روايات

رواية نور قلب الصعيدي الفصل العشرون 20 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الفصل العشرون 20 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الجزء العشرون

رواية نور قلب الصعيدي البارت العشرون

نور قلب الصعيدي
نور قلب الصعيدي

رواية نور قلب الصعيدي الحلقة العشرون

نور قلب الصعيدي 20
نور وجاسر كانو في عربيه وصقر ومعتز كانو في عربيه
.. جاهز اهي العربيات جايه اهو
.. ايوه جاهزين
عربيه جاسر كانت في المقدمه وصقر ومعتز وراه
نور بتعب احنا قدامنا قد ايه ياجاسر مش كنا سافرنا بطياره
جاسر انا مش ضامن الطياره لكن اضمن سواقتي انا عشان النونو حبيب بابا
نور هوا حبيب بابا وانا بقا
جاسر انتي روحي
نور. حاسب ياجاسر في شجره واقعه
جاسر فرمل براحه لحق نفسه لانه كان سايق براحه مش بيجري
لسه نازل وورا صقر ومعتز
صقر اي ده اي رامي البتاعه دي هنا. ايدكم معايا ياجدعان نشيلها
ووطو كلهم عشان يرفعوها لقو المسدسات الي علي دماغهم
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في القصر كانت ام جابر قلقانه جدا
ام جابر انا قلقانه علي الولاد معرفش قلبي وجعني ليه
ام نور هتقلقيني ليه هيوصلو بسلامه باذن الله
جابر اطمني ياست الكل انا من شويه قافل مع جاسر وهما في الطريق
ام جابر مهو ده الي قلقني انهم جايبن بلعربيه كانو جهم في طياره المسافه من القاهره لصعيد كبيره واخوك سواقته متهوره
جابر لا من الناحية دي اطمني ده هيمشي براحه عشان مراته والحمل ـ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جاسر انتو عايزين ايه
.عايزين البت دي واحنا مش هنعمل فيكو حاجه
جاسر بضحكه سخريه انت عارف ياابني انا مين ولا مبتشفش
واحد فتح العربيه وخرج منها نور الي كانت خايفه جدا علي الي في بطنها
نور سبني ياحيو.. ان والله لولا البيبي كنت ظبطك
جاسر سبها احسنلك
صقر بص لجاسر وغمز ومعتز هوا كمان (معتز وصقر وجاسر وجابر متربيين مع بعض واعز اصحاب وفاهمين بعض جدا)
في لحظه كان كل واحد ماسك الي مثبته وخد منه السلاح بحركه سريعه ونور ضربت الي كان ماسكها برجل
جاسر بصوت عالي نور اركبي العربيه واقفليها عليكي
نور حاضر وجريت علي العربيه
صقر ومعتز بيضربو فيهم وجاسر كمان بس جاسر بيبص لقي الي مصوب ناحية معتز وهوا مش واخد باله
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في القصر
ام جابر استر يارب استر يارب اتصل تاني ياولدي طمني عليهم انا قلبي هيقف من القلق
جابر محدشبيرد ياامي والله بحاول اهو يمكن يردو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جاسر جري علي معتز ووقف في ظهره حاسب يامعتز والطلقه جت في جاسر ووبيقع في الارض
معتز بخوف جاسر ياولاد 🐕الكل. ب وخلص علي الكل هوا وصقر
ونور نزلت جري من العربيه علي جاسر
نور جاسر جاسر فوق ياحبيبي متسبنيش
جاسر بص لنور وقال بتعب متخفيش انا كويس ووجهه نظره لمعتز وصقر وصلوها القصر اوعو يحصلها حاجه
وغاب عن الوعي وهوا بينزف
نور لا جاسر رد عليا ياجاسر لالا متسبنيش جاسرررررر
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في القصر
جابر الوو اييه انا جاي حالا
ام جابر بقلق في اي ياولدي طمني
جابر بكذب لا مفيش حاجه ده الشغل بس حصل فيه مشكله ولازم امشي وهوا بيجري علي بره خدي بالك منها يامرات عمي
ام جابر انا مش مطمنه جيب العواقب ساليمه يارب
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في المستشفى نور رفضت تروح وصممت تفضل جنب جاسر
وصل جابر بسرعه حصل ايه ياصقر جاسر ماله
معتز بنهيار جاسر فداني ياجابر انا السبب كان لازم تيجي فيا انا
جابر مسكه من كتفه جاسر جبل وهيبقا زي الفل انت فاهم اجمد انت راجل وانتي يانور ممكن تهدي عشان الي في بضنك
نور وقفت بتعب وقالت جاسر ياجابر جاس وقبل ماتكمل كان مغمي عليهاوقبل ماتوصل الارض كان جابر لحقها وشالها
جابر دكتوره بسرعه
الدكتوره هي دلوقتي نايمه مدياها مهدئ عشان الجنين متأذيش من التوتر
جابر شكرا يادكتوره
ورجع جري عند اخوه هااا حد خرج
صقر لسه ياجابر الدكتور خرج وقال الرصاصه جنب القلب ودخل تاني ادعيله
جابر بخوف حقيقي علي اخوه يارب يارب
معتز بدموع وانهيار يارب تقوم بسلامه ياخويا
بعد وقت الدكتور خرج وهوا حزين وقال بزعل انا اسف الحاله..

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى