روايات

رواية نعم انا القاتله الفصل الخامس 5 بقلم كاتبة ولكن

رواية نعم انا القاتله الفصل الخامس 5 بقلم كاتبة ولكن

رواية نعم انا القاتله الجزء الخامس

رواية نعم انا القاتله البارت الخامس

رواية نعم انا القاتله
رواية نعم انا القاتله

رواية نعم انا القاتله الحلقة الخامسة

كمال فريده لا لا يارب ونبي متكنش هي

كمال بيروح بيلاقي الحاله الرابعه فريده اخته

توبا وكمال بيطلعو فريده للدكتور

الدكتور البنت كويسه

توبا كويسة اي يادكتور دي حالة اغت”صاب

الدكتور اغت”صاب اي يااستاذه البنت بس مجهده شويه وده اللي خلها تفقد الوعي كده

كمال بياخد فريده في حضنه وبيبص علي اديها بيلاقي ورقه

المكتوب كان المفروض تفضل في مكانك المره دي قرصة ودن المره الجايه اختك هتبقي حاله من حالات الاغت”صاب

كمال بيقرأ الورقه وبيديها لتوبا

توبا كمال تعالى معايا بره ثواني لو سمحت

كمال خير ياتوبا

توبا الرساله صح ياكمال انت لازم ترجع لو مش عشان شغلك عشان خاطر اختك

كمال لو كنت قبل كده متردد اني اكمل فأنا دلوقتي متأكد اني هكمل وللأخر واللي اتجرأ يعمل كده في اختي مش هسيبه

توبا بتمسك ايد كمال

توبا اطمن فريده هتكون كويسه

كمال انا مليش حد في الدنيا غير فريده لو جرلها حاجه اموت ياتوبا بس فريده لازم تكون في مكان امان

توبا فريده هتبقي معايا متخفش

كمال معاكي ازاي

توبا عندي في البيت

كمال انا مش عارف اقولك اي بجد

توبا متقولش المهم دلوقتي ان سواق التاكسي مشي ولحد دلوقتي موصلناش لحاجه

كمال مفيش قدمنا غير ابن عم امين لازم يعرفنا اي اللي حصل

توبا المهم دلوقتي ناخد فريده علي البيت عندي ونبقي نرجع

دادا جميله حمدلله على السلامة يابنتي ومين القمريه الصغيرة دي

توبا القمريه الصغيرة دي فريده وده كمال الظابط كمال الصاوي اخو فريده

توبا كمال دي بقا ياسيدي دادا جميله اللي ربتني من بعد وفاة أهلي

توبا بصي بقا ياست الكل فريده هتقعد معانا هنا لو مش هيديقك

دادا جميله يديقني اي يابنتي ده بيتك وان مشلتهاش الارض اشلها فوق راسي

توبا طب يلا بقا ياحلو انت اعملنا فنجالين قوة انا وكمال من ايدك الحلوه دي

كمال باين عليها بتحبك

توبا دادا جميله دي عمري كله من بعد أهلي ماتو بتحبني اوي

كمال عشان انتي تتحبي فعلا

توبا بتخجل

كمال انا بتكلم جد توبا انا عايز اعترفلك بحاجه

توبا قول

فجأة تليفون توبا بيرن

توبا لحظه واحده ياكمال

توبا الوووو مروان

مروان حبيبي وحشتيني اووي اووي اووي

توبا بتردد عشان كان كمال قصادها بظبط

وانت كمان

مروان وانت كمان حاف كده مفيش حبيبي مفيش اي حاجه حلوه كده

توبا مروان معلش لازم اقفل دلوقتي

توبا معلش ياكمال كنا بنقول اي

كمال بعصبيه كانت باينه في كلامه

كمال مين ده

توبا بتنهيده مروان خطيبي

كمال بحزن انتي مخطوبه

توبا ايوه ياكمال

كمال استأذن انا دلوقتي

توبا ليه كده احنا لسه مكملناش كلامنا

كمال الوقت اتأخر ويدوب تلحقي تنامي بس ياريت اول مافريده تصحي تعرفيني

توبا اكيد ياكمال حاضر

توبا كمال انت كنت عايز تقولي حاجه

كمال معدش ليها لازمه ياتوبا مع السلامه

كمال بينزل ويسيب توبا اللي غرقانه في تفكيرها

اي الحاجه اللي كان عايز يعترفلي بيها معقول يكون بيحبني

توبا بتخبط نفسها يحبني اي ده لسه عارفين بعض مكملناش اسبوع بس ليه اول ماعرف اني مخطوبه مشي

يوه توبا روحي نامي احسن انتي بنت وراكي قضايا مش هيبقي قضايا واستاذ كمال كمان 😂

كمال بيوصل البيت

كمال غبي غبي ازاي مشفتش الخاتم اللي في اديها ازاي

بعدين انا ليه بفكر فيها كتير كده دي واحده مخطوبه

تاني يوم توبا بتصحا علي صوت صريخ

توبا في اي يادادا علي الصبح

دادا جميله فريده يابنتي صحيت وعماله تقول انا عايزة اخويا كمال فين

توبا بتقوم تجري علي الاوضه

توبا حبيبتي اهدي كمال جاي في الطريق

توبا اطلعي يادادا اتصلي بيه بسرعه يجي

توبا فريده حبيبتي ممكن تهدي شويه

فريده انا فين واي اللي جابني هنا

توبا كمال هو اللي جابك عندي هنا

فريده اخويا مبيسبنيش ابدا انتي بتكدبي

فجأة الباب بيخبط بيدخل كمال

كمال فريده حبيبتي انا هنا ياقلب ابوكي متخفيش دي توبا المحاميا

توبا وقفت بعيد عن السرير وهي شايفه حنية كمال علي اخته وسرحت

كمال توبا توبا

توبا ايوه اي كمال في حاجه

كمال تعالي اقعدي هنا

كمال بصي يافريده انتي هنا عشان انتي كنتي في المستشفى امبارح في حد خطفك من البيت وجبتك هنا عند فريده عشان تكوني في امان

انتي عارفه اني اغلب الاوقات بره

فريده اتخطفت ومستشفي انت بتقول اي ياابيه

كمال هو انتي مش فاكره حاجه

فريده انا كل اللي فاكره اني كنت قاعده قصاد التلفزيون بتفرج وفجأة حسيت كأن في حاجه شكتني وصحيت لقيت نفسي هنا

كمال بياخد فريده في حضنه متخافيش انا جمبك ومعاكي

فريده وهي حضنه كمال بتوشوشو

بس مين القمر دي 😁

كمال هي فعلا قمر بس اسكتي طلعت مخطوبه 🥺

فريده مخطوبه بصوت عالي

توبا مين اللي مخطوبه

كمال مخطوبه مين جاب سيرة مخطوبه انتي يافريده

فريده انا انا مقولتش حاجه ممكن توبا

توبا وانا مالي انا اللي بسألكو

كمال طب يلا روحي اعمللنا حاجه وسبيني انا واختي شويه

فريده اه وياريت لو في فطار انا جعانه

كمال ايوه ياريت لو فطار بالمره انا جاي علي لحم بطني

توبا وهي بتكلم نفسها هما فاكرين نفسهم في بيتهم 😂

كمال انتي لسه هتكلمي نفسك بنقولك جاعنين

توبا بتمشي بتقول شويه مجانين 😂

توبا دادا جميله ونبي حضرلنا فطار

دادا جميله بتمسك ايد توبا

اول مره اشوفك مبسوطه كده يابنتي

توبا انا نفسي مش عارفه يادادا بس حاسه وكأن حياتي اتغيرت او هتتغير يادادا

دادا جميله متنسيش مروان يابنتي ده بيحبك

توبا بتصحا لنفسها وبحزن لا يادادا مش ناسيه

توبا بتسيب دادا وبتطلع بره

دادا جميله سامحني يابنتي انا حاسه بيكي وعارفه انك بتحبيه بس مقدرش اعملك حاجه

توبا بتطلع من المطبخ بتخبط في كمال وقبل ماتوبا تقع

كمال مسكها من جمبها ولحقها

دادا بتطلع بتشوف كمال وهو ماسك توبا

بتروح الصنيه وقعه منها

دادا جميله لي يابني بتفتح علي نفسك ابواب جهنم

وبتروح باصه في السقف وهي خايفه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نعم انا القاتله

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى