رواية نور عيني الفصل التاسع والعشرون 29 بقلم بسملة بدوي
رواية نور عيني الجزء التاسع والعشرون
رواية نور عيني البارت التاسع والعشرون
رواية نور عيني الحلقة التاسعة والعشرون
سيده بتهور……. الِ بيحصل حرااااام اصلاااا ازااااي يتجوزها ازااااااااي وهي اُخته
سليم برق بصدمه… اخته!!!!!!!! يعني نوووور اختيييي
سيده بنفي….. لا انت ونور مش اخوات….. وو نور وعمار اخوات فِ الرضاعه
سليم بعصبيه…….. مااااااهوووووو عماااااااار اخووووياااا لاااااا انتِ تيجي تقُعدي قدامي وتحكيلي كُل حاااجه
سيده بخوف من نظراته الحاده….. احكي واقول اي.. نور مش اختك نور اخت عمار فِ الرضاعه وووبعدين مين الي قال الِ انت وعمار اخوات
سليم بغضب جحيمي…… ااااااه ياااابن *********
سيده بعصبيه…….. برضووووو مااحدش رد علياااا هي دي وصيه حامد؟! وصيته انها تتتجوز سليييييم وبعدين انتوا قااعدين تشتروا فيها كدا لييه كأنها ملهاش حد لا امهااا لسا عايشه على الدنيا وهااخدها خلاص كفااايه قاطعها سليم بنبره مخيفه……. انا هعمل نفسي مسمعتش حااااجه ماشي وان كلامك دا ذله لسان وام خااايفه على بنتها
سيده اخدت شنطتها ومشيت وهي بتبرطم وبتتوعدلهم
مجاهد لسا هيتكلم قاطعه سليم….. مجاااااهد مش عاايز كلام كتيير في الموضوع دااا وسابه مشا
عند نور فوق بتعيط
اناااا عااايزه ابني منك لله ياا عماار حسبي الله ونعم الوكيل
سليم لسا بيفتح الباب ومبتسم بس اول ماشافها جري عليها بلهفه وقفل الباب….. مااالك ينور عيني فيكي اي بتعيطي لي
نور بنهيار…… انا عاايزه ابني ياااسليم مااليش دعوه
سليم بحنان….. طب بُصيلي انا مش فااهم من كلامك حااجه مالك ياقلب سليم
نور رفعت وشها وعيونها الِ احمرت جامد من كُتر البُكا…… ع عمار
سليم ضغط على ايده لحد ما عروقه برزت وابيضت اوي…… عمل اي تاني
خد خد بيجاد وو
سليم بترقب مخيف……. بيجاد مين
نور بعييط…… بيجاد ابننا يا سليييم
سليم عيونه اسودت وبرق….. خده فيه انطقييييييي
نور بعيط وخوف…… خده من الاسكول ووو هو هو معاده يرجع النهارده بس بس هو هو خده وبيساومني بيه
سليم مسك فونه….. الو يامدحت عايز تحددلي موقع بن ال**** … هيكوووون من ياااا زفت عماااار بسرعه ياااامدحت
رما الفون فِ الحيطه بغضب جحيمي ولف لنور الِ منكمشه في نفسها بخوف شديد وبتعيط……. س سليم
غمض عيونه ڪمحاوله انه يهدى وقرب منها بحب……. خلاص ثواني ويحدد موقعه وابننا هيرجع
نور بلهفه مسحت وشها وردت ببراءه….. بجد ياسليم
سليم بعشق وهو بيقبل باطن ايدها…… بجد ياقلب سليم
نور بخوف….. احضني اوي يا سليم مش عايزه احس بخوف وده مش بيحصل غير اما بكون معاڪ
سليم خدها فِ حضنه جامد
ثواني وسمعوا صوت ميرال الِ لسا صاحيه من النوم……. مامي
نور خرجت من حضنه وابتسمت بحنان لِ ميرال…… نعم ياحبيبتي
ميرال ببراءه: هو هو بيجاد فين هو هيسيبنا هو كمان … انا خايفه ل
نور بعصبيه…… ميرال اسكتي
ميرال عيطت وجريت على سليم .
نور اخدت نفس وقعدت تعيط اكتر وحاطه ايدها على قلبها…. ان شاء الله مش هيحصله حاجه ان شاءالله
سليم شال ميرال على كتفه وقرب من نور وحضنها….. انشاء الله
ثواني وفونه رن
نور لفت بلهفه…… ها اي لقيتوه
سليم بضحكه خلفها الكتير…… هو انا لسا رديت و رد…. الو…. حلو اوي يا مدحت عفاارم عليك ايوا ثواني وهكون عندك… اعملوا معاه الصح لحد ما اوصل..
نور بخوف…. اي يا سليم
سليم بحب وقرب باس راسها وراس ميرال….. اهدي يا قلب سليم مش هرجع غير وهو معايا.. بس المهم اقفلي عليكي الباب ومهما يحصل ماتخروجيش من الجناح ينوري
هزت راسها بطاعه…. حاضر تروح وترجع بالسلامه
واخدت ميرال فِ حضنها وفضلت تدعي لهم…. يارب يرجعولي بالسلامه يارب
بقلمي بسمله بدوي
عند سليم ثواني ووصل المخزن الِ عمار فيه
سليم اول ماشافه هجم عليه ونزل ضرب فيه
عمار بستفزاز……. فُكني ونتواجه راجل لراجل
سليم بصوت اقرب للجحيم…… قصدك راجل لِ مره انت بتحسب نفسك راااجل هاااا بقا حتت*******زيك يعمل فيا كدا دا انا هشرب من دمك يابن*****
عمار بتعب بس مش مبين…. ههههههه دا انا اخوك حتى
سليم قاطعه بلكمه….. لا الكلام دا تضحك بيه على عيل ******زيك يااابن ال*****
بابا
سليم لف بلهفه اول ما سمع الصوت قام عمار مستغل ده واخد عصايا كبيره وضر*به بيها على راسه
سليم حط ايده على راسه بوجع وابتسم بشر ولفله … مش بقووولك مرااا طب ما انا كنت في وشك بس انت عشان ******** ضر*بتني في ضهري ونها كلامه وبلكمات وركلاته واخد الكرسي وكسره عليه لحد ما اغمى عليه.
سليم بصله باستحقار ووجه كلامه لمدحت…. مدحت شيلوه ومش هوصيك عايز اعداااا*م فاااهم
مدحت: دا الي هيحصل يا سليم
سليم بقا بيدور على ابنه ملقهوش اتجنن ولسا هيتكلم لقاه جاي عليه بكل برود وجمود كان نسخه طبق الاصل منه
سليم ابتسم اول ما شافه بيكمل ضرب في عمار.
بيجاد
بيجاد لف وراحله بكل بغرور وثقه….. انت ابويا
سليم اشتاله بلهفه وهو متعجب من طريقته الي مش مناسبه لطفل بالمره…… ايوا
بيجاد بجمود……. نزلني ومتتكررش تاني انا راااجل على العمايل دي فاكرني عيل توتو ولا اي
سليم باعجاب ورفع حاجبه باستنكار….. عيل توتر.. وراجل!!! انت عندك كام سنه
بيجاد بغرور….. 5
سليم ضحك وفرح اوي بيه وحضنه جامد… في الاول بيجاد اتردد بس في الاخر حضنه
تسريع الاحداث خرجوا وركبوا العربيه ووصلوا القصر
نور كانت واقفه فِ التراس واول ما شافته نزلت جري
سليم اول ما شافها اتعصب جامد بس كبت عصبيته ودخل
نور بعيط ولهفه….. بيجاااااااد
بيجاد جري عليه بحب….. امييي
نور بعيط وهي بتحضنه جامد……. قلب امك وحشتني اوي ياحبيبي… انت انت كويس في حاجه بتوجعك عملك حاجه
بيجاد بحب وهو بيمسحلها دموعها….. متبكيش يا امي وبعدين ما انا قدامك اهو كويس وبخير
نور نقلت بصرها لِ سليم الي بيبصلها بغضب وغيره… جريت عليه حضنته….. اسفه والله بس اول ما سمعت صوت العربيه متحكمتش في نفسي ونزلت اشوفكم….. وشهقت بخوف من الد*م الي نازل من راسه….. س سليم مال راسك بت بتجيب د*م ليه
سليم هز راسه ببرود….. جرح بسيط
نور بلهفه…. جرح بسيط اي
قاطعهم نزول زيزي وهي بتجري عليه….. انت انت كويس يا حبيبي
سليم ابتسم وقرب منها…….هبقى كويس اما اعمل كد وطلع الكلبشات وقال بصوت جوهري…… مدحااااااات ادخل
مدحت دخل ومعاه كام عسكري….
سليم بشر….. مش هوصيك عليها يا مدحت
زيزي بخوف وعيطت…… في اي سليم انا عملت اي
سليم بغضب جحيمي…… عملتي اي ههه قووووووليلييي ايييه الي معملتيهوووووووش خوووودووووها من قدامي
زيزي بخبث……. هتحبس ام ابنك يا سليم…
نور بصدمه…. ايييييه
زيزي بغ*ل وخبث…….. ايوا انا حامل.
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور عيني)