روايات

رواية هوس سارة الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميمة تيتو

موقع كتابك في سطور

رواية هوس سارة الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الجزء الثاني الجزء الخامس عشر

رواية هوس سارة الجزء الثاني البارت الخامس عشر

هوس سارة الجزء الثاني
هوس سارة الجزء الثاني

رواية هوس سارة الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر

عند ساره
مسك شريط البرشام اللي بتأخد منو كل ماتتوتر واخدت منو حبيا
احمد: انت كويسه
ساره: ايوا بس حسا اني مخنوقه شويه
احمد: بقلق نروح للدكتور
ساره: لا لا انا كويسه انا هدخل اخد دوش وهبقا كويسه
تــــــــحت
شهد قاعده ف الجنينه علي المرجيحه وباصه لسما
عبير: انتي لسه مطلعتيش اوضتك
اقعده هنا ليه
شهد: زهقانه حسا اني عايزه اقعد لوحدي شويه
روحي نامي انتي الوقت اتأخر
عبير: اه والله تعبت اوي انهارده هروح انام
شهد باصه للسما وبتفكر ف مازن
بعد شويه قامت عشان تطلع اوضتها
مصطفى: ايه دا انتي لسه منمتيش
شهد: اممم تصبح علي خير
مصطفى: مش جيلي نوم اقعدي معايا شويه
شهد: الوقت متأخّر انا هطلع مازن كان عايزني وطلعت
مصطفى: بخبس مازن برضو طيب
ف اوضه مازن قاعد علي طرف السرير
هيا فين دي يمكن هتنام عند مامتها تحت
وهنا مازن حسا انا الباب بينفتح قام من مكانو وقرب من الباب
شهد دخلت واتخضت بسم الله
مازن: ايه شوفتي عفر. يت
شهد: لا بس اتخضيت يعني كنت فاكره انك نايم لاقيتك ف وشي
مازن: بغضب الساعه كام دلوقتي
شهد: اممم تقريباً اتنين
مازن: اتنين وبتعملي ايه تحت لحد دلوقتي ممكن اعرف
شهد: بتوتر اممم كنت ف الجنينه قاعده ف الجنينه كنت مخنوقه شويه اممم بس
مازن: بغضب انتي مثره تجننيني مخنوقه ايه ازاي تفضلي تحت للوقت دا
شهد: بدموع طيب متزعقش فيا
مازن بتنهيده ادخلي بعد كدا متفضليش تحت للوقت دا
شهد دخلت اخدت هدوم من الدولاب ودخلت الحمام
مازن: اممم مينفعش اتعصب عليها كدا
يوووا انا مالي اصلا تتأخر او لا دا لو بأتت تحت انا مالي وراح عند طرف السرير ونام
وبعد شويه خرجت شهد وكانت لابسه هوت شورط وبدي قط وراحت عند الكنبه
مازن: باستغراب لبس شهد
ايه دا انتي هتنامي كدا
شهد: بخجل امممم ايوا الجو حر وانا متعوده انام كدا
ونامت علي الكنبه
مازن: امممم هتنامي علي الكنبه انهارده ليه
تعالي نامي علي السرير
شهد: كدا انا جبت الكنبه هنا عشان هنام عليها وانت تنام براحتك انا وعدتك اني مش هضيقك تاني
مازن: طيب تعالي نامي هنا وانا انام علي الكنبه
شهد: لااا واطفي النور بقا وخليك ف حالك ملكش دعوه بيا متتكلمش كتير
مازن: بغيظ انتي حرا ونام
تاني يوم
الكل علي السفره بيفطرو
مصطفى جاه وقعد علي الكرسي اللي جمب شهد
سيرين: هتخرجني انهارده يا سيف زي ماقولتلي مترجعش ف كلامك
سيف: حاضر ياقلبي
مصطفى: ايه متنسوش اني اعزب
سيرين: اممم شهد قولي لمازن وتعالي معانا عندك اعتراض ياسيف
