روايات

رواية نور قلب الصعيدي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الفصل السادس والعشرون 26 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الجزء السادس والعشرون

رواية نور قلب الصعيدي البارت السادس والعشرون

نور قلب الصعيدي
نور قلب الصعيدي

رواية نور قلب الصعيدي الحلقة السادسة والعشرون

نور في قلب صعيدي 26
جابر خبط بلهفه علي صقر وقال
جابر انزل ياصقر بسرعه في مصيبه
صقر نزل جري ورا جابر ولقي الكل متجمع وفي ست واقفه وحاطه سك. ينه علي رقبتها
صقر في اي ياجماعه واي جاب ام فهد هنا
ام فهد زي ماقولت لكم لو ابني ماخرجش همو. ت نفسي قدامكم
جاسر اهدي ياحاجه ابنك غلط ولازم يتحاسب
ام فهد بدموع انا ام وحيات اغلي حاجه عندكم وراحت علي ام جاسر ووطت علي ايديها تبوسها
ام فهد بدموع ابوس ايدك انا اختك خليهم يسبوه
ام جاسر اهدي بقا ابنك غلط سبيه يتعلم من غلطه
ام فهد اتعلم والله اتعلم وخد جزائه فيه اكتر من عيونه ابني اتخانق في الحبس وعينه راحت
نور حطت اديها علي بؤها من الصدمه
ام جاسر اييه راحت ازاي
ام فهد واحد من المساجين رش علي عينه حاجه عمته خالص
جاسر بهدووء وقاعد حاطت رجل علي رجل والمطلوب اييه
ام فهد اخرجوه ياابني
جاسر بنفس هدووءه واي يضمنلي انه ميرجعش لافعاله تاني
ام فهد هاخده ونسافر بعيد خالص هنبيع كل حاجه وهسافر اعالج ابني
جاسر قام وقف وقال تمام روحي دلوقتي واهخرجه بس لو منفذتيش الي قولتي عليه هخليكي تلبسي اسود عليه ملمحهووش في البلد تاني
ام فهد بفرحه حاضر حاضر ياجاسر الي تامر بيه هيتفذ
جاسر تمام يلا روحي يومين وهيكون في حضنك ياريت تبقا دي قرصت ودن
ام فهد خرجت بفرحه ان ابنها هيخرج
جابر قرب علي جاسر وقاله انت الي عملت في فهد كده ياجاسر
جاسر بتهرب انت بتتكلم علي ايه
جابر بعصبيه وصوت عالي انت عارف بتكلم علي ايه انت الي خليت المساجين يعملو فيه كده
جاسر بعصبيه مشابهه ايوه انا العين الي بصت علي مرات اعميها خالص ويبقا عبره لغيره
جابر ازاي تعمل كده فرقت ايه عنه كده احنا مش في غابه في قانون
جاسر بصوت عالي قانون وكان فين القانون ده لما عمل الي عمله هاه قول
قطعهم صوت الفون
جابر الوو ايوه ده بيته اييييه جدي لا حول ولاقوة الابالله العلي العظيم
جاسر بخضه اي في اي جدك ماله
ام جاسر بخوف قول ياجابر عمي ماله
جابر قعد علي الكرسي بحزن جدي اتوفي وهوا بيعمل عمره وادفن هناك
ام جاسر بدموع الله يرحمك ياعمي احلي موته
نور بدموع الله يرحمك ياجدي
جاسر سكت بس اتصدم
معتز الله يرحمه ويسامحه
بعد فتره كان فهد خرج وفعلا امه وابوه باعو كل حاجه وسافرو بره البلد بيه
وجه ميعاد ولادة ساره وكانت نور في الشهور الاخيره لها
نور دخلت العمليات قبل ميعاد الولاده لانها مش هتتحمل الطلق الطبيعي
الكل واقف قدام العمليات متوتر وجابر هيموت من القلق علي ساره
جاسر بيرتب علي كتف اخوه اهدا ياجابر باذن الله هتبقا بخير
فون جاسر رن كانت نور
نور جاسر انا عايزه اجي ياجاسر انا قلقانه علي ساره
جاسر ياحبيبتي هطمنك انتي تعبانه طيب اقفلي دلوقتي وهكلمك تاني
جابر قام وقف اول ماسمع صوت بكاء الطفل
جاسر بفرحه مبروك ياجابر الف مبروك ياخويا
جابر الله يبارك فيك المهم ساره ياجاسر
صقر باذن الله هتبقا بخير اطمن
الدكتور خرج
جابر بلهفه طمني يادكتور
الدكتور ببتسامه اطمنو كله تمام وجابت ولد بس هتفضل تحت الرعايه شويه لحد ماتبقا بخير ونطمن اكتر
جابر الحمدلله الحمدلله طيب نقدر نشوفها
الدكتور لا مش دلوقتي بعد اذنكم الممرضه هتخرج بلمولود
الممرضه جت وادت الولد لجابر وجابر شاله بفرحه واذن في ودنه وبعد كام يوم خرجو من المستشفى
جاسر نايم في غرفته بتعب ياااه اخيرا هرتاح شويه
ولسه هيغمض عيونه لقي نور بتعضه
جاسر ااه في اي يامهبوله
نور بولد اااه الحقنييي
جاسر بقا يلف حوالين نفسه
نور بصويت انت بتعمل ايييه خدني علي المستشفى بموت يخربيتك ااااه انت السبب ااااااه
جاسر بيقرب منها قامت ماسكه ايده وعضتها
جاسر اااه يخربيتك

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى