رواية هوس الحورية الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية البارت الثاني عشر
رواية هوس الحورية الجزء الثاني عشر
رواية هوس الحورية الحلقة الثانية عشر
فااق وهو حاسس بألم في دماغه
فتح عنيه لقى والدته وعنيها وارمة وغرقانة دموع اتفاجاءة بيهااا
حضنته سارة بشوق وقلق لمس قلبه بخفة
سارة. بحب ” حمد لله على السلامة ي قلبي قلقتني عليك اوي
عمرو بتعب. ” انا كويس اااي ال حصل وانتي ااي ال جابك
سارة بعتاب. ” قولتلك مية مرة خذ الدواء
انت لما بتسنى تأخذه تنسى ااي حاجة حصلت لك
عمرو. ” مش عارفة انتي بتتكلمي عن اااي
دمااغي هتنفجر اااه. هي حور فين
سارة بغيظ ” راااحت
بصلها بعدم استيعاب ” رااااحت فين ي سارة هانم
هو احنااا هنهزر مراااتي فين
سارة ببرود. ” طردتها
بعد ال حصل هي معدتش ليهاا مكان في حياتك
عمرو بغضب. ” ومين سمحلك تدخلي في حيااتي ااانتي مين
اسااساا تطرديهاا من بيتي او من حياتي
سارة بدموع ” انا امك ي عمرو
عمرو. بحزن وبكاء. ” طب اتصرفي على هالاساس وبطلي توجعيني بتصرفاتك
نهض وهو يحس بالالم في رااسه
سارة ببكاء. ” عمرو استني اسمعني ي بنى
عمرو. وهو يكاد يجن ويبحث عنها كالمجنون. ” انتي عارفة اني بحبهااا ومع ذالك طردتيهاا ليه بتستمعي بوجعي للدراجا دي
وبتحرمني من ال بحبهم ليه ي سارة هانم
سارة بقلق ” عمرو اااهداا. ي حبيبي. واسمعني بس
امسك راسه باالم دخل ااايهم مع ملك
ايهم. ” عمرو
وذهب اليه وساانده تشبت فيه عمرو
عمرو. ” حور فين ي ااايهم. هي فين
ايهم بخزى. ” مش عارف هي فين ….. اناا اسف حقك عليا
كان لازم الحقها الاول بدل. ماا الحق زياااد
عمرو باستغراب ” زيااد. وتلحقه ليه
في اااي حد يفهمني ال حاصل والا مش هيحصل خير
ايهم ” تعال شووف بنفسك
امسكه وذهبوا سوينا لغرفة المكتب وملك تنظر لأمها بعتاب
جلس عمرو بنفاذ صبر ماذا سيريه ااايهم
فتح ايهم الشاشة المعلقة على الحائط ويعرض شريط ماحدث
وهو ينظر لزيااد وكيف دخل الي منزله وحديثه مع زوجته الي ااان افقدها الوعى
فلاااااش بااااااك………..
نزل الي أسفل السلم وهو يتنرح قليلااا أسند سور السلم
عمرو. ” استنى عندك ااانت راايح فين
لف زيااد اتجاه عمرو
زياد بغضب. ” هو انت لازم تطلعلي في وجهي كل ما احاول استفرد بمراااتك
وضعهاا زيااد أرضا وهو يلتقط السك”ينة
زياد بشر. ” ي ريتك كنت فضلت ناايم ي عمرو بس متخافش هنيمك العمر كله
لم يهتم بالس”كينة كل مايرااه حبيبته فاقدة” الوعي وهي مصابة بجبينها ينز”ف دم”ااا
عمرو. ” ااانت خلتهاا ت”نزف
هاجمه زيااد لكن امسكه عمرو من يده التى بها الس”كينة وكسره
تاااوه زيااد باالم
عمرو بجنون ” انت اذااي تخليها تن”زف ازاي تتجراء تقرب منها
ثم التفت ينظر له بغضب وشر وهو يلكمه بقوة حتى افقده ال”وعى
اتجه صوبها يرد الاطمئنان عليهااا…
نزل لمستواهاا ليراها تفتح عينهاا برفق
عمرو بفرحة ” ي عمري ااانتي كويسة
نظرت له بدموع ” انا كويسة. وااانت
قبل أن يجيب تفاجاءة بزيااد يركله بقدمه بقوة
تصرخ هي عالياا خوف عليه
نهض عمرو بغضب وعينه تطلق الشرر وهو ينوى قت””” له
خااف زياد بشدة وهو يتراجع للخلف برعب يود لو يهرب الان
وقفت حور امااام عمرو. وهي تمنعه
حور ” عمرو ااهداا عشان خاطري ااهداا ليه بتعمل كده
عمرو بغضب. ” ال””””” دخل بيتي بنص الليل والله اعلم نواياه كانت ااااي ومش بس كده ده خلاك تفقد الوعي وتنزفي والله اعلم كان هيعمل ااي فيكي لو ملحقتكيش في الوقت المناسب
ده اناا هاين علياا اشرب من دمه دلوقتي
نظر له مهلااا اااين هوووو ذالك الوغد زياااد
نظرت خلفها لم تجده حمدة الله في سرها لكان تهور عمرو الان وقت””””” له
تنهدت براحه لكن أشعلت فتيل الغضب عنده
عمرو. ” ليه ساااعدتيه يهرب ي حور ليه
ليه منعنتيني كان زماني قتل”””” ته وشربت من د”””” مه
رجعت للورااء بخوف منه وهو الغضب تمكن منه انهاا من ساعدت
عدوه للهرب ليعاقبهااا ااذن
عمرو بغضب ” مش هسامحك ي حور اابدا
كان سيضربها لكن تفادته حتى وقعت نزل لمستواهاا مسكت الفاذة بجانبها وض”ربته على رااسه….
وقع جنبها مغمى عليه شهقت بخوف من فعلتهااا
حور برعب ” انا عملت اي بس ي ربي عمرو. ااانت كويس
مش بيرد عليا اعمل ااي ي ربي بس ايهم اااه ايهم
اتصلت بايهم الذي أتى مع والدته
سارة بغضب ” اي ال حصل لابني انتي عملتيله اااي ي بنت انتي
حكت لهم ماحدث لتصفعهاا سارة بغضب
سارة بغضب ” من وقعت مااحبك عمرو وحياته بقت كلها مصايب أخفى من حيااته دلوقتي والا هق””” تلك يلااا براا
بهذا الوقت كان اايهم قد خرج بحث عن زياد لكن لم يجده
ذهب لملك كي لا تبقى وحيدا بالمنزل وأتى بهاا لي منزل عمرو
ليتفاجاوء بأن حور غير موجودة
خبرتهم ساره بكل برود انها طردتها انها لن تعود ابدا الي حياة عمرو
خرج ايهم للبحث عنها لكنه لم يجدها عند بيت عمهاا ولا بيت ابن عمهاا
باااااااااااك…
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس الحورية)