رواية نور قلب الصعيدي الفصل السابع 7 بقلم شيماء رمضان
رواية نور قلب الصعيدي الجزء السابع
رواية نور قلب الصعيدي البارت السابع
رواية نور قلب الصعيدي الحلقة السابعة
نور اعااااا حرامي حرامي وادته بلبوكس وعضته
. ااااااه يابت العضاضه
نور والله لوريك ياحرامي والله لاعضك
. ااااه سيبي يابت انتي اناي مين يخربيتك اي جابك في بيتنا
نور بردح نعم نعم نعم ياخويا بيتكم ده اي ده بيت جدي وبيت ابويا انت الي حرامي يابابا ياجابر
الكل اتجمع
الجد في اي يانور اي الصوت ده
نور وهي ماسكه في هدوم الشخص الي دخل عليها حرامي ياجدي حرامي اطلب جابر يجي يقبض عليه
الجد جاسر ده جاسر يانور سبيه
نور جدو انت تعرف حراميه اخلاقك خسرت ياجدي
جاسر بعصبيه مين دي ياجدي دي مجنونه دي ولا ايه سيبي بقا ياشيخه اي انتي راديو
نور ابدا مش هسيبك غير مااعرف انت مين وبتعمل ايه في الاوضه بتاعتي
جاسر نعم جدي اوضه مين مين سمحلها تدخل هنا ياجدي دي اوضتي انا وازاي سمحتو للبتاعه دي تنام على سريري
نور بهدوء وكسوف احم مين ده ياجدو علشان لو مش قولت لي وفي لحظه صوتها علي تاني والنعمه اق. طعه حتت انا بتاعه ياض انت ياض هاتولي جابر
جاسر بضحك جابر اخويا هيعملي ايه بقا وانا الكبير
نور بتبرق اخوك وبلعت ريقها وغيرت الموضوع جدي انا تحت هه جهزولي الغدا ياناس جعانه
وجريت علي تحت عشان تداري كسوفها
جاسر بسرحان مين المجنونه دي ياجدي
الجد خد باله من نظرات جاسر وقاله دي بت عمك سالم ياجاسر وكانت مخطوفه واخوك لقاها هبقا احكيلك بعدين بس ارتاح دلوقتي وغير وحصلني علي تحت عشان نتغدا مع بعض واعرفك بعمك
جاسر حاضر ياجدي
الكل اتجمع علي الغدا ونور طول ماهي قاعده حطه وشها في الارض عشان متبصش علي جاسر
سالم والله وبقيتو رجاله ياولاد اخوي الله يرحمه مشاء الله جابر ظابط قد الدنيا وجاسر رجل اعمال كبير
جاسر مهو حضرتك مكنتش عايز تعرفنا عشان تعرف اننا رجاله ياعمي
سالم سكت وزعل
الجد جاسر اي الحديد الماسخ ده
جاسر انا مطر امشي دلوقتي وهنقعد تاني مع بعض اكيد سلام ياجماعه
الجد حقك عليا انا ياولدي جاسر من يوم موت ابوه وهوا بقا كده قاسي ولا بيضحك ولا حاجه وزود عليه حكايه تانيه حصلت هبقي اقولك بعدين عليها
كل ده ونور هطق منه ومن غروره
نور انسان مغرور
قطع تفكير نور دخول بنت صعيديه جميله
الجد ساره تعالي يابتي
ساره باست ايد جدها
ساره تبقا بنت ابن اخو الجد يعني قرايب يعني
نور بصت لها بحب شكلها كان لطيف ومريح
الجده تعالي ياحبيبتي اكده متساليش علينا يابت بقالك يومين
ساره حقك عليا ياجده
الجده طيب تعالي سلمي علي عمك سالم ومراته وبته نور
قربت ساره وسلمت علي استحياء اهلا وسهلا ياعمي جدي كان بيحكيلي عليك دايما وكان نفسه يشوفك اهلا ياخاله
ام نور اهلا بيكي حبيبتي
نور قامت وسلمت عليها
الجده دي بنت ابن عمك مهران ياسالم وخطيبه جابر
نور.لنفسها هوا مش المفروض بحب جابر مش اتصدمت ليه وجريت علي فوق وضحكه علي نفسها طول عمرك هبله ومستعجله علي الحب اهو طلع جابر ولا بتحبيه ولا نيله وطلع مجرد اعجاب عشان انقذك بس
قاطع شرودها الجده
الجده قومي يانور اطلعي فوق مع ساره واتحددو مع بعض هتحبيها
نور يضحكه خفيفه تعالي ياساره ده انا اتحب والله انا بحبني اووي هتحبيني تعالي تعالي
ساره بضحك تعالي
طلعو فوق ونور قعدت علي السرير وربعت
نور تعالي ياساره اي يابنتي انتي هاديه ليه كده
ساره انا ده طبعي والله بس حبيتك اووي
نوربقا انتي تبقي خطيبه جابر
ساره وشها بقا احمر من مجرد سيرت جابر
نور الله الله وشنا احمر ليه كده ده الحب ولع في الدره بقا
ساره بس بقا متكسفنيش ده جابر حب طفولتي ومراهقتي وشبابي جابر غير جاسر خالص
نور قلبها دق جامد لمجرد سيرت جاسر بس تجاهله ده
نور جاسر المغرور ده ايه جابه لجابر بس
ساره لا مالكيش حق اصلك مشفتيش جاسر ده قبل الي حصله
نور باهتمام اي حصله
ساره بتوتر هحكيلك بس اوعي يعرف اني حكتلك
نور عيب عليكي احكي احكي
ساره جاسر ده كان بيحب الضحك والمرح كان يضاحك طوب الارض كان خاطب واحده مصراويه وكان بيحبها اوووي عمري ماشوفت حد بيحب حد كده ده وقف قصاد ابوه عشانها
نور وبعدين
ساره في يوم ابوه يأس انه يسيبها وافق عليها وجت قعدت هنا شويه الفتره دي جه معاهم صاحبه اعز صحابه كان بيحبه وبيثق فيه اووي واكتشف انها كانت بت
نور بت ايه كملي
ساره بتخونه مع صاحبه ده ونفس الوقت الي عرف بخيانتها وهروبها مع صاحبه مات ابوه وكانت صدمه من الجهتين وبقا شخص تاني غير جاسر المرح الي بيحب الدنيا كره الستات كلها ومعاملته بقت ناشفه مع الكل الا امه
نور لسه هترد لقت الباب بيتفتح
ساره بتبريقه وبلعت ريقها بخوف
تشجيع وحابه تتناقشو معايا في الروايه علي فكره انا بشكر كل واحد وواحده شجعوني باي تعليق حلو وحماسكم مشجعني اكتر
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)