رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثلاثون 30 بقلم ياسمين الهجرسي
رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثلاثون 30 بقلم ياسمين الهجرسي |
رواية هوس عاشق وأنوثة طفلة الفصل الثلاثون 30 بقلم ياسمين الهجرسي
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
سبحان الله وبحمده 💕 سبحان الله العظيم
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند سليم وهمس
همس : نايمه علي صدر سليم الله ونبي يا سليم انزل اشوف في ايه تقريبا في عروسه في فيلا.
سليم : ارجعي نامي يا همس انتي اخترتي انك مش هتخرجي من حضني وانا وافقت وحط أيده علي ضهرها
همس : بتكلم نفسها هموت واعرف في أي ممكن يكون في اي حد اتجوز من شغالين لالا مستحيل لما سليم ينام انا هنزل
سليم : نامي يا همس ما تفكريش كتير و مفيش نزول ولا هتقومي من حضني الا لما انا أقولك.
همس : طيب اعمل فون ل سهيله اعرف في أي وهقفل علي طول.
سليم : قام وكتف اديها الاتنين بايد واحده والايد التانيه بتتحرك بخفه علي منحنيات جسمها انتي جنينتيني خلاص نفسي افهم بتستفيدى اي من ضعفي قدامك يا قلب سليم هاااااا وتاه في ضحكتها قولي
همس : بتضحك بصوت عالي وهي عارفه أن الضحكه دى بتجننه وفجاه سكت وبتبص علي عضلات سليم واستغلت ضعفه وانعكس الوضع بقت هيا اللي فوق منه بستفيد انت حرمتني منك ومن حضنك سنين وده كان بيقتلني ونفسي اعوض كل دقيقه انحرمت منك فيها ومسكت أيده باستها انا اسفه لاني بضعفك انا بكره نفسي لاني نقطه ضعفك عارف وانا بقع ساعة اللي حصل اخر مره كنت خايفه اوى عليك عشان انا عارفه انت قد اي بتحبني وانا يا سليم انا ممكن اموت الف مره ولا اشوف دمعه في عيونك انا بحبك حب ولو اتوزع علي أهل الأرض هيكفيهم بعشقك حتي في غضبك باتمني ما تبعدش عني نفسي تفضل معايا ريحتك من علي الف متر بتحسسني بالأمان قمه ياسي وانت مش موجوده اكتر حاجه خفت عليها انت حتي لما روحي فرقتني انت اللي رجعتني للحياه بعد ربنا انت حقي انا واستحالة هتبعد عني هفضل ادلع عليك واحبك لآخر لحظه ونفس في عمرى
سليم: كل ده كتير علي سليم وقلب الوضع تاني وفضل يبوسها من كل مكان في وسهل واديها وعيونها بدأت لعبه العشق المجنون ورفعها ونامت علي جسمه
سليم : نامي يا قلب سليم انا عارف عاوزاني اعرف انك ناضجه قادره تسعديني بس بضعف في الاخر بخاف عليكي من نفسي اااااااااااه يا قلب سليم ربنا ما يحرمني منك ويباركلي فيكي.
سليم : عاوز فرح دنيا كلها تتكلم عليه تخلص في اسرع وقت بكره فرح وقفل واتصل علي احمد اخبارك اي .
احمد : الحمدلله يا سليم المهم انت اخبارك اي هتفضل قاعد بيها كده كتير.
سليم : معلشي يا احمد انت عارف اللي هيا مرت بيه صعب علي اي حد وانا مش مصدق اني كنت هنحرم منها نفسي أدخلها جوه ضلوعي واقفل عليها
انا متصل بيك انت عامل اي مع إيمي علي فكره هي كويسه اوى يا احمد وتشبه بناتنا فى أخلاقه وحيائها.
احمد :شوف انا مش هنكر اني مشدود ليها اوى ونلاحظ هي كمان يعني بكلمها مرتين تلاته في يوم وانا بتكون بايتها في المستشفى بروح ليها اطمن عليها قبل ما أروح هو لسه مش حب علي قد ما هو اعجاب.
سليم : تمام ربنا يوفقكم سلام هرجع اكلمك تاني وقفل .
احمد : اي المجنون ده اتهوس علي الآخر.
سليم : اتصل علي إيمي ازيك يا ايمي انا طبعا بناديكي باسمك لانك في سن سهيله كنت عاوز اسقلك بصراحه اي رايك في احمد.
إيمي : بندفاع مستر أحمد شخص محترم وراجل اوى تقدر تعتمد عليه .
سليم : انا بحب اجيب من الاخر احمد عاوز يخطبك اي رايك.
إيمي : بتنطط مدام حضرتك اللي مملكتي ابقي مواققه.
سليم : علي خيره الله بلغي اهلك أننا جايين كمان ساعتين نطلب إيدك.
إيمي : تمام احنا في انتظاركم مع السلامه وقفلت الحمدلله اتمنته برحمتك يارب بقي نصيبي انا لازم اتصل علي بابا
سليم : قام واخد شاور ونزل لتحت وسابها نايمه.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند فريده
كانت قاعده هي وهدى وفتحته وايه وسهيله واول ما شافه سليم جريت عليه سهيله وحشتني يا ابيه اسبوع ما شوفتكش يا بخت يا همس
فريده : بس تعالي في حضن امك انت وحشتني أوى.
سليم : قرب عليها وبأسها من لديها ودماغها وراح باس ايد فتحيه اسف انشغلت عن حضرتك وانتي تعبانه بس كان غصب عني وبخصوص هيثم سامحيني كان لازم يتعاقب
فتحيه : ابدا يا حبيبي انت عملت الواجب وزيادة وكنت مخليهم مهتمين بيا في المستشفى وبخصوص ابني ده قدره وربنا ما بيظلمش حد وربنا معاه.
هدى : حمدالله علي سلامه يا عريس كول ما انت متجوز المجنونه دى وبتشاور علي همس هتفضل توحشنا .
سليم : مشي بسرعه ل همس وهي نزلت السلم جرى واترمت في حضنه وبدموع خفت لما صحيت ومكنتش موجود.
سليم : أهدى وبيملس علي شعرها انا موجود ليه الخوف وحدى الله
همس : لا اله الا الله وقربت من ودنه هات بوسه .
سليم : بيضحك بصوت عالي اوى وكلهم مستغربين هو بيضحك ليه.
ايه : انا بقا لازم اعرف بتضحك ليه عاوز اضحك علي بنت عمي شوى
سليم : بيبص ل همس اقول .
همس : اياك يا سليم والله هزعل منك لا كله الا زعلك انا اقدر عليه خلينا في المهم.
همس راحه سلمت عليه كلهم
سليم : ماما هدى عاوزاك تجهزى في خلال ساعه هنروح نخطب ل احمد وانا رتبت كل حاجه فرحهم كلهم بكره.
همس : واااااو بكره بس هنلحق.
سليم: يعني ترتبي فرح لينا في يومين ومش عاوز انا أرتب فرح في ساعتين عندك شكوفي إمكانيات جوزك.
سهيله : بجد يا ابيه يارب يخليك ليا.
هدى : إيمي صح كان قلبي حاسس.
سهيله: طبعا دى صحبتي الانتيخ وبضم صوابعها أخلاقها زى بيظبط.
هدى يبقي علي خيره الله هطلع اجهز بس احمد فين.
سليم هنعدى عليه ناخده من الشركه وحضرتك يا ماما شوفي بقا الفساتين ده شغلك.
فريده : تمام ربنا يسعدك يا سليم زى مابتسعد اخواتك.
همس : راحت وبتوشوش سليم عاوزاك في مكتب ثواني بعد اذنكم ومسكت أيده ومن غير ما يرد عليها دخلت به .
سليم : قرب عليها وحط شعرها ورأي ودانها عاوزه بدلت رقص.
سليم : عقد حواجبه واي اللي جابها علي بالك.
همس : انا بحب ارقص يعني كنت احيانا اقفل علي نفسي وارقص ونفسي ارقصلك واعملك اي حاجه ممكن تخطر علي بالك نفسي اسعدك ربع ما بتسعدني ويوم اللي حصل انا كنت هروح اشتريها بس انت جباها انت لو مش عاوز خلاص.
سليم : مولاتي تامر وانا انفذ يكون عندك اجمل بدله رقص عاوز لون معين تصميم في دماغك .
همس : حطت دماغها علي صدره هات انت اللي يعجبك المهم ماكنش مدايق.
سليم : ادايق ليه يا مجنونه انتي حبيبتي واي حاجه تخطر علي بالك لازم تطلبيها مني وحضنها وخرج.
همس : تدع هم راحوا فين .
سليم : شالها تعالي وانا اقولك وطلعه احنا هنروح نخطب إيمي ل احمد انتي هترتاحي وفستانك انا حجزتهولك وهيكون عندك بكره وكان خلص لبس.
وسألها وطلع بيها سرير ارتاحي يا قلب سليم علي ما ارجع.
همس : حاضر بس متتاخرش ودموع اتجمعت في عيونها .
سليم : قاعد علي حرف سرير ومسك اديها ليه زعلانه انا هغيب شوى وراجعلك وفيلا مليانه حراسه وماما وسهيله وايه وانا هخليهم يطلعوا يقعده معاكي لحد ما ارجع مادام مش عاوزه تنامي.
همس : لا انا هنام بس متتاخرش عليا وباست ايده باسها من دماغها انا عاوز اطمن عليكي قلب ما خرج انتي بتوجعي قلبي كده عليكي يالا نامي ونايمها وغطاها خرج وهو قلب وجعه عليها.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند احمد
اي في حاجه ماما انتي كويسه.
سليم اركب الاول وبعدين نتكلم.
احمد : ركب وكان في عربيه ورد وشكولاته وعليه طقم سلوتير اده مين هيتجوز .
سليم : اعمل اي يا ماما هدى اتبري منه علي غبائه ده .
هدى : انت ياقلب امك هنطلب ايد إيمي.
احمد : هنروح من غير معاد .
سليم : اخدنا المعاد وهي موافقه انزل وصلنا وطلعوا وكانت هي وبابها ومامتها وطلبوا اديها ولبست الشبكه.
احمد: الف مليون مبروك عقبال ما تنورى بيتي.
سليم : الف مبروك يا جماعه استاذن انا بعد اذنكم وسابهم ومشي ركب عربيته وراح اشترى فعلا بدله رقص مش واحده لا كتير ورجع فيلا وطلع كانت نايمه دخل اخد شاور ولبس شورت ومد أيده فكلها شعرها وقلعها بيجامه عشان تاخد راحتها اكتر في نوم و اخدها في حضنه وهي حطت رجليها علي رجله عاوزه اي يا قلب سليم انا اتجننت خلاص مش قادر اقاومك يا همس ربنا يصبرني عليكي وراح في نوم لحد صبح.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند فريده
يالا كلكم علي فندق عشان تحهزه وفعلا كلهم نفذوا الكلام هدى وسليم
فريده هي طول ما همس بتدلع هيسبها خلاص سليم اتهوس ب همس يالا يبقي يجي هو ورانا وفعلا راحوا ومفضلش فيلا غير سليم وهمس.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند سليم
سليم مجهز الفستان وطقم الماس علي سرير نزل حضر الاكل وطلع ومعاه ورده بيلعب بيها علي بشرتها.
همس : صباح معطر بسعادة ربنا يخليك ليا يا سليم انت نمت قد اي.
سليم : انتي من امبارح نايمه.
همس : معقوله اكيد بسبب الأدوية انت زهقت مني صح.
سليم : شالها علي رجليه مستحيل ازهق منك فهمتي انت نبض قلبي.
همس: بحبك الله الفطار ده ليا انا شكرا بس كنا نزلنا نفطر معاهم .
سليم : فطار اي يا قلب سليم احنا بعد العصر وكلهم راحوا الفندق قامت من علي رجله انا وحشه يا سليم كلهم وقفه جانبي وانا لازم ابقي جانبهم يالا نروح وبعدين بصت ل جسمها مين اللي عمل كده
سليم : قام قرب عليها هو في حد يقدر يعمل كده غيري يالا افطري والبسي واحنا هنروح وفعلا خلصه وراحوا.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
في الفندق.
كان عامر ومحمد وأحمد لابسين بدله الفرح وكل عريس فيهم يخطف قلب
سليم مبروك يا رجاله وقربه كلهم عليه وشالوا سليم ورفعوا وفضلوا يلفه بيه
سليم : ربنا يسعدكم وتعيشه نفس سعادتي عاوز اقلكم حاجه احلي نعمه في الدنيا هي الحب وانك تحب من قلبك ده رزق وانك مراتك تحبك رزق وانك تعبرها بنتك قبل ما تكون جوزها ده رزق وانك تكون سندها وامانها ده رزق لازم تعبرها هي نبض قلبك فهمته.
كلهم فهمني ربنا يسعدنا زيك يارب.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند البنات
فتحيه: مبروك يا قلب امك عامر بن حلال وانتي تستاهلي كل خير .
سهيله : كفايه دموع يا ماما انا بعدك بكام فيلا يعني يا ست الكل هكون عندك بستمرار.
فريده : خلاص يا حبيبتي ربنا يسعدك.
همس : واقفه دموع مليه عنيها وحسه باليتم وده حسته فريده قربت عليها مالك يا قلب خالتك.
همس : بتهز دماغها بمعني مفيش.
وبداء الفرح وكان واقف في اخر السلم تلتس عرسان زى قمر.
ونازل من علي سلم تلت اميرات ياخده العقل .
وسليم حضن همس وكل المدعوين فرحانين وفرح تحفه بس كل العيون علي همس وسليم ملاحظ ده وبيكلم نفسه اي مفيش في فرح غيرها كل العيون عليها حتي ستات اخبيها جوه قلبي وجه معاد الر
رقص سلوا واخدها وراحوا يرقصه وكان مخبيها جوه حضنه وبيكلم نفسه اعمل اخبيكي جوه قلبي همس يالا نمشي حاسس الناس هتخطفك مني انا بعشقك.
همس : اتعلقت في رقبته محدش يقدر يقرب مني وانا في حضنك بعشقك
عامر : مبروك يا ايه اعملي حسابك للهجمات اللي هيحصل النهارده.
احمد : انا عارف انك مش واخده عاليا بس مفيش حاجه هتحصل اللي لما انتي توافقي .
محمد : اخيرا انا كنت هضرب نفسي بالنار لو ما كنتش اتجوزتك دانا هعمل عمايل ورقصه خلصت وكلمهم فضلوا يغنوا وكان فرح تحفه وبعد فرح ما خلص.
سليم : مبروك كل واحد ياخد مراته ويطلع جناح بتاعه وادهم تذاكر سفر ليكم حجز في جزر المالديف تقضوا شهر عسل .
احمد : ده كتير علينا شكرا يا سليم.
عامر ربنا ما يحرمنا منك يا ابيه انت كنت نعمه الاب والاخ.
محمد: شوف بقا يا سليم انا هموت واخطف اختك تعبت انا تعبت تعبت تعبت يا ناس بتجوز علي نفسي بقالي سنين والناس دى ظلمه يااااارب انا هخطها شالها وطلع بيها .
وكلهم ضحكوا عليه وأحمد شال إيمي وعامر شال اي وكلهم تعبانا هنطلع نرتاح تصبحوا على خير
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
سبحان الله وبحمده 💕 سبحان الله العظيم
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند سليم وهمس
همس : نايمه علي صدر سليم الله ونبي يا سليم انزل اشوف في ايه تقريبا في عروسه في فيلا.
سليم : ارجعي نامي يا همس انتي اخترتي انك مش هتخرجي من حضني وانا وافقت وحط أيده علي ضهرها
همس : بتكلم نفسها هموت واعرف في أي ممكن يكون في اي حد اتجوز من شغالين لالا مستحيل لما سليم ينام انا هنزل
سليم : نامي يا همس ما تفكريش كتير و مفيش نزول ولا هتقومي من حضني الا لما انا أقولك.
همس : طيب اعمل فون ل سهيله اعرف في أي وهقفل علي طول.
سليم : قام وكتف اديها الاتنين بايد واحده والايد التانيه بتتحرك بخفه علي منحنيات جسمها انتي جنينتيني خلاص نفسي افهم بتستفيدى اي من ضعفي قدامك يا قلب سليم هاااااا وتاه في ضحكتها قولي
همس : بتضحك بصوت عالي وهي عارفه أن الضحكه دى بتجننه وفجاه سكت وبتبص علي عضلات سليم واستغلت ضعفه وانعكس الوضع بقت هيا اللي فوق منه بستفيد انت حرمتني منك ومن حضنك سنين وده كان بيقتلني ونفسي اعوض كل دقيقه انحرمت منك فيها ومسكت أيده باستها انا اسفه لاني بضعفك انا بكره نفسي لاني نقطه ضعفك عارف وانا بقع ساعة اللي حصل اخر مره كنت خايفه اوى عليك عشان انا عارفه انت قد اي بتحبني وانا يا سليم انا ممكن اموت الف مره ولا اشوف دمعه في عيونك انا بحبك حب ولو اتوزع علي أهل الأرض هيكفيهم بعشقك حتي في غضبك باتمني ما تبعدش عني نفسي تفضل معايا ريحتك من علي الف متر بتحسسني بالأمان قمه ياسي وانت مش موجوده اكتر حاجه خفت عليها انت حتي لما روحي فرقتني انت اللي رجعتني للحياه بعد ربنا انت حقي انا واستحالة هتبعد عني هفضل ادلع عليك واحبك لآخر لحظه ونفس في عمرى
سليم: كل ده كتير علي سليم وقلب الوضع تاني وفضل يبوسها من كل مكان في وسهل واديها وعيونها بدأت لعبه العشق المجنون ورفعها ونامت علي جسمه
سليم : نامي يا قلب سليم انا عارف عاوزاني اعرف انك ناضجه قادره تسعديني بس بضعف في الاخر بخاف عليكي من نفسي اااااااااااه يا قلب سليم ربنا ما يحرمني منك ويباركلي فيكي.
سليم : عاوز فرح دنيا كلها تتكلم عليه تخلص في اسرع وقت بكره فرح وقفل واتصل علي احمد اخبارك اي .
احمد : الحمدلله يا سليم المهم انت اخبارك اي هتفضل قاعد بيها كده كتير.
سليم : معلشي يا احمد انت عارف اللي هيا مرت بيه صعب علي اي حد وانا مش مصدق اني كنت هنحرم منها نفسي أدخلها جوه ضلوعي واقفل عليها
انا متصل بيك انت عامل اي مع إيمي علي فكره هي كويسه اوى يا احمد وتشبه بناتنا فى أخلاقه وحيائها.
احمد :شوف انا مش هنكر اني مشدود ليها اوى ونلاحظ هي كمان يعني بكلمها مرتين تلاته في يوم وانا بتكون بايتها في المستشفى بروح ليها اطمن عليها قبل ما أروح هو لسه مش حب علي قد ما هو اعجاب.
سليم : تمام ربنا يوفقكم سلام هرجع اكلمك تاني وقفل .
احمد : اي المجنون ده اتهوس علي الآخر.
سليم : اتصل علي إيمي ازيك يا ايمي انا طبعا بناديكي باسمك لانك في سن سهيله كنت عاوز اسقلك بصراحه اي رايك في احمد.
إيمي : بندفاع مستر أحمد شخص محترم وراجل اوى تقدر تعتمد عليه .
سليم : انا بحب اجيب من الاخر احمد عاوز يخطبك اي رايك.
إيمي : بتنطط مدام حضرتك اللي مملكتي ابقي مواققه.
سليم : علي خيره الله بلغي اهلك أننا جايين كمان ساعتين نطلب إيدك.
إيمي : تمام احنا في انتظاركم مع السلامه وقفلت الحمدلله اتمنته برحمتك يارب بقي نصيبي انا لازم اتصل علي بابا
سليم : قام واخد شاور ونزل لتحت وسابها نايمه.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند فريده
كانت قاعده هي وهدى وفتحته وايه وسهيله واول ما شافه سليم جريت عليه سهيله وحشتني يا ابيه اسبوع ما شوفتكش يا بخت يا همس
فريده : بس تعالي في حضن امك انت وحشتني أوى.
سليم : قرب عليها وبأسها من لديها ودماغها وراح باس ايد فتحيه اسف انشغلت عن حضرتك وانتي تعبانه بس كان غصب عني وبخصوص هيثم سامحيني كان لازم يتعاقب
فتحيه : ابدا يا حبيبي انت عملت الواجب وزيادة وكنت مخليهم مهتمين بيا في المستشفى وبخصوص ابني ده قدره وربنا ما بيظلمش حد وربنا معاه.
هدى : حمدالله علي سلامه يا عريس كول ما انت متجوز المجنونه دى وبتشاور علي همس هتفضل توحشنا .
سليم : مشي بسرعه ل همس وهي نزلت السلم جرى واترمت في حضنه وبدموع خفت لما صحيت ومكنتش موجود.
سليم : أهدى وبيملس علي شعرها انا موجود ليه الخوف وحدى الله
همس : لا اله الا الله وقربت من ودنه هات بوسه .
سليم : بيضحك بصوت عالي اوى وكلهم مستغربين هو بيضحك ليه.
ايه : انا بقا لازم اعرف بتضحك ليه عاوز اضحك علي بنت عمي شوى
سليم : بيبص ل همس اقول .
همس : اياك يا سليم والله هزعل منك لا كله الا زعلك انا اقدر عليه خلينا في المهم.
همس راحه سلمت عليه كلهم
سليم : ماما هدى عاوزاك تجهزى في خلال ساعه هنروح نخطب ل احمد وانا رتبت كل حاجه فرحهم كلهم بكره.
همس : واااااو بكره بس هنلحق.
سليم: يعني ترتبي فرح لينا في يومين ومش عاوز انا أرتب فرح في ساعتين عندك شكوفي إمكانيات جوزك.
سهيله : بجد يا ابيه يارب يخليك ليا.
هدى : إيمي صح كان قلبي حاسس.
سهيله: طبعا دى صحبتي الانتيخ وبضم صوابعها أخلاقها زى بيظبط.
هدى يبقي علي خيره الله هطلع اجهز بس احمد فين.
سليم هنعدى عليه ناخده من الشركه وحضرتك يا ماما شوفي بقا الفساتين ده شغلك.
فريده : تمام ربنا يسعدك يا سليم زى مابتسعد اخواتك.
همس : راحت وبتوشوش سليم عاوزاك في مكتب ثواني بعد اذنكم ومسكت أيده ومن غير ما يرد عليها دخلت به .
سليم : قرب عليها وحط شعرها ورأي ودانها عاوزه بدلت رقص.
سليم : عقد حواجبه واي اللي جابها علي بالك.
همس : انا بحب ارقص يعني كنت احيانا اقفل علي نفسي وارقص ونفسي ارقصلك واعملك اي حاجه ممكن تخطر علي بالك نفسي اسعدك ربع ما بتسعدني ويوم اللي حصل انا كنت هروح اشتريها بس انت جباها انت لو مش عاوز خلاص.
سليم : مولاتي تامر وانا انفذ يكون عندك اجمل بدله رقص عاوز لون معين تصميم في دماغك .
همس : حطت دماغها علي صدره هات انت اللي يعجبك المهم ماكنش مدايق.
سليم : ادايق ليه يا مجنونه انتي حبيبتي واي حاجه تخطر علي بالك لازم تطلبيها مني وحضنها وخرج.
همس : تدع هم راحوا فين .
سليم : شالها تعالي وانا اقولك وطلعه احنا هنروح نخطب إيمي ل احمد انتي هترتاحي وفستانك انا حجزتهولك وهيكون عندك بكره وكان خلص لبس.
وسألها وطلع بيها سرير ارتاحي يا قلب سليم علي ما ارجع.
همس : حاضر بس متتاخرش ودموع اتجمعت في عيونها .
سليم : قاعد علي حرف سرير ومسك اديها ليه زعلانه انا هغيب شوى وراجعلك وفيلا مليانه حراسه وماما وسهيله وايه وانا هخليهم يطلعوا يقعده معاكي لحد ما ارجع مادام مش عاوزه تنامي.
همس : لا انا هنام بس متتاخرش عليا وباست ايده باسها من دماغها انا عاوز اطمن عليكي قلب ما خرج انتي بتوجعي قلبي كده عليكي يالا نامي ونايمها وغطاها خرج وهو قلب وجعه عليها.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند احمد
اي في حاجه ماما انتي كويسه.
سليم اركب الاول وبعدين نتكلم.
احمد : ركب وكان في عربيه ورد وشكولاته وعليه طقم سلوتير اده مين هيتجوز .
سليم : اعمل اي يا ماما هدى اتبري منه علي غبائه ده .
هدى : انت ياقلب امك هنطلب ايد إيمي.
احمد : هنروح من غير معاد .
سليم : اخدنا المعاد وهي موافقه انزل وصلنا وطلعوا وكانت هي وبابها ومامتها وطلبوا اديها ولبست الشبكه.
احمد: الف مليون مبروك عقبال ما تنورى بيتي.
سليم : الف مبروك يا جماعه استاذن انا بعد اذنكم وسابهم ومشي ركب عربيته وراح اشترى فعلا بدله رقص مش واحده لا كتير ورجع فيلا وطلع كانت نايمه دخل اخد شاور ولبس شورت ومد أيده فكلها شعرها وقلعها بيجامه عشان تاخد راحتها اكتر في نوم و اخدها في حضنه وهي حطت رجليها علي رجله عاوزه اي يا قلب سليم انا اتجننت خلاص مش قادر اقاومك يا همس ربنا يصبرني عليكي وراح في نوم لحد صبح.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند فريده
يالا كلكم علي فندق عشان تحهزه وفعلا كلهم نفذوا الكلام هدى وسليم
فريده هي طول ما همس بتدلع هيسبها خلاص سليم اتهوس ب همس يالا يبقي يجي هو ورانا وفعلا راحوا ومفضلش فيلا غير سليم وهمس.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند سليم
سليم مجهز الفستان وطقم الماس علي سرير نزل حضر الاكل وطلع ومعاه ورده بيلعب بيها علي بشرتها.
همس : صباح معطر بسعادة ربنا يخليك ليا يا سليم انت نمت قد اي.
سليم : انتي من امبارح نايمه.
همس : معقوله اكيد بسبب الأدوية انت زهقت مني صح.
سليم : شالها علي رجليه مستحيل ازهق منك فهمتي انت نبض قلبي.
همس: بحبك الله الفطار ده ليا انا شكرا بس كنا نزلنا نفطر معاهم .
سليم : فطار اي يا قلب سليم احنا بعد العصر وكلهم راحوا الفندق قامت من علي رجله انا وحشه يا سليم كلهم وقفه جانبي وانا لازم ابقي جانبهم يالا نروح وبعدين بصت ل جسمها مين اللي عمل كده
سليم : قام قرب عليها هو في حد يقدر يعمل كده غيري يالا افطري والبسي واحنا هنروح وفعلا خلصه وراحوا.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
في الفندق.
كان عامر ومحمد وأحمد لابسين بدله الفرح وكل عريس فيهم يخطف قلب
سليم مبروك يا رجاله وقربه كلهم عليه وشالوا سليم ورفعوا وفضلوا يلفه بيه
سليم : ربنا يسعدكم وتعيشه نفس سعادتي عاوز اقلكم حاجه احلي نعمه في الدنيا هي الحب وانك تحب من قلبك ده رزق وانك مراتك تحبك رزق وانك تعبرها بنتك قبل ما تكون جوزها ده رزق وانك تكون سندها وامانها ده رزق لازم تعبرها هي نبض قلبك فهمته.
كلهم فهمني ربنا يسعدنا زيك يارب.
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
عند البنات
فتحيه: مبروك يا قلب امك عامر بن حلال وانتي تستاهلي كل خير .
سهيله : كفايه دموع يا ماما انا بعدك بكام فيلا يعني يا ست الكل هكون عندك بستمرار.
فريده : خلاص يا حبيبتي ربنا يسعدك.
همس : واقفه دموع مليه عنيها وحسه باليتم وده حسته فريده قربت عليها مالك يا قلب خالتك.
همس : بتهز دماغها بمعني مفيش.
وبداء الفرح وكان واقف في اخر السلم تلتس عرسان زى قمر.
ونازل من علي سلم تلت اميرات ياخده العقل .
وسليم حضن همس وكل المدعوين فرحانين وفرح تحفه بس كل العيون علي همس وسليم ملاحظ ده وبيكلم نفسه اي مفيش في فرح غيرها كل العيون عليها حتي ستات اخبيها جوه قلبي وجه معاد الر
رقص سلوا واخدها وراحوا يرقصه وكان مخبيها جوه حضنه وبيكلم نفسه اعمل اخبيكي جوه قلبي همس يالا نمشي حاسس الناس هتخطفك مني انا بعشقك.
همس : اتعلقت في رقبته محدش يقدر يقرب مني وانا في حضنك بعشقك
عامر : مبروك يا ايه اعملي حسابك للهجمات اللي هيحصل النهارده.
احمد : انا عارف انك مش واخده عاليا بس مفيش حاجه هتحصل اللي لما انتي توافقي .
محمد : اخيرا انا كنت هضرب نفسي بالنار لو ما كنتش اتجوزتك دانا هعمل عمايل ورقصه خلصت وكلمهم فضلوا يغنوا وكان فرح تحفه وبعد فرح ما خلص.
سليم : مبروك كل واحد ياخد مراته ويطلع جناح بتاعه وادهم تذاكر سفر ليكم حجز في جزر المالديف تقضوا شهر عسل .
احمد : ده كتير علينا شكرا يا سليم.
عامر ربنا ما يحرمنا منك يا ابيه انت كنت نعمه الاب والاخ.
محمد: شوف بقا يا سليم انا هموت واخطف اختك تعبت انا تعبت تعبت تعبت يا ناس بتجوز علي نفسي بقالي سنين والناس دى ظلمه يااااارب انا هخطها شالها وطلع بيها .
وكلهم ضحكوا عليه وأحمد شال إيمي وعامر شال اي وكلهم تعبانا هنطلع نرتاح تصبحوا على خير
💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
يتبع….
لقراءة الفصل الحادي والثلاثون : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا