روايات

رواية هوس سارة الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الفصل الثامن عشر 18 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الجزء الثامن عشر

رواية هوس سارة البارت الثامن عشر

هوس سارة
هوس سارة

رواية هوس سارة الحلقة الثامنة عشر

ساره مع احمد ف الفندق
ساره: نادي وفاء
احمد: حاضر
بعد شويه
وفاء دخلت وقفت قدام ساره نعم يامدام ساره
ساره: ايه اخبار مها وعامله ايه ف الشغل كويسه
وفاء: بتوتر مها ااه كويسه شغلها حلو اوي
ساره: اممم كويس طيب احمد ايه رأيك ف شغل وفاء
احمد: لا شغلها اليومين دول مش عجبني
ساره: اممم يعني وفاء اللي هتمشي من الشغل
وفاء: بذهول امشي ليه انا شغلي كويس اوي والله
ساره: انا كنت بقول كدا لاحمدوالله بس وصلني ان في واحده فيكم شغلها مش كويس سألتك قولتلي مها شغلها حلو كويس يبقي انتي شغلك اممم اظن فهمتي
وفاء: يعني همشي
ساره: بصراحه مش عايزكي تمشي بس متضره علي كدا غصب عنى
عارفه ليه
وفاء: لا ليه والله شغلي كويس
ساره: مانا عارفهةان شغلك كويس وانا اللي قولت لاحمد يقول كدا بس بصراحه بقي انا مش عايزكي
وفاء: بحزن ليه بس انا عملت ايه
ساره: برفع حاجب اممم عملتي ايه
اه انا هقولك
نبدا بااايه ايه ياحمد
احمد: موضوع مها
وفاء اتوترت اوي
ساره: اه وفاء
وفاء: ن نعم
ساره: انت ليه عملتي كدا انا قولتلك تراقبي مها مش تشتغلي معها ضدي ومتحوليش تنكري ايوا الموضوع بقالو سنه بس انا كان عندي اهم منك بس اديني فضتلك
وفاء: بدموع ارجوكي يامدام ساره بلاش اخر مره
مش هعمل حاجه تضيقك مني تاني
ساره: فعلاً اخر مره عشان انتي وصحبتك هتمشو من هنا
وفاء قربت من ساره ارجوكي ارجوكي انا بابايا تعبان وبيحتاج علاج علي طول مش هتتكرر
ساره: طيب غوري من وشي هفكر تفضلي ولا لا وانت ياحمد عينك عليها
وفاء: بفرح شكرا شكرا اوي بجد
ساره: انا قولت لسه هفكر
امشي من وشي دلوقتي
احمد: هتمشيها
ساره: تووا انا مش عايزه اقطع برزق حد ودي غلبانه بس كان لازم تعرفي اني مفتحلها
احمد: طيب ومها
ساره: لا دي لازم تفضل تحت عيني عشان معرفش ممكن احتاجلها
المهم انا عايزه واحده تشتغل عندي ف البيت
هاله مع سيف ولازمني واحده ف البيت
احمد: هشوفلك
ساره: كويس انا همشي بقي
بعد يومين
ف فيله ساره
مازن: ماما انا جعان
ساره: حاضر بحضر الفطار ياحبيبي
بس روح شوف مين بيرن او جيب الموبيل
مازن: عمو احمد
ساره: طيب هات الموبيل هات الو
احمد: في ست جايلك بعد ساعه شوفيها وردي عليا لو عجبتك
ساره: طيب انا هقفل دلوقتي عشان بحضر الفطار
بعد شويه
ساره: يلا ياحبيبي الفطار جاهز
مازن: انا جوعت اوي
ساره: وانا كمان وقربت من السفره عشان تقعد
الجرس رن
ثواني اشوف مين شكلها الشاغله الجديده
وراحت فتحت الباب
وكان في ست فحدود 30ـ35سنه
ومعاها بنت صغيره
عبير: انا جيت من طرف استاذ احمد
ساره: اه اتفضلي
اسمك ايه
عبير: اسمي عبير
ساره: مين البنت اللي معاكي دي
عبير: دي بنتي
ساره: طيب ليه جيبها معاكي
عبير: ملهاش حد غيري انا كنت متجوزه بس انفصلت عن جوزي ودي بنتي معنديش غيرها
ساره: اممم طيب ادخلي
انت بتعرفي تطبخي كويس والنضافه اهم حاجه
عبير: ايوا يامدام والله جربيني
ساره: طيب هتبدأي شغل من انهارده
فطرتي
عبير: ااه اه يامدام ساره
شهد: لا انا جعانه
ساره: مفتطرتيش
عبير: بس يابت انتي مش لسه اكل من شويه
ساره: اممم طيب اقعدي اقعدي ياعبير اقعدي ياشهد افطرو معانا ودي حاجه حلوه من شهد انا صرايحه
عبير: اه بس الصراحه مش حلوه علي طول
ساره: اممم معاكي حق بس بالنسبالك لازم تكوني صرايحه معايا دي اهم حاجه
عبير: حاضر يامدام ساره
يلا ياشهد هناكل فالمطبخ
ساره: ايه ايه انتي بتعملي ايه هتقومي البنت من علي الاكل سيبيها تاكل
بعد مرور عشر سنين
ساره ف اوضتها نايمه
ومبسوطه اوي
بعد شويه المنبه رن
ساره بنشاط قامت وكانت فرحانه اوي
دخلت اخدت دوش ولابست اجمل حاجه عندها
ونزلت
عبير عبير
عبير: نعم يامدام ساره
ساره: مازن صحا
عبير: لا لسه نايم
ساره: طيب بسرعه روحي صاحيه
انا رايحه مشوار وراجعه علي طول زي ماقولتلك كل الاكلت اللي قولتلك عليها تكون جاهزه قبل الساعه اتنين
عبير: حاضر يامدام ساره
ساره خرجت من الفيله ركبت العربيه بتعتها يالا يافرج بسرعه امشي
ف المطبخ
عبير: شهد بسرعه روحي صاحي مازن
شهد: انا لا ياماما روحي انتي
وبعدين انا بذاكر ومش فاضيه
عبير: يابت روحي لما ترجعي ابقي ذكري مش وقت مذاكره دلوقتي انا ورايا شغل كتير
شهد: حاضر هروح
ف اوضه مازن
شاب جميل نايم لابس بنطلون وكان صدرو مكشوف
شهد خبطت علي الباب وفضلت واقفه تخبط لفتره تيجي دقيقتين
ومازن غرقان ف النوم مفتحش الباب او حتي رد عليها
شهد: لا بقي يبقي لازم ادخل
اصاحيه زي ما ماما قالت لاحسن تعملي مشكله
وفتحت الباب بالراحه ودخلت ووقفت قدام السرير متجمده وباصه لمازن
مازن مازن اصحا
شهد: يووا بقي ايه دا نومو تقيل اوي
قربت منو مازن وحطت ايديها علي كتفو
مازن فتح عينياه
واتصدم بوجود شهد ف اوضتو
شهد: بخجل انا جيت اصحيك ماما مش فاضيه مدام ساره عايزك تجهز
وجريت علي برا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس سارة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى