روايات

رواية هوس سارة الفصل العاشر 10 بقلم أميمة تيتو

موقع كتابك في سطور

رواية هوس سارة الفصل العاشر 10 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الجزء العاشر

رواية هوس سارة البارت العاشر

هوس سارة
هوس سارة

رواية هوس سارة الحلقة العاشرة

بعد مرور تلات شهور
هاله: طيب اتفضلي اقعدي ثواني هطلع اقول لمدام ساره انك هنا
بس اقولها مين
قوليلها واحده انت لازم تشوفيها معاها حاجه مهمه اوي ليكي
ف اوضه ساره
نايمه علي السرير وعرقانه اوي وبتتكلم وهيا نايمه وباين عليها الخوف
هاله: مدام ساره فواقي مدام ساره
ساره: بفزع انا مليش دعوه
هاله جابت كوبايه مايه اشربي يامدام ساره دا كبوس
ساره اخدت المايه وشربت
هاله: في واحده تحت عايزه تشوفك بتقول انها معاها حاجه مهمه اوي بالنسبالك ومقلتش هيا مين
ساره: امممم طيب شويه وانزل
وقامت دخلت الحمام اخدت دوش وغيرت هدومها
وواقفت قدام المرايا ورشت برفان انا هفضل لحد امتي اشوف الكوابيس دي انتوا امتي هتخرجو من حياتي
تحت
سيف ومازن بيلعبو
ساره: ياترا مين اللي عايزني
وشافت البنت اللي عايزاها وفضلت بصلها بذهول مها
مها: اوي يامداام ساره
مين دول عيالك
صح
ساره: بتلبك اممم ايوا عيالي
مها: الاتنين
ساره: اه الاتنين ايه السوال الغريب ده
مها: بهمس ف ودان ساره مين فيهم ابن محمد ومين ابن عمر اللي هو مش ابنك
ساره: بصدمه نعم انت بتقولي ايه
مها قربت من مازن انت اسمك ايه
مازن: انا مازن
ساره: مازن خد اخوك واطلعو فوق
مها: متخفيش مش هقول لحد عن الموضوع دا الا لو موافتيش علي اللي هقولو
ساره: موضوع ايه انت مجنونه انت بتقولي اي كلام
مها: يعني كدا طيب علي عموم فكري معاكي اسبوع اسبوع وبس فكري
ساره: اا انتي عايزه ايه
مها: برافو انت كدا صح انا عايزة نص الثروه مقابل اني اخفي السر دا ومش هتقدري ترفض ف الحالتين عشان لو فكرتي ترفضي ومخدتش اللي انا عايزاه هبلغ عنك انك اخده طفل ومربياه عندك وبتقولي انه ابنك وهو مش ابنك والتاني اخد املاك واحد مش ابوه اصلا وضحكتي علي عمر وكتبلك املاكو باسمك انت وابنك اللي كان فاكر انه ابنو وانت السبب ف موتو ودخول مراتو السجن
ساره: بغضب اخرجي برا بيتي
مها: طيب همشي بس هرجع بعد اسبوع
ساره انا معملتش حاجه انا معملتش حاجه هيا اللي قاتلتو انا بريئه
ومسكت ماج ورامتو علي المرايا انكسرت
وفضلت تعيط وتكسر ف البيت
هاله: بفزع مدام ساره مالك مدام ساره اهدي هتجرحي ايدك
سيف: بعياط هيا ماما مالها يامازن
مازن واقف مصدوم باصص لساره وعينيه ملينا دموع قرب من ساره ومسك ايديها
ساره كانت هترمي التحفه علي مازن
بصت ف عينيه الغرقانه دموع وملامح وشو اللي مليانه خوف
رمت التحفه علي الارض ونزلت علي راقبتها ومسكت وشو بايدها المليانه دم وفضلت بصلو بعينها اللي بقت حمرا من كتر العياط
انت خايف يامازن انت خايف انا ماما ياحبيبي اهدي متخفش انت عارف اني بحبك صح متصدقش اي حد يقول اني مش بحبك انا امك والله مش هيا
مازن: باستغراب وفزع هيا مين
ساره: بدموع اا انا انا ماما ياحبيبي واخدتو ف حضنها
هاله: بدموع مدام ساره انتي كويسه
ساره: بابتسامة اه كويسه وبصت لسيف وفتحت دراعها تعالي ياسيف متخفش
سيف واقف بعيد وخايف يقرب من ساره ووشو اصفر من كتر الخوف
ساره: بدموع تعالي ياحبيبي خايف من ايه انا ماما وقامت ومشت نحو سيف
سيف من كتر خوفو جري اتخبا ورا هاله
ساره: بعياط انت خايف من ماما ياحبيبي
وحولت تخدو من هاله بس كان بيبعد عنها
ساره: بغضب انت خايف مني انا عملت كل دا عشانك انت وجريت خرجت برا البيت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس سارة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى