روايات

رواية هوس الفقدان الفصل العشرون 20 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الفصل العشرون 20 بقلم شروق السيد

رواية هوس الفقدان الجزء العشرون

رواية هوس الفقدان البارت العشرون

رواية هوس الفقدان
رواية هوس الفقدان

رواية هوس الفقدان الحلقة العشرون

بدر: السر ان نجوي هانم هي ام نور مش أمي
خديجة هى أمي
درة بصدمة: اية يعني انت كنت عارف ان أمها هي الرأس الكبيرة و …..
بدر: للاسف كنت عارف من اول مبدأت شغل مع جاك على اساس واحد منهم ولما وثق فيا ودوني للزعيم واكمل بسخرية وعرفت انها الست الوالدة وهي اللي قتلت ابويا بعد ماكنت فاكر انهم ماتوا هما الاتنين بس للاسف الحقيقة طلعت اسوء من الواقع بمراحل
خالد بحزن: نور لازم تعرف يابدر صدقني دا هيكون احسن ليك وليها
بدر بحزن: مش هقدر مش هقدر ادمرها بإيدى
سعد بحزن مغلف بجمود: هساعدك يابدر علشان تنهى حوار الما”فيا دا ونور مش هتعرف الحقيقة هى اللى شافتة مش شوية كفاية عليها تعب لحد كدا

 

 

خالد: سعد عنده حق قبل متأخد اى خطوة مع نور لازم تنهى موضوع الما”فيا الاول
بدر: تمام سامر هيروح عند نور دلوقتي وهجيب نجوي هانم من هناك هو بس هيلهى نور وانا هدخل اجيبها واخرج وبالمعلومات اللى عندها هنهيهم كلهم يلا بينا مفيش وقت في عملية يوم 7/3 و النهاردة 5/3 يعنى بعد يومين بالضبط
خالد بتشجيع: انا واثق من اللى هتعملة عندى ثقة كاملة فيك ياصاحبي
بدر: انا هكلم سامر دلوقتى وانت ياخالد هتتصرف عادي كانك لسة ضدي ومعرفتش حاجه وهتروح المرة دي هتتفق معاهم وطبعا مش محتاج اقولك انك هتوصلهم ان احنا اعرفنا بمعاد التسليم علشان يثق فيك
خالد بستغراب: بس كدا ازاى هنقبض عليهم هما هيغيروا الخطة ومعاد التسليم
بدر بخبث: كل حاجه هتم زى ما متخططلها بالضبط اسمع بقا هيحصل اى *************************
قص علية مايجب فعلة وجميع الخطة ووزع عليهم الادوار
يوم التسليم

 

 

بالفعل حدث ما خطط له بدر وتم القبض عليهم بمساعده خالد وسامر وسعد وحكم على نجوي بإحالة اوراقها لفضيلة المفتى وتم اخفاء تلك الاخبار عن نور ولم تعرف الحقيقة بتاتاً وانتهت كل المشاكل بإنتهائهم سافر خالد ودرة لتكمل علاجها في الخارج وايضا سعد علموا انه من انقذ بدر من مكيدة خالد وتسامحوا وعلم سامر بان الفتاه التي معه ليست محببوتة وقبض عليها واقسم على انه لن يتزوج حتى يلتقي بها في جنات الخلد
بعد مرور 26 يوم تحديداً يوم 31/3
بدر بحب: والله بحبك يانوري ومحبتش غيرك انا اسف عارف إن ظلمتك كتير وكمان خبر وفاتي عارف قد اى كان صعب عليكى بس والله كنت بتقطع لما سمعتك وانتى بتكلمي سامر دموعك بتقتلنى يانور حياتى ودنتيتى علشان خاطري وخاطر ابننا اللي جاى واكمل وهو يضع يده على بطنها وحياته يانور سامحيني اوعدك هعوضك عن كل حاجة وحياة ابننا يانور علشان خاطر بدورك طيب
نور بدموع: عارف المشكلة فين يابدر ان انا مش قادرة اكر*هك بالعكس كل يوم بحبك اكتر من اليوم اللي قبلة وبعدين انا مش بس مسمحاك لا انا عايزاك توعدنى إنك مش هتخبى عنى حاجة بعد كدا مهما كانت قولى وأوعدك إنى هبقا جمبك واساندك بروحى وحياتى وعدين كل سنة وانت معايا ودنيتي رمضان بعد بكرة وانا مش عايزة اول رمضان لينا مع بعض يكون كله خناق انا بحبك بس اوعدنى يابدر مش هتخبى عنى حاجة بعد كدا يلا يابدر اوعدنى
بدر بحب: اوعدك يانور حياتى كل حاجة خاصة بيا مفيهاش اذئ ليكِ هتكونى اول واحده تعرفى
نور بتحذير: كل حاجه يابدر هاا
بدر بحب: كل حاجه نور حياتى تؤمر بيها تتنفذ وأوعدك م هسمح لأى حزن يدخل قلبك بعد النهاردة اى حاجة ممكن توجعك همحيها من الوجود كل سنه وانتِ حببتي وحياتى ومراتى وكل دنيتي وأكمل بجرأءة وبعدين يعني كلها يومين وهنصوم ورمضان كريم اى مفيش حاجه كدا ولا كدا انهى حديثة بغمزة
نور بخجل: على فكرة كدا عيب وبعدين انا حامل في الاول

 

 

بدر بحب: اهم حاجة إنك معايا كل سنة وانتى معايا ياأحلى ما في دنيتي رمضان كريم وبالمناسبة دى عندى كلام كتييى قووى مينفعش يتأجل…
مليكتي ومملكتي وعذراء قلبي.
أيتها الفتاة ذات العيون الساحره
وذات الشفايف المسكره
سبحان من حلاكِ وصوركِ لى بشراً
وداخل القلب والفؤاد أرساكي
ومن الجمال أعطاكِ مالم يمن به على بشر سواكي
أسرتي القلب فكنت لكي خيرٌ أسير وعلى درب الهوى اليكِ أسير
#تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس الفقدان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!