روايات

رواية هوس الحورية الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية البارت الثامن والعشرون

رواية هوس الحورية الجزء الثامن والعشرون

رواية هوس الحورية
رواية هوس الحورية

رواية هوس الحورية الحلقة الثامنة والعشرون

حامل …..
كانت تجلس تفكر في م حدث معهاا كل م تذكرت م حدث بينهم تشتعل خجلااا
دخلت لهااا ملك وهي منهااارة تبكي فقط القت قنبلتهاا امام حور التى كانت شااردة
انتبهت لشكلهاا فسااالتها بقلق ” مالك ي ملوكة حبيبتي
ملك وهي تشهق ببكاء ” انااا حامل ي حور حااامل
انتظرت دقيقة حتى تستوعب م قالته
حور بصدمة ” قصدك انتي و ايهم ….
هزت راسهاا بنعم وهي تستمر في البكااء ” ايوو حصل
حور وهي تجلس هاا برفقة على طرف السرير
طب اهدي ي حبيبتي هو جوزك وانتي حامل باابنه
يعنى مش حرااام ي قلبي
ملك ” بس عيب ي حور انه يحصل حاجة قبل الفرح الناس هتتكلم عليااا وفي ماااما وفي ابيه مش هيسبونا لحالنا
حور بغضب من تفكيرهاا ” طظ في النااس كلهاا

 

المهم انك. معملتيش حاجة تغضب ربنااا
انتي حامل من جوزك لا هي حاجة حرااام ولا هي عيب
بطلي عبط ي ملك ده بدل م تفرحي انه بقى عندك حتة من ال بتحبيه في بطنك متنكديش على نفسك كل حاجة قسمة ونصيب
هدااءت ملك قليل وهي تلمس بطنهااا
ملك ” حااسة فيه في بطني ثمرة حبي اناا و ايهم
حور بفرحة ” طب ااي راايك نروح نطمن عليه ااكتر
ملك بسعادة ” طبعاا ثواني اروح البس ونروح …….
احتضنتها ملك بشدة وحور ايضااا قبلتهاا من خدهااا وخرجت بسعادة…
بعد دقائق وصلواا الي المستشفى
كانت ملك متوترة بشدة دخلت الي الكشف وقد قال لهاا الطبيب ان كل شي يسير على م يرااام فرحت ملك و حور بشدة
وماان خرجات من المستشفى حتى قااابلاا عمرو
فهو قد أرسل احد يرااقبهااا لحبيبته هي و ابنه ويحرسهم
احتضنهاا في وسط الشارع بشدة قلق عليها ما ان اخبرهاا انهاا في المستشفى حتى جن جنونه والف سيناريو يدور في عقله
عمرو بقلق ” اانتي كويسة ي روحي مالك تعبانة فيكي ااي

 

حور وهي تبعده عنهاا ” احنا في الشارع ي عمرو
ابتعد وهو يلمس على وجهها بحنان ” انتي كويسة
هزت راسهاا بخجل شديد بنعم
حمحمت ملك بمرح ” نحن هناااا
واخيراا انتبه لاخته شاحبة الوجه وعيونهاا مورمة
عمرو بقلق ” فيكي اااي ي حبيبتي
احتضنته وهي تبكي قليلااا قلق عمرو اااكثر…..
عمرو بخوف عليهاا ” مالك ي روحي انتي كويسة
هزت رااسها بنعم فهدااات قليلاااا
عمرو ” انتي ال كنتي تعبانة ياقلبي الدكتور قااالك اااي
ملك بسرعة ” حااامل
عمرو. ” الف حمد لله على السلامة ع…… انتي ااااي
ملك بخجل وحرج ” حامل
عمرو بغضب ” حامل اازاي ومن مين و ….. ي بن ال******
……….
اقتحم مكتبه بكل غضب و همجية دخل ووحده يجلس مع مدير البنك ومدير الحسابات عنده
ايهم بعدم فهم ” في ااااي ي عمرو مااالك
عمرو ” انتهى الاجتماع ي جماااعة اتفضلو

 

خرجوا الاثناان بسرعة البرق كأنهم في سباق والرابح سيربح جاائزته وال هي حيااته
ايهم بعدم فهم ” م تفهمني مالك وداخلك. بالشكل ده كده ليه
ثواني وتلقى لكمة قا…تلة على وجههه
ايهم باالم ” آآآآآآه ي عيني ي ماااا…. ثم اردف بغضب انت اتجننت ي عمرو ماالك
عمرو. بغضب ” ولساا هتجنن عليك اكتر ومش عاارف هبتت اااي ي “”””””
وكاد يهجم عليه لكن ايهم ركض خلف المكتب في منظر مضحك لعمره
ايهم بغضب ” طب قولي هببتت اااي وبعدهاا ابقى اضرب برااحتك
عمرو وهي يصك على أسنانه ” حصل بينك وبين ملك حاجة مكنش ينفع يحصل قبل الفرح !!!!!!
ابتلع ريقه بصعوبة ” عرفت ااازاااي
عمرو بغضب ” ومكنتش عايزني اعرف كمان ي ::””” ده انت ليلتك سودة على دمااغ ال خلفوك
وامسك به وأصبح يلكمه في كل مكاان يصل اليه قبضته
ابعده ايهم عنه بصعوبة وهو يبتعد عنه ….
بص ي كبير حقك طبعاا ومليش حق اعترض بس هي مرااتي
واناا بحبهااا مقدرتش اسيطر على نفسي وحصل ال حصل
واحناا كنااا مقررين نعمل الفرح بعد شهرين
عمرو بغضب ” ولماا البنت بطنهاا يكبر لحلقهاا نقول للناس ااي
ايهم بغبااء ” نداااري بااي حااجة او…… أنت قولت اااي

 

عمرو بغضب ” ماهو ااانت لمااا ***** طبيعي تخليها حامل ولا اانت مش مظبوووط ومبتعرفش يلاااا
ايهم بفخر ” فشر ده انااا اااسد واشرفك ي كبير
بجد ي عمرو ملوكتي حامل باابني انااا
بسعادة لصاحبه ” اااه حامل
ولعلمك بقى الفرح بعد اااسبوع تجي تااخذهاا و اوعى ااعرف انك بتحاول تقرطسني والا صدقني هخليك مش نااافع لحاجة
احضتنه صديقه ودموعه تنزل على خديه بغزاارة فهااهو
حلمه يتحقق وحبيبته ستنجب له طفل ثمرة حبهماا …..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هوس الحورية)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى