روايات

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الثامن عشر 18 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الفصل الثامن عشر 18 بقلم اربسيما روبل

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الجزء الثامن عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها البارت الثامن عشر

رواية وبرغم من قسوتها احببتها
رواية وبرغم من قسوتها احببتها

رواية وبرغم من قسوتها احببتها الحلقة الثامنة عشر

لا يمكنني العيش من دون حبك ❤️🎼💘
صقر بخبث : نورتي بيتك ياشابه
شغف بضحك : هههههه انت بتشتغل اليومين دول ريا وسكينه
صقر بخبث وغمزه : لا بشتغل حاجه تانيه … وبعدين انتي كنتي عايزه تقدميلي استقلتك وتسبيني
شغف بجديه: بصراحه طريقه باري معجبتنيش وكانت محسساني اني
صقر : انك ايه
شغف بخجل وهي تنظر للأرض وتمتد دموعها تهبط بل هبطط : اني خدامه عندها ه هي عندها حق انا انا مجرد سكرتيره بسيطه من عيله متوسطه وهي من عيله غنيه فعادي تتكلم معايا كدا
صقر بحب وهو يمسك ذقنها ويرفعها : ارفعي راسك لفوق محدش يستاهل دمعه منك انتي مش خدامه انتي عشق صقر انتي حبيبتي ارفعي راسك شغف القديمه الي كانت بتتزل دي تنسيها دلوقتي في شغف هانم الشافعي حرم صقر بيه الشرقاوي

 

 

من هنا ورايح محدش هيقدر يقربلك فاهمه محدش يستجري يقرب من حرم الصقر
تمسح شغف دموعها وتحضن صقر
صقر : بس بدل ماتهور
فتضمه أكثر
صقر : لا دا انتي زودتيها اوي تعالي بقا
ويذهب بها الي السرير ويذهبون الي عالمهم الخاص
____________________________
لماذا تحبيني لهذه الدرجه يامجنونتي 💘🥰
ندي بخجل: بيبرس
بيبرس بحب : قلبو وروحو
ندي بخجل: انت بجد بتحبني
بيبرس بحب: بموت فيكي
ندي باستغراب : صح هو حازم هرب
بيبرس بغرور : لا طبعا جبتو وعقبتو
ندي باطمانان: طيب الحمدلله
بيبرس بخبث وغمزه : هو احنا هنقضي الليل كلام
ندي ببراءه: امال هنعمل ايه
بيبرس بخبث: هنعمل كدا
ويقبلها وياخذها الي السرير ويذهبون الي عالمهم الخاص
____________________________
فانا اغار عليكي من سيابك حتي 💜😔
تبدل عشق ملابسها الي شورت قصير وبلوزه بيضاء حماله وتبين البطن وتجلس علي السرير ويبدل هو ملابسه الي شورت اسود ويظل عاري الصدر ويجلس علي الكنبه
عشق تذهب إليه
عشق بحزن : فهد

 

 

فهد : …….
عشق بحزن : فهد علشان خاطري رود
فهد: …….
عشق ببكاء: انا اسفه ولاهي مكنتش اعرف انو بيحبني أنا اسفه
فهد وهو يمسح دموعها بحب : بتعيطي ليه
عشق ببكاء : علشان انت زعلان مني
فهد : هو علشان أنا زعلان تقومي تعطي
عشق : امال اعمل ايه
فهد بحب : مهما يحصل اوعي اشوف دموعك دموعك دي غاليه اوي
عشق ببكاء : مهو انت مش عايز تسمحني
فهد بحب: هسمحك بس بتخليهوش يقرب منك ولا يتكلم معاكي تاني عشق أنا بغير عليكي من نفسي صدقيني بغير عليكي من هدومك
عشق بابتسامه: حاضر
فهد بغمزه : جهزه
عشق بابتسامه وهي تجلس علي السرير : جاهزه
ويذهبون الي عالمهم الخاص
_____________________________
واخيرا صرت معك ياحبيب روحي 🥰❤️
مازن بحب : اخيرا بقيتي ملكي ياجنا
جنا بحب : اخيرا ياحبيبي أنت عارف انا بقالي قد ايه مستنياك تقولي بحبك
مازن بحب : من امتي
جنا : من يوم فرح غرام وريان
مازن بحب: أنا اسف ياحبيبتي
جنا بتذكر: صح انت عملت ايه مع تالا
مازن : بصراحه مش عرف بعد متعرف أننا اتجوزنا هتعمل ايه وبعدين أنا طردت الحيون اكرم اخوها
جنا بحب: ماشي ياحبيبي
مازن بخبث وغمزه : ايه مش هتيلا
جنا بعدم فهم: يالا ايه
مازن وهو يقترب من ويقعو علي السرير : يلا كدا …….
ويذهبون الي عالمهم الخاص
___________________________

 

 

لا احب احد ان يشاركني فيك💘😠
في صباح يوم جديد يستيقظ الجميع ويأخذ كل واحد زوجتو وينزلون يجلسون على الصوفره
اروي : صباح الخير ياولاد
الجميع : صباح الخير ياماما
ويأتي الطعام ويبدأون ياكلو
ويرن الجرس ويفتح الخادم
ويأتي لهم
الخادم : شغف هانم في واحد عايزك اسمو اسلام الدهشوري
ريان : دخلو المكتب وهما هيروحولو
الخادم : تمام ياباشا
وينتهون من الاكل ويذهب شغف وصقر الي المكتب حيث اسلام
ويدلفون
اسلام : شغف … ايه دا صقر بيه
صقر : ايوا عايز ايه منها
اسلام : هو انت تقربلها
صقر بخبث: ايوا ليه
اسلام : بصراحه أنا بحب انسه شغف وعايز اتجوزها
صقر بصدمه وغضب : نععععم ياروح اممممممك

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية وبرغم من قسوتها احببتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى