روايات

رواية هذا هو الحب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم سمر عبد الحي

رواية هذا هو الحب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم سمر عبد الحي

رواية هذا هو الحب الجزء الثاني والعشرون

رواية هذا هو الحب البارت الثاني والعشرون

هذا هو الحب
هذا هو الحب

رواية هذا هو الحب الحلقة الثانية والعشرون

الحلقة22من هاذ هو الحب
ادهم بياخد شلوط وبيقع من علي السرير
ادهم:اية في اية
وبيبص حوالية مش بيلاقي حد وبيلاقي آن في سابع نومة وفرد. رجليها بعرض السرير اة يا مجنونة فاستغلها ادهم فرصة علشان يغلس عليها
ادهم:بصوت عالي اااااااة
اة يانا ياما اااااااة
وبتفوق آن مخضوضة وبتبص يتلاقية واقع في الارض
آن:اية حصل اية
واية الا مقعدك علي الارض كدة
ادهم:يعني هو انا قاعد بمزاجي
آن:امال حصل اية
ادهم:اسألي نفسك
آن:هعههههههههههه
هو انا الا وقعتك
ادهم:اضحكي ياختي اضحكي
بتلاعبي كاراتية وانتي نايمة
آن:مش قولتلك خليك فاكر انت الا قولت انام جنبك
ادهم:تقومي موقعاني من علي السرير
آن:ههههههههههههه
والله انا نومي كدة
ادهم:مانتي نمتي جنبي قبل كدة ماعملتيش كدة يعني
آن:مانا فضلت صاحية طول الليل علشان معملش الاكشن دة معاك
ادهم:والله العظيم
انتي بتتكلمي جد
آن:اة والله بتكلم جد
آسفة والله مش قصدي اعمل فيك كدة
ادهم:اعمل اية باسفك دلوقت
ويمسك ضهرة اة يانا يا ضهري
وآن بتنط من علي السريروتقول اية ضهرك بيوجعك جامد
ادهم:اة
آن:والله آسفة مكنتش اقصد
طيب تعالي نام علي السرير
وبتسندةآن وبينام علي بطنة
ادهم:ممكن تدليك ليا لوسمحت
آن:اة طبعا
اقلع
ادهم:علي طول كدة طيب مافيش تمهيد
آن:بطل قلة ادب
انا قصدي اقلع التشيرت علشان ادلك ضهرك
ادهم:هههههه
مانا قصدي علي التشيرت برضو انتي الا دماغك راحة شمال علي طول
آن:رخم
ادهم:مانا عارف
آن:طيب يلا ولا اروح انام
ادهم:لا خلاص اهووبيقلع ادهم التشيرت وبدلك آن ضهرة وهو مستمتع بنعومة ايده
آن:كدة كويس
ادهم:معلش الحتة دي بالمرة
آن:حاضر
خلاص كدة
ادهم:انتي مستعجلة لية
كمان شوية والنبي دة الواحد ما شفش ايد بالنعومة دي
آن:بتضربة علي ضهرة
وتقول رخم
وبتسيبة وراحة تخرج
ادهم:بينط من علي السرير ويمسك ايدها
راحة فين
آن:راحة انام في أوضتي
ادهم:لية ما تكملي نوم هنا
آن:لا هروح اوضتي بدل ما تاخد شلوط تاني
ادهم:واية المشكلة
ياريت الواحد ياخد شلوط كل يوم بالحلاوة دي
وتخجل آن وتقول بس بقي علشان بتكسف
ادهم:بتتكسفي مني انا
آن: ادهم
بس بقي
وبتسيبة علشان تروح تنام في اوضها فبيقوم شايلها
آن:بتعمل اية يا مجنون
ادهم:قولتلك هتنامي هنا يعني هتنامي هنا
آن:طيب نزلني ضهرك بيوجعك
وبينزلها علي السرير
ادهم:بس انا ضهري مش بيوجعني
آن:يعني كنت بتكدب عليا
ادهم:الصراحة اة
آن:بقي كدة
ادهم:وابو كدة كمان
آن:طيب تصبح علي خير
ادهم:وانتي من اهلة
وبتنام آن وبتديلة ضهرها
وادهم بينام جبنبها وبيحضنها وهيا نايمة
آن:شيل ايدك انت بتعمل اية
ادهم:اية بحضنك علشان اضمن ماخدش شلوط تاني
آن:شيل ايدك بقي وبطل هزار
ادهم:تؤ تؤ
مش هشيلها
بتلتف له آن شيل ايدك بجد بقي علشان اعرف انام والا هروح اوضتي
ادهم بيبص في عينيها بهيام وهيا كمان بتبصلة بخجل
وتتقارب انافسهم ويدق قلب كل منهما بصوت عالي وكاد ان ينخلع من مكانة
ويقبلها ادهم قبلة طويلة وحارةوهي ايضا تبادلة نفس الشعور
ويبعد عنها ادهم ويقول
ادهم:آسف ماقدرتش امسك نفس
تخجل آن وتخبأ وجهها في صدرة وهو يحضنها وثم يرفع وجهها وينظر لها ويقول
ادهم:انا بعشقك
آن:تعانقة بقوة وتقول وانا كمان
ادهم:بجد بتحبيني
آن:تنظر لة وتومأ براسها
يضمها ادهم لة مرة اخري ويحضنها بقوة وهي ايضا تحضنة بقوة
ادهم:طيب اية بقي
آن:اية اية
ادهم: مش يلا بقي ويغمز لها
آن:بطل قلة ادب ياادهم
ادهم:مش بقولك دماغك شمال
انا قصدي يلا ننام
آن:ههههههه والله
ادهم:والله
آن:طيب يلا ننام
وبتنام آن وبتديلة ضهرها
ادهم:ممكن تديني وشك وانت نايمة
آن:اهو يا سيئي ممكن ننام بقي
ادهم:ممكن
وبيقرب منها ادهم
آن:اية هتعمل اية(ونشوف في الحلقة الجاية هيحصل اية )

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية هذا هو الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى