روايات

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الجزء الثامن عشر

رواية نور قلب الصعيدي البارت الثامن عشر

نور قلب الصعيدي
نور قلب الصعيدي

رواية نور قلب الصعيدي الحلقة الثامنة عشر

نور قلب الصعيدي 18
نور اتصدمت لما لقت الصوره نزلت جري علي تحت وهي في طريقها قابلها فهد
فهد صباح الجمال
نوربارتباك صباح النور
وجت تكمل طريقها وقفها وقال
فهد مستعجله ليه كده شكلك معيطه
نور لو سمحت مالكش دعوه بيا
فهد بخبث اكيد جاسر عرفتي عنه حاجه
نور حاجه ايه
فهد بتلوين يعني حاجه عن علاقاته اصل جاسر ده مبيسبش بنت غير وهوا بيجري وراها وكمان سالي اوبس ماليش دعوه لتقولي بوقع بينكم
نور باصرار سالي مين ممكن تقول
فهد بخبث اسالي جاسر
وسابها ومشي
نور سالي مين ياترا معقول يكون جاسر بيخوني
كملت نزول وهي مصممه تعرف من جاسر علاقته بلي في الصوره دي فضلت تنادي عليه
جاسر تعالي يانور انا في المكتب في ايه
نور جاسر بصراحه كده ومن غير لف ودوران مين دي
جاسر بثبات الصوره دى مين بعتهالك
نور مش مهم مين المهم مين دي ياجاسر
جاسر بهدوء طيب تعالي اقعدي الاول
نور بدموع مش هقعد عرفني مين دي ياجاسر بتخوني
جاسر بضحك اخونك اي بس ياهبله تعالي وافهمك
نور طيب ومين سالي
جاسر مين قالك علي سالي كمان
نور بارتباك فهد
جاسر بعصبيه فهد وشافك فين وكلمتيه كمان
نور بخوف ونسيت موضوع سالي اصل كنت نازله وهوا طالع
جاسر فهددد
فهد نزل بهدوء بتزعق ليه يا جسوري
جاسر مش قولتلك متقربش من نور
فهد بخبث وها انا جيت جنبها
جاسر مسكه من هدومه لو لمحتك بتبص عليها بس مش هرحمك
فهد نفض هدوومه انا هخرج بس وحيات امي لحسرك عليها ياجاسر
وقرب عليه وهاخدها منك اصل بصراحه خساره فيك
جابر جه علي الصوت
جابرفي ايه ياجاسر سيبه حصل اييه
جاسر مش هسيبه ابعد عني
جابر سلك فهد من ايد جاسر
فهد وهوا ماشي اوعدك ياجاسر هعمل الي قولتلك عليه
نور بدموع انا مبقتش فاهمه حاجه
جاسر تعالي وانا هفهمك
نور راحت معاه
جاسر اقعدي
نور بتعيط
جاسر ممكن تبطلي عياط
نور حاضر اهو ممكن افهم
جاسر اولا انا الكلام الي هقوله ميطلع بره ولا تعيديه مع نفسك حتي مفهوم
نور مفهوم
جاسر انا ظابط في المخابرات طبعا مينفعش حد يعرف ده لان ده سري جدا ولو اتعرف خطر عليكم والصوره الي وصلتك والي واضح ان زفت فهد الي بعتها دي جاسوسه كنت بوقعها واتقبض عليها هي والشبكه بتاعتها
نور بجد ياجاسر يعني انت ظابط زي يوسف شعبان في رأفت الهجان
جاسر يوسف شعبان هههههههه ايوه
نور بتذكر وسالي دي مين
جاسر سالي دي ولا حاجه اصلا دي بنت فهد حاول يرميها في طريقي زي مامعتز عمل معايا بس كشفته
نور وبتسافر بقا وبتتنكر وبتجيب البتاعه الي بتكتك دي وتكتب بمياه البصل
جاسر مياه بصل اي يابنتي 😂 اه ياحبيبتي بكتب بمياه البصل
نور الله طيب عايزه اتفرج عليك وحياتي وحياتي
جاسر تتفرجي عليا اي هواانا هرقص نور الكلام ده ميطلعش
نور بثقه اطمن سرك في بير المهم تخدم الوطن ويكونو بيدوك كموله حلوه زي رأفت الهجان لما يوسف شعبان اداله فلوس وقاله دي من مصر
جاسر انتي المسلسلات بوظت الدنيا اكتر ماهي بايظه تعالي يلا نخرج لهم
نور استنا بس احكيلي علي مغامراتك
جاسر هواانا السندبات مغامرات اي بس ياعسل الله يهديكي تعالي ياروحي تعالي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جابر طلع الجناح بتاعه وبينادي علي ساره
جابر ساره ساره انتي فين
دخل الحمام يشوفها لاقاها واقعه ومغمي عليها
جابر شالها وجري بيها علي تحت الكل شافها
جاسر مالها ساره ياجابر
جابر وهوا بيجري علي بره بيها معرفش لقتها مغمي عليها
جاسر طيب هطلع العربيه ثواني
في لحظه كان جاسر واقف بلعربيه وجابر ركب ونور ركبت جنب جاسر
وطلعو علي المستشفى بيها في غرفه الكشف والكل واقف بره قلقان
الدكتوره خرجت وقالت بعمليه الف مبروك المدام حامل
جابر بفرحه بجد الحمدلله طيب ليه كان مغمي عليها
الدكتوره باسف المريضه عندها القلب والحمل بيشكل خطوره عليها مكنش لازم تحمل لكن ربنا يستر هنتابع معاها وان شاءلله خير
جاسر قرب من جابر الي الصدمه لجمته
جاسر هتبقا بخير اطمن
جابر القلب ده من امتي وليه انا معرفش يعني مممن اخسرها
نور لا باذن الله هتكون بخير مش هنخسرها
الكل خلو لها وباركولها وجابر قرب منها وقال
جابر ليه ياساره معرفتنيش ان عندك القلب
ساره بدموع خفت تسبني
جابر اسيبك ايه حد يسب روحه
جاسر سحب نور ونور متاثره وعايزه تتفرج
نور بهمس استنا ياجاسر عايزه اتفرج شكلهم حلو اووي
جاسر بنفس الهمس تتفرجي ايه سبيهم يامجنونه طفله ياربي
نور بصوت مرتفع انا مش طفله
جابر وساره بصولها
نور حطت ايديها علي بؤها وقالت يلا ياجاسر نسيبهم براحتهم
جاسر والله يلا ياقدري
جابر لساره بعد ماخرجو ليه كده ياساره
ساره ليه ايه بس
جابر ليه حملتي ومعرفتنيش انك تعبانه
ساره مش عايزه احرمك من العيال والخلفه
جابر تحرميني اي بس انتي عندي بلدنيا كلها ياقلبي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
في مكان اخر
فهد انا هندمه لازم جاسر اشوفه مكسور لازم
فرد من رجالته ودراعه اليمين اسمه احمد
احمد وهنعملها ازاي دي لاولي ستر ربنا كنا روحنا في داهيه ودينا قالت عليك
(ايوه فهد الي كان بيكلم دينا في الفون ومتفق معاها علي كل حاجه وخلص عليها لما تكشفت)
فهد نور لازم اخدها منه واكسره بيها
احمد بخوف جاسر مش سهل والي هيقرب من مراته هيفرمه واحنا مش قده
فهد مسكه من هدوومه وقال انا قده وهتشوف هعمل فيهم ايه وكمل كلام بعد ماسابه جاسر ده عدوي الوحيد
احمد نفسي اعرف ليه
فهد هقولك ليه طول عمره هوا الي في العيله جاسر شاطر جاسر ناجح جاسر راجل جاسر جاسر جاسر جاسر جاسر مفيش غير جاسر حتي البنت الوحيده الي حبتها وكنت متابعها من صغرها شافت جاسر وخطفها مني داانا سافرت اسبوع ارجع الاقي نور مراته ضاعت مني ازاااي وطول السنين دي وهي تحت عيني اسبوع بس تضيع مني
احمد مهو غصب عنك انت كان وراك شغل وكمان ده مكنش اسبوع ده شهر كامل وكمان حوار دينا شغلنا
فهد وانتو بهايم عرفتوني بعد ايه ده شافها واتجوزو ملحقتش اعمل اي حاجه علي مارجعت كانت اتجوزت انا مش ههنيه عليها
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ساره رجعت البيت والكل فرح بخبر حملها وقاعدين مع بعض يخرجوها من حالتها وخوفها ده وبيهزرو نور جريت علي الحمام والكل اتخض
جاسر مالك يانور تعالي نروح لدكتور
ام جاسر دكتور ايه ياولدي مبروك نور حامل هي كمان
جاسر اي ده بجد متاكده ياامي
ام جاسر وه ايوه متاكده هوا انا صغيره ياولدي
نور الله فيه نونو هنا ياجاسر
جاسر ايوه ياروحي خدي بالك من نفسك كويس واوعي تنطتطي زي عادتك فاهمه والنزول جري والطلوع جري لا
نور ببوز زي الاطفال هواانا طفله ياجاسر
جاسر واجمل طفله ياقلبي
نور جاسر عايزه اكل فسيخ
ساره وانا عايزه اكل فسيخ
جاسر وجابر في نفس واحد يييع فسيييخ
يتبع
ساره ونور حوامل وهيقرفو الابطال في عيشتهم بس ياترا فهد هيعرف يعمل حاجه لنور ولا ايه هنعرف الاحداث الجايه انتظروني

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى