رواية هذا هو الحب الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم سمر عبد الحي
رواية هذا هو الحب الجزء الخامس والعشرون
رواية هذا هو الحب البارت الخامس والعشرون
رواية هذا هو الحب الحلقة الخامسة والعشرون
ادهم وآن بيتفرجو علي الشقة
آن:مش بطالة
ادهم:اهي تقضي الغرض علي ما المهمة تخلص
آن:هو انا هلبس الهدوم دي
ادهم:اة طبعا دي خاصة بالمهمة
آن:دي شبه بتوع الرقاصين
ادهم: هههههه امال انتي هتشتغلي اية يا حبيبي دكتورة
آن:ههه خفة
ادهم:بيمسك الهدوم الا هيلبسها بيلاقي القمصان كلها مشجرة والسادة الوان فظيعة اصفر واخضر
اية دة يا جدعان دة ورد الجناين اتجمع واتحط في القمصان دي
آن:هههههههه احسن علشان تبقي تتريق عليا قوي
ادهم:يا خسارة شياكتك يادهم
دي الناس كلها كانت بتحلف بشياكتك ووسامتك تقوم تلبس لبس الاراجوزات دة
آن:ههههههه انت هتعددزي الحريم ولا اية
ادهم:اضحكي اضحكي
هي هتيجي عليكي دة الفرجة هتبقي عليا ببلاش النهاردة
آن:ههههههههههه هيبقي شكلك مسخرة
ادهم:طبب يا ختي
يلا ننام شوية علشان نعرف نسهر بالليل
آن:يلا
انا هنام في الاوضة دي وانت تنام في دي
ادهم :واية المشكلة اننا ننام في اوضة واحدة
آن:لا طبعا
ادهم:ولا طبعا لية
آن:انت قليل الادب وما بتخلنيش انام وبعدين مش خايف تاخد شلوط تاني
ادهم:نانا هاخدك في حضني علشان اتفادااي هجوم منك
آن:قولت لا لا يعني لا
ووسع بقي علشان اروح انام
ادهم:طيب هاتي بوسك وانا اوسع
آن:دة بعدك
ادهم:خلاص مش هوسع وابقي وريني هتدخلي ازاي
آن:ادهم
بطل خلاسة بقي
ادهم:لا مش هبطل
وخليكي واقفة كدة لبكرة
آن:طيب امري لله
بس غمض عينك الاول
ادهم:ماشي ياستي اهو
وبتفلت آن منة وبتدخل اوضتها بسرغة وبتقفل عليها
آن:هاها ابقي قابلني
بيفتح ادهم عينة بيلاقها دخلت الاوضة وقفلت عليها
ادهم:كدة ياآن
طيب انا زعلان
آن:اتفلق
ادهم:بقي كدة.
طيب والله ما نا معديهالك
وبيدخل اوضته وبعد مرور تلت ساعات ستيقظ ادهم ويقوم باعداد الطعام
وتستيقظ آن علي ريحة الطعام الذكية فبتطلع تلاقي ادهم في المطبخ بيجهز الاكل
آن:واو الريحة تجنن
ادهم:انتي صحيتي
آن:انت شايف اية
ادهم:مش هتبطلي لماضتك دي
آن:تؤ تؤ
ادهم:تؤ تؤ
طيب تعالي ساعديني نحط الا كل
آن:مافيش مانع
وبتشيل آن الاكل بتحطة علي الترابيزة
وبعد مدة قصيرة بينتهو من تناول الطعام
آن:اناهقوم اعمل شاي
ادهم:تحبي اساعدك( اية المحن دة دي كوباية شاي هي هتخترع الذرة)
آن:ميرسي
وبتقوم آن تعمل الشاي بس الرف الا فية السكر والشاي عالي
آن:لو سمحت يادهم ممكن تيجي تناولي السكر والشاي اصل الرف عالي قوي
ادهم:حاضر
وبيروح ادهم يجيب لها الشاي
ادهم:فين دة
آن:في الرف الا فوق
ادهم:طيل تعالي
وبيشل آن علشان توصل للرف
آن:انت هتعمب اية
ادهم:هشيلك علشان تعرفي تجيبي الشاي
آن:طيب ما تيجبة انت هو لازم تشيلني يعني
ادهم:اصل الرف بعيد مش هطولة برضو
آن:طيب يلا
وبيشل ادهم آن وبتيجب الشاي
آن:نزيلني بقي
ادهم:تؤتؤ
آن:هو اية الا تؤ تؤ
نزيلني بقي وبطل رخامة
ادهم:علشان تبقي تهربي مني قوي
آن:يعني انت عاوز اية دلوقت
ادهم:عاوز بوسه
آن:يادي النيلة
كل ما تشوفني عاوز بوسة
ادهم:مانا معذور برضو
اشوف القمر دة قدامي وماخدش بوسة
آن:طيب نزلني وانا اديك بوسة
ادهم:لا مش هنزلك الا ماخدها الاول
آن:طيب ياسيدي اهي
وبتبوسة بوسة سريعة
ادهم:اية الكروتة دي
آن:والله هو دة الاعندي
عاجبك عاجبك مش عاجبك خليك شايلني كدة لتاني يوم
وانا دماغي جزمة بقي
ادهم:طيب انرلي علشان عارف دماغك ناشفة
وممكن تضربيني
آن:ناس ما بتجيش الا بالعين الحمرا
وبعد مرور وقت طويل يحل المساء
ادهم:يلا ادخلي البسي علشان نمشي
آن:حاضر
وبعد مدة قصير تخرج كل من ادهم وآن
ادهم:اية الا انتي عملاة في نفسك دة
آن:مالة ماهو كويس اهو(ونشوف في الحلقة الجاية آن لابسة اية وهيحصل اية في الكباريز)
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هذا هو الحب)