روايات

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الجزء الثاني والعشرون

رواية نور قلب الصعيدي البارت الثاني والعشرون

نور قلب الصعيدي
نور قلب الصعيدي

رواية نور قلب الصعيدي الحلقة الثانية والعشرون

شيماء رمضان نور قلب الصعيدي ٢٢
فهد بيهجم علي نور ونور بتعافر علي قد ماتقدر بس فهد لقي ايد بتشده وضربه بوكس
ده جابر اداله بوكس وقع فهد قومه صقر واداله التاني في الوقت ده قوات جابر قبضت علي الي كانو بره وجري جابر غطي نور ولاقاها بتنزف شالها وجري علي بره ونور اغمي عليها من الي حصلها
جابر وصل المستشفى بنور ودخلت غرفه الكشف في الوقت ده كان جاسر عمل العمليه وشال الرصاصه
جابر واقف ومتوتر وخايف علي نور ومريم جت جري هي وام نور وابوها
ام نور بنتي حصلها اي ياجابر
جابر ربنا يستر يامرات عمي
الدكتور خرج وقال الجنين في خطر بس لسه منزلش ادناها مهدئات لان عندها انهيار عصبي
جابر ربنا يستر
مريم بدموع ياحبيبتي يانور
ابو نور استر يارب
الكل قاعد على اعصابه ومحتارين بين نور وجاسر بعد يومين الدكتور قال
الدكتور الحمدلله جاسر بيه فاق وبقا كويس
جابر بفرحه الحمدلله الحمدلله طب ونور
الدكتور مدام نور لسه بتاخد المهدئات لانها كل ماتفوق تصرخ وتنادي على استاذ جاسر وتنهار
مريم ياحبيبتي يانور
الكل دخلو عند جاسر يطمنو عليه
جاسر بيبص في وش الكل وبيدور علي نور وسطهم
جابر حمدلله علي سلامتك يابطل كده تخضنا عليك
جاسر الله يسلمك فين نور ياجابر
جابر بتوتر نور كويسه
جاسر بقلق نور فين ياجابر حصلها حاجه
صقر بصراحه نور تعبانه شويه
جاسر بقلق ليه حصلها ايه انطقوو
الكل خافو من عصبيته
مريم قالت باندفاع اصل تعبت لما خطفها فهد
جاسر ايييه خطفها وحصلها ايه
جابر هي كويسه ياجاسر والله بس جالها انهيار عصبي من خوفها
جاسر هي لدرجه دي اتاذت عايز اشوفها
ام جابر بدموع بس تتحسن شويه ياابني والله ماعرفوني غير لما فوقت كانو مخبيين عليا
جاسر معلش ياامي عايز اشوفها دلوقتي بيحاول يقوم
جابر طيب اهدا وهوديك لها خلاص
جابر جبله كرسي متحرك عشان مش قادر يمشي ودخلو عندها وخرج
جاسر قرب منها وملس علي وشها
جاسر حقك علي قلبي يانور لتاني مره مقدرتش احميكي
نور فتحت عيونها وبدموع جاسر جاسر انت كويس ياجاسر متموتش
جاسر انتي كويسه ياحبيبتي
نور لما افتكرت الي حصل عيطت
جاسر بقلق عمل فيكي ايه ياحبيبتي
نور كان عايز كان عايز ياجاسر
جاسر فهم وخدها في حضنه اهدي ياحبيبتي اهدي وحياتك عندي ماهسيبه
نور مقدرتش عليه ياجاسر مقدرتش لولا جابر لحقه كان
جاسر هششش اهدي خلاص انتي معايا وبخير هشوف الدكتور عشان لو ينفع تخرجي نخرج من هنا
نور بس انت تعبان
جاسر تؤ بقيت حلو لما شوفتك
جاسر قام براحه وهوا ساند ايده الجرح وخرج
جابر والكل جريو عليه
جابر ليه وقفت ياجاسر بس
جاسر شوف الدكتور ياجابر عايز اخرج من هنا انا ونور
جابر بس
جاسر مبسش يلا ياجابر
جابر حاضر بس اهدا بس
جابر راح خلص الاجرائات وخرجو ونور الدكتور طمنهم ان الجنين بقا كويس
ام نور لولولولولي الف حمد الله على سلامتكم البيت كان من غيركم وحش
نور الله يسلمك يااماما
جاسر يلا ياحبيبتي نطلع نرتاح
نور يلا
طلعو وجاسر غير هدومه ونور كمان غيرت وخدها في حضنه علي السرير
نور يااه وحشني حضنك ياجاسر اووي
جاسر انتي الي وحشني حضنك ياقلبي والله حقك علي قلبي يانور لتاني مره مقدرتش احميكي يانور
نور ده غصب عنك ياحبيبي متحملش نفسك فوق طاقتها
جاسر الحمدلله انك بخير ياحبيبتي
وخدها في حضنه وناامو الاثنين
بعدها باسبوع كان جاسر بدء يتعافي وبدئو يجهزو للفرح
مريم ماليش دعوه عايزه انا اختار الفستان بنفسي
صقر ثقي فيا انا هجبهولك علي ذووؤي
معتز مهو مروه هي كمان هختار فستانها يامريم ومش هتشوفه
مريم بيأس منهم امري لله
صقر قرب عليها وقال وبعدين المفروض تبقي عارفه زؤقي منا اختارتك اهو
مريم ماهو ده الي مخوفني هههههههه
مروه جت الصعيد هي واهلها واهل مريم وجهزو فرح ولا الف ليله وليله
نور دحلت غرفه الي بيجهزو فيها العرايس هي وساره
نور مبروك يابنات
مروه الله يبارك فيكي ياحبيبتي وعقبال ماتقومي بسلامه وتجيبي النونو
ساره بتعب الف مبروك يابنات
نور مالك ياساره
ساره مفيش ياقلبي شويه ارهاق بس مش اكتر
البنات جهزو ونزلو وعرسانهم خدوهم وبدئت اليله كان كلها فرح ورقص
جاسر واقف بيتكلم في الفون ايوه عايزه يتظبط مينفعش لحاجه
جابر بتكلم مين ياجاسر
جاسر هه ولا حاجه يلا عشان الزفه
كل اثنين دخلو غرفتهم وام جابر صممت ان صقر يبقا معاهم الاسبوع ده وجهزتلهم غرفه لهم
جابر واخد ساره في حضنه
جابر اليله كانت حلوه اووي
ساره بتعب اه كانت جميله
جابر بقلق مالك ياساره
ساره مفيش ياسي جابر متقلقش
جابر مقلقش اييه داانتي وشك اصفر
مريم واقفه علي السرير بقولك ايه ياض متقربش لاحسن اعضك
صقر اعضك ايه مربي قطه يابنتي ربنا يهديكي تعالي
وطلع وراها وهي نزلت جري
مريم ابعد عني يامتحرش انت
صقر متحرش اي يابت انتي مراتي تعالي بقا ومسكها من وسطها
مريم شيل ايدك ياعم انت
صقر قرب من ودنها وكلمها برقه ابعد عنك ايه داانا ماصدقت امسكك
مريم بتوهان هتعمل ليه ياصقر ابعد
صقر هقولك هعمل ايه وقرب منها وباسها من رقبتها
مريم فاقت من التوهان وعضته من ودانه
صقر اااه يابت العضاضه
جابر شال ساره وجري بيها وهي مغمي عليها

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى