في المكان وكلمتها قالتلي مشت
مديحه : الصراحه يابني صقر جالي امبارح واستئذني يخدها ويتكلمو سوا ولو كان قالها مكنتش رضت تروح معاه فقالي انه حينتهز فرصه دي ويخدها ويقعدو فمكان تاني
انا موافقتش ف الاول
لكن هو صمم وقالي انه حيتكلمو فقط
حسام : ماشي يا طنط ان شاء الله يفهمو بعض ويتكلمو خير ان شاء الله
انا قولت اجي اقولك لاني انا استلمتها منك وكان لازم اسلمهالك بنفسي بعد اذنك يا امي واول ماتوصل كلميني اطمن عليها يلا تصبحي ع خير
مديحه :تلاقي الخير يابني
(عوده من ال باك)
مديحه اتاخر الوقت اوي وكل شويه رايحه جايه في البلكونه مفيش حد لسه يارب استرها يارب
(لحد ما حسام اتصل بها )
مديحه: حسام طمني مايا مرجعتش وتليفونها مقفول يابني قلبي مش مطمن
حسام : طنط ممكن تلبسي وحعدي عليكي اخدك هي بس عملت حادثه بسيطه و***مكملش كلمته
مديحه : بننننتي
حسام حب يطمنها: اهدي اهدي انا اطمنت عليها والله مفيهاش حاجه تعالي نروح نشوفها
انا تحت البيت مستنيكي
ونزلت وذهبو ال مكان مستشفي
وطلعت الدور ال متواجده فيه
لاقو صقر قاعد حاطط ايده علي وشه 🙈
حسام انفعل اول ما شافه راح مسكه وقومه من مكانه وضربه بوكس فوشه : انت غبي معرفتش تحافظ عليها
غبي اكيد مصدقتهاش برده !
صقر ساب نفسه ليه ماتحركش ولا عمل اي رده فعل هو فعلا غبي
تركه حسام وراح يوقف بعيد عنه
مامت مايا راحت لصقر وبتعيط : كلمني يابني ايه ال حصل ؟
انا وافقت انك تخدها وانت بنفسك قولتلي دي امانه رجعلي الامانه يابني انا عاوزه بنتي😭
صقر اخيرا اتكلم : والله يا امي طلعت تجري جرت بسرعه وخرجت من مكان ال كنا فيه ملحقتهاش وبيبكي 😭
انا حموت لو حصلها حاجه والله حموت
مامتها سابته وقعدت جانبه رجلها مش شايلاها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وجع القلب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى