روايات

رواية نور حياتي الفصل الرابع 4 بقلم نورا محمد

رواية نور حياتي الفصل الرابع 4 بقلم نورا محمد

رواية نور حياتي الجزء الرابع

رواية نور حياتي البارت الرابع

رواية نور حياتي
رواية نور حياتي

رواية نور حياتي الحلقة الرابعة

مصطفي: انتي مش نور
نور: ان… انت بتقول اي..
مصطفي: زي ما سمعتي وبدأ يقرب منها وهي بترجع للخلف
نور: انت.. انت بتقرب لية .. فضل يقرب منها لحد بقي واقف قدامها والمسافة بيهم مفيش
مصطفي: نور.. انا بحبگ
نور: 😲
مصطفي: بحبك من زمان اووي.. فاكرة لما كنتي صغيرة لما كتتي بتزعلي من حاجة تيجي تقوليلي.. فاكرة كمان لو حد. زعلك كنتي بتعرفيني … انا بحبك اوووي مش متخيل حياتي من غيريك خليكي معايا ومتسيبيش انا محتاجلك جمبي
نور اول ماسمعت كدا وبارك لا ارادية منها وحضتنه وفضلت تمسد علي شعره
نور: متخافش يا مصطفي متخافش يا حبيبي انا معاك وهفضل جمبك ثم اكملت بضحكة خبيثة وفي نفسها انت ليا انا وبس ومش هسمح لاني مخلوق يقربلگ انت بتاعي انا وبس ….
في مكان غريب وشبه مهجور…

 

 

دخلت والدة مصطفي (زينة) المكان دا ولا قيته قاعد وفي ايديه كأس من الخمر
زينة بعصبية:طبعاا انت قاعد هنا ولا علي بالك اللي بيحصل ولاحتي فارق معاك حاااجة..انت اي يا اخي انت شيطان…..شيطان قت*لت جوزي وسكت وهددتني اني لو اتكلمت هتموت عيالي زيه ولسة عايز تعمل اي اكتر من كدا هتخلي الاخ بموت اخوا وهما ميعرفوش….منك لله وحسبي الله ونعم الوكيل فيك انت انسان زباااااااالة وحق*ير روح ربنا ينقم منك..اي مكفكش اللي عملته فيااا زمان جاي تكرره تااااااني ليييييييية لييييية ليية ياحمد باشا
…..:كن..كنتي عايزاني اعم..اعمل اهئ ما انتي اللي سبتينب اهئ وروحتي اتجوز ابن الفلاح اهئ
زينة:اخرس قطع لسانك
ابن الفلاح دا اشرف منك مليوووون مرة…هو انت تعرف تكون زيه…خمس سنين من يوم ما اتجوزك وانا مستحملة قرفك وسهراتك اللي ديما واخداك في دنيا تانية في عالم واقول معلش استحملي دا جوزك وكنت بخترعلك الف
عذرعلشان.دا (شاورت علي قلبها)علشان دا مش يكرهك وانت..انت عملت فيا اي..انت دبحتني…يوم ما رمتني برا بيتك وفضلت اترجي فيك ابوس رجلك علشان تسيبني لكن
لاء ما سمعتنيش وكنت اعمي… كنت في حتة تاااانية خالص وسبت مراتك التانية ترميني في نص الليل من غير هدوم لولا الجيران اللي ستروني جابلولي لبس من عندهم مان زماني مرمية لكلاب الشارع تاكل في لحمي
حررررررررام عليييك حرررررام…اعمل حاااجة واحدة بس في حياتك حاااجة واحدة صح يمكن تشفعلك قدام ربنا بما تقف قدامه وتتسأل هتقول اي..رد علياااا هتقول اي يا ظالم ررررررد ساكت ليييييية اتكلم
احمد:ااا..انا..مش عارف انا عم..عملت كدا ازاي كنتي شايفة الوضع كان عامل ازاي الشركة بتاعتي اسمهما وقعت في
البورصة واناكنت واخد فلوس من الناس..لما خسرت كل فلوسي في المناقصة الاخيرة اللي حطيت فيها كل ما املك حتي الفيلا انا رهنتها
زينة:تسدق صعبت عليا لا والله صعبت عليا اوووي كل بسببك
انت كنت فاكرها لعبة..انت ولاحاجة اقولك حتي الكلام مغاك خسارة فيك..انا بكككرهك..بكككككككككككرهك وخرجت وهي في حالة انهياراوفتكرت….

 

 

Flash baaaack
كانت قاعدة مستياه زي كل عادة كل يوم بس المرة دي غير كل مرة جاي ومعاه واحدة كانت ولبسها كان فاضح يكشف اكتر مايستر
زينة:مين دي يا احمد
احمد بسكر: مراتي
زينة:اي 😲 مراتك..مراتك اززاي انت اتجوزت عليا
احمد:___
زينة:رد عليا انت..انت اتجوزت عليا
البنت اللي معاه:اه يا حببتي ويلا بقااا برا علشان مش عايزين صداع وكمان علشان حبيبي تعبان وعايز يرتاح ومسكت زينة وخرجتها برا الفيلا بهدومها اللي عليها مصطفي كان بيلعب في الحنينة ولما شاف مامته جري عليهااا وحضنها وللأسف اسلام كان في اوضته ومخدتش باله لانه كان مشغل موزبك عالي وكان بيعلب
زينة جربت علي احمد وفضلت تترجي فيه انه يسيبها بس هو مكانش سامعها كانتت تأثير الكحول
وجات البنت مسكت زينة من شعرها ورميتها في الشارع
Back

 

 

وفضلت تعيييط لدرجة انها وقعت في الارض ومقدرتش تقوم
من مكانها وبصت للسماوبقت تدعي ربها.. في نفس اللحظة جت عر بية سريعة وهي بتضحك بخبث وو…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية نور حياتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى