روايات

رواية هوس سارة الفصل الثاني 2 بقلم أميمة تيتو

موقع كتابك في سطور

رواية هوس سارة الفصل الثاني 2 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الجزء الثاني

رواية هوس سارة البارت الثاني

هوس سارة
هوس سارة

رواية هوس سارة الحلقة الثانية

في بيت ساره
دخلت وهيا متعصبه اوي ورمت شنطتها علي الكرسي وركزت علي الارض وفضلت تعيط وتلوم ف محمد وبدات تكلم نفسها وكان كلامها كله عباره عن انت ازاي عملت فيا كدا هو انا استاهل كل دا يا محمد ازاي هونت عليك
وبتعيط بقهر بعد شويه صوت جرس
ساره: مين هييجي دلوقتي وقامت وبصوت باهت قالت ثواني جايه
ودخلت غسلت وشها وراحت فتحت الباب
وفضلت واقفه مكانها بذهول وعينيها علي الشخص اللي واقف علي الباب
عمر: انت كويسه
ساره: اااا اه انا كويسه بس مستغربه
عمر: مستغربه ليه بقي
ساره: بتوتر يعني اااا
عمر: مش هتقوليلي اتفضل
ساره: هاا اه اكيد اتفضل
عمر دخل وقعد
.. اتفضلي اقعدي في ايه
ساره راحت وقعدت جمب عمر
عمر: هاا قوليلي بقي كنت مستغربه من ايه
ساره: اممم اه بصراحه عشان انت مديري ف الشغل وكدا وانا مجرد بنت عاديه ازاي تيجي لبيتي كدا
عمر: تقصدي ايه امشي يعني
ساره: لا لا مقصدش كدا خالص بس يعني
عمر: بس ايه
ساره: حضرتك محتاج حاجه
عمر: بصراحه انتي نسيتي سلسله عندي ف المكتب باين وقعت منك وانت مش اخده بالك
ساره: اه ممكن واخدت السلسلة منه شكرا يا دكتور
عمر: طيب انا همشي بقي عشان الوقت اتاخر وباين كدا مفيش حد ف البيت غيرك
ساره: اه انا عايشه لوحدي اصلا
عمر: ليه كدا فين اهلك
ساره: انا اهلي اتوفو ف حادث من عشر سنين
عمر: اوه انا اسف مكنتش اعرف اسف لو ضيقتك بكلامي
ساره: لا ولا يهمك
محصلش حاجه
عمر: طيب هستناكي
ساره: نعم
عمر: اقصد بكره تيجي الشغل يعني وكدا
ساره: ان شاءلله
عمرقام من مكانو ومشا ناحيه الباب طيب عن اذنك تصبحي علي خير
ساره: طيب ثواني هعمل حاجه تشربها
عمر: لا مره تانيه بقي وبعدين انا هجيلك كتير بعد كده
ساره: باستغراب نعم
عمر: بتلبك لا مقصدش حاجه وحشه يعني اااا تقبلي نكون صحاب
ساره: رفعت عينيها وفتحتها اوي وبذهول بصت لعمر نعم
عمر: اممم ايه رايك
ساره: ااا
عمر: مش لازم تجوبي دلوقتي
وكمان انت قولتي
حاجه جوا كانت غلط خالص
وزعلت منك لانك ضيقتيني
ساره: انا عملت ايه
عمر: انت غلطتي غلط كبير ولازم تعتذري مني
ساره: انا مش فاكره اني قولت حاجه غلط اعتذر ليه
عمر: انت بتقولي انك مجرد بنت عاديه ودي حاجه غلط جداً
ساره: باستغراب هاا
دي الحقيقه انا بنت فقيره وحضرتك دكتور
عمر: لا انا بشوفك اجمل واحسن بنت ف الدنيا يعني تقريباً انت فيكي كل الصفات اللي اي شاب يتمنا انها تكون موجوده ف البنت اللي هيرتبط بيها
ساره: بذهول هااا
عمر: بإبتسامة تصبحي على خير ومتاخريش بكره
وركب الملاكي بتاعتو ومشا
دخلت ساره البيت وقفلت الباب وكانت واقفه ومبتسمه وكلام عمر كان بيتردد ف دماغها
وبعد شويه دخلت الحمام اخدت دوش ولبست بيجامه للنوم
ودخلت الاوضه وراحت قعدت عند طرف السرير ومسكت الموبيل
ولقت ان محمد بعتلها رساله فتحت الرساله وكان مضمون الرساله انها لازم تنزل البيبي وبعدين هيا حرا بعد كدا تعمل اللي هيا عايزاه
ساره: بدموع لدرجدي يعني كل اللي همو ان ابنو ميقولش لحد غيره يابابا لكن انا نسيني بسرعه كدا ونسا انا عملت عشانو ايه وبجد حب امنيه
الله يسامحك يا محمد
وبدموع طيب انا هعمل ايه دلوقتي انا قولتلو اني هتجوز وان في شخص بيحبني بس كنت بكدب عليه عشان اشوف رده فعلو وكنت فاكره انه هيرجعلي
وبعدين مسحت دموعها وبغيظ قالت انا مش هرحمك يامحمد هتشوف هعمل فيك ايه صبرك عليا بس انا علي قد مابحبك بس مش هنسا انت عملت فيا ايه انت خدعتني
تاني يوم
فالعياده
عمر دخل العياده
ومكنش في اي مريض موجود ف العياده
عمر: مفيش مرضا انهارده
ساره: لا يادكتور مفيش حد جاه
عمر باصص لساره بغرابه تعالي ياساره جوه عايزك
ساره: بتوتر نعم يادكتور عايز ايه
عمر: تعالي جوه انا هاكلك
ساره: بخوف من درجه عمر وملامح وشو اللي اتغيرت فجأه ح حاضر يادكتور ودخلت
عمر: تعالي اقعدي هنا
ساره: هااا ليه دكتور انا مرتاحه هنا حضرتك عايز ايه
عمر: باصص لساره بشهوه مابلاش دكتور دي بقي احنا صحاب
ساره: بخوف انا هطلع اشوف لو حد جاه ولفت وشها عشان تخرج
عمر مسك ايد ساره وقرب منها لا انا عايزك بصراحه بقا انا بحبك اوي ممكن تفضلي جمبي
وحاول يقرب منها اكتر
ساره بصراخ ابعد عني وعياط ارجوك ابعد وضربتو كف جامد
عمر: انت قد الكف دا يازباله انت انت نسيت نفسك
ساره: باستغراب كلامو اللي اتغير فجاه
فضلت بصلو بذهول
عمر:بإبتسامة سخريه ايه ليه مستغربه عشان امبارح قولتلي اني بحترمك وشايف فيكي صفات البنت اللي اي شاب يتمناها
وضحك وبعدين قال فعلاً انا مكدبتش انت جميله وجسمك حلو بطيا يعني وعينيكي سحرتني بجد
وبغضب مسك شعرها وقال بس انت بتبعديني عنك
ساره: بصوت واضح تتجوزني

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس سارة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى