رواية نور قلب الصعيدي الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم شيماء رمضان
رواية نور قلب الصعيدي الجزء الرابع والعشرون
رواية نور قلب الصعيدي البارت الرابع والعشرون
رواية نور قلب الصعيدي الحلقة الرابعة والعشرون
ساره نور في قلب الصعيدي 24
جاسر وصقر ومعتز في نفس واحد اي جابك دلوقتي
دخلت بنت لبسها يفضح اكثر مايستر وجريت علي جاسر وحضنته وقالت وحشني ياجوجو خالص
جاسر نزل ايديها بتوتر لنور تخرج من المطبخ وتشوفها ووقتها هوا مش عارف ردت فعلها هيبقا ايه
جاسر اي جابك دلوقتي ياناني رجعتي امتي من بره
ناني بزعل مصطنع اي ياجوجو مش مبسوط ولا ايه انا قولت هتفرح ان صديقتك جت انت ناسي اننا اعز اصدقاء لما كنا في لندن ووعدتك اني هنزلك مصر قريب بس اتاخرت شويه كان فيه حبه شغل
جاسر في نفسه ياريتك ماجيتي
صقر قرب عليه وهمس له دي اجمل من الصوره ياواد ياجاسر
معتز قرب من الجهه الاخري وهمس نفس الهمس مش كانت تيجي قبل مانخطب دي صاروووخ ياعم الحاج
جاسر بعصبيه وبيتكلم وهوا ضاغط علي سنانه اهي عندكم اهي ابعدوها عني احسن نور تو. لع فيا وفيها
ناني قربت علي جاسر تاني ومسكت ايده وقالت انت وحشتني خالص ياجاسر مش تعرفني علي عيلتك ولا ايه
في الحظه دي نور خرجت من المطبخ واتكلمت بضحك اما عمللكم حبه اكل
ومكملتش الكلمه لما شافت ناني ماسكه ايد جاسر
جاسر شافها نفض ايده بخوف من ايد ناني وقال
جاسر احم تعالي يانور اعرفك بناني
نور قربت ووشها احمر من الغيره والغيظ من المنظر الي شافته
نور مين دي ياجاسر
جاسر بتوتر دي دي ناني صديقه ليا من لندن وجت زياره لصعيد دي حتي بتتكلم عربي حلو اووي
ناني بضحكه عرفني بعيلتك ياجوجو
نور بصوت عالي نعممممم جوجوو جوجو مين ياختي
ناني جوجو جاسر
نور بغل عرفها ياجوجو
جاسر متنح وخايف من القادم
نور زغدته باديها عرفها ياجوجو
جاسر ااه حاضر دي نور ياناني احمم مراتي وده صقر ابن عمي ومعتز اخويا وامي ياجماعه دي ناني صديقه ليا
صقر قرب عليها تشرفنا بمعرفتك والله ياانسه ناني
ناني بضحك ميرسي
مريم نازله من علي السلم شافت صقر بيسلم وبيسبل لناني صرخت وقالت
مريم صقرررر
صقر بعد عن ناني بسرعه وقال بتوتر تعالي يامريم ياحبيبتي دي ناني صاحبه جاسر
مريم بغل اهلا وسهلا
وقربت من صقر
مريم حسابك معايا بعدين
ناني بعدم فهم دي مين بقا ياجوجو
نور قربت منها وقالت مبلاش جوجو دي ياختي بتجبلي حموضه
مريم قربت من الناحية التانيه انا مريم مرات صقر ابن عم جوجو ياختي بلحضن
مريم بقت تحضنها وتشد شعرها زي ماري منيب ماكانت بتعمل زمان في الافلام وناني صرخت ومش فاهمه مريم بتعمل ايه
ناني جاسر الحقني دي بتضربني
جاسر براحه عليها يامريم شوف مراتك ياصقر
صقر لا ياخويا انا خايف ماليش دعوه
جاسر بصوت عالي صقرر
صقر راح وخد مرىيم من قدام ناني
مريم سابت صقر وقربت من مريم وقالت بهمس بت يانور البت دي طريه ملبن يابت يانور
نور بهمس اسكتي مش شايفاها لازقه في جاسر ازاي انا هطق همووت
مريم عيب يابت تطقي وانا موجوده انا هبهدلهالك ولا يهمك
جابر نزل وهوا سرحان ومسهم والحزن باين علي وشه من خوفه علي ساره
نور بلهفه ساره عامله اي ياجابر دلوقتي
جابر بتنهيده الحمدلله بخير وسابهم وطلع الجنينه
ناني مين ده ده حتي مسلمش عليا
نور مالكيش دعوه بده ياملزقه انتي سبيه في حاله ياختي
ناني انا بتكلم عربي اه بس مش بفهمك كويس
مريم بخبث انا هطلع اجهز لناني اوضه ترتاح فيها
جاسر بسرعه لا هتقعد في فندق صح ياناني
ناني. نوو هقعد هنا عشان عايزاك تفسحني في الصعيد كلها
نور بردح ليه ياختي كان المرشد السياحي بتاعك ولا ايه
ناني بخوف نو هوا يبقا my friend
نور جاسرر انت هتفسحها ولا اييه
جاسر بخوف لا طبعاً هفسح مين اانا عندي شغل صقر يفسحها
صقر لا افسح مين ياعم انا عايز عمري معتز يفسحها
معتز افسحها اووي
مروه نازله من علي السلم تفسح مين يامعتز
معتز بقلق افسحك طبعا ياقلبي
ناني انا عايزه جاسر يفسحني
وراحت عليه ومسكت ايده وقالت بليز ياجوجو
مريم ومروه في نفس واحد جوجوو
نور مسكت ايديها وقالت بغل هفسحك انا وجوجو ياحبيبتي ربنا يقدرني
مريم ومروه واحنا معاكم نتفسح احنا كمان طبعا
جاسر بلع ريقه بقلق وقال ربنا يستر
مريم غابت شويه ورجعت قالت اطلي ياحبيبتي ارتاحي في غرفه الضيوف لحد مانجهز برنامج حلو ليكي كده
ناني ميرسي كتيرر انا حسه ان هيبقا program يجنن
نور ومريم ومروه في نفس واحد هيبقا يجنن بشكل
ناني طلعت ودقيقه لقوها بتصووت
تفااااعل وتشجيع يابشر
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)