سيف بص لمازن وبتردد اممم لا عادي
سيرين: خلاص حلو اوي ايه رأيك ياطنط ساره موافقه نخرج من البيت
ساره: مابلاش طنط دي قوليلي ياماما
سيرين: بس كدا حاضر من عيوني
سيف: وتقوليلها ماما ليه انا مش بقولها ياماما
ساره بحزن بصت لساره وقامت من علي الاكل
امنيه: ساره رايحه فين
ساره: شبعت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد ساعه
سيرين مع شهد يلا روحي اجهزي بسرعه
شهد: لا انا مش عايزه اخرج اخرجو انتوا
سيف: طيب يلا ياسيرين روحي انت يلا اجهزي عشان نمشو
مازن: لا استنو احنا جايين
شهد: انا مش رايحه ف حتا انا مش هخرج روح انت لو حابب
مازن: نص ساعه ونكون جاهزين وشد شهد من ايديها وطلع الاوضه
شهد: سيب ايدي كدا ايه دا انت مجنون
مازن ضرب شهد كف مخلاص بقا انت ليه بتعملي كدا بطلي بقا انا زهقت
شهد حطه ايديها علي خدها وبدموع انت بتضربني يامازن
مازن: بتوتر انتي اللي اجبرتيني
شهد: ممكن تخرج عايزه افضل لوحدي شويه
مازن: لا مش هخرج
شهد: خلاص هخرج انا ولفت وشها مازن شدها ليه اجهزي عشان نمشو
شهد: مش هروح معاكم
مازن: لا هتيجي
شهد: انت مالك انا قولت مش جايه انت ملكش حكم عليا
مازن: بغضب انا جوزك
شهد: بضحكه سخريه جوزي هههههه لا بجد لا انت مش جوزي
مازن: بغضب شد شهد ليه وبغيظ مسك الشميز بتاعها وقط*عو وجسمها بقا مكش*وف
ولما شافها بالمنظر دا انصدم من اللي عملو وف الوقت دا شهد ضر*بتو كف جامد وبعدتو عنها
ياحيوان انت مقرف
وسابتو ودخلت الحمام
مازن بدموع واقف قدام المرايا انا عملت ايه انا مقصدش لا غصب عني وضرب كف ايديه ف المرايا بغيظ المرايا انكسرت وايديه انجر*حت ونز*فت وقرب من باب الحمام سمع شهد بتعيط
راح عند باب الاوضه وخرج
تـــحـــــــــت
سيرين: يلا كل دا انتوا اتأخرتو اوي
مازن: امشو انتوا مش جايين معاكم وسابها وخرج من البيت
وايديه كانت بتنز*ف
سيرين: مازن ايديك
سيف: منين الدم دا
سيرين: مازن ايديه بتنز*ف
عند شهد خرجت من الحمام وشافت دم علي الارض فضلت ورا اثر الدم لحد ما وصلت للمرايا ولاقتها مكسوره
شهد بصدمه جريت علي تحت
مازن مازن فين
عبير: خرج من شويه ليه
شهد: بتوتر هو هو كويس
عبير: باستغراب ليه هو مالو
هاجر: بغضب اكيد انتي السبب عملتي ايه ابني مجر*وح من ايه وماشي متعصب عارفه لو ابني حصلو حاجه مش هسامحك ومش هسيبك ف حالك انت فاهمه مش كفايه انو اتجوز خادمه
ساره نازله علي السلم وبصوت عالي
هااااجر
هاجر لفت وشها وبصت لساره
ساره: انتي ازاي تتجرئي تتكلمي معها كدا انتي مين اصلا عشان تشوفي نفسك علي الغير
هاجر: تقصدي ايه انا ام مازن الحقيقيه
ساره: بغضب وهو لو عرف طريقه كلامك مع مراتو هيحبك او يحترمك
هاجر: مش لما تكون مراتو بجد هو متجوزها عشان صعبت عليه مش أكتر
شهد جريت علي اوضتها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس سارة الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى