روايات

رواية نسر القمر الفصل السابع والعشرون 27 بقلم آلاء الرحمن

موقع كتابك في سطور

رواية نسر القمر الفصل السابع والعشرون 27 بقلم آلاء الرحمن

رواية نسر القمر الجزء السابع والعشرون

رواية نسر القمر البارت السابع والعشرون

نسر القمر
نسر القمر

رواية نسر القمر الحلقة السابعة والعشرون

نسر بضحكه شررريره :ايه يا حبيبتي ازيك
قمررر بخووف :انت دخلت ازاااااي
نسر وهو بيقررب منها وهي بتبعد :وهو وواحد زيي هيغلب بررضه
قمر بدموووع :نسر اطلع برررا انا خاااايفه
نسر حشرررررها وشدها من وسطها :في حد يخااااف من حبيبه برضوا
قمر بدموع وبحة صوووت :ارجووووك انا حااااامل ابعد عني
نسررر مسح دموووعها بحنيه قمر مش متعوودااها فيه :وحشتيني يااااا قمر واتكلم بهمس من وداااانها
تعرررفي اني وصلت المطااار وكنت هرركب الطياااره وغيرت رائيي في آخر لحظه صووورتك ما فاارقتنيش
قمر حاااوولت تبعده لكن هوو زي الصخر ما بيتحررركش
نسر وهووو بيقبل وشها قبل صغييييره :بتترعشي كددده ليه هاااه معقووول ما وحشتكيش ابدا ما افتقدتينيش
قمر بصراااخ :ابعد عني يا نسر بقووولك
نسر حط ايده علئ بوووقها :ما تعليش صوووتك لانه محدش هيفيدك فاهدي كدده وسيبينا نتكلم
قمر مسحت دموووعها :عاااايز ايه هاااه عاااايز ايه عااايز تدمررني من تاااني عااايز تلغي شخصيتي اكتر من كدده عااايز تخروفني اكترر من كدده انا بخاااف منك بخاااف منك عااارف يعني يعني بقيت بتررعش من صووورتك عااايز تووصلني لايه تااااني
نسر ببروود :انتي الي عااامله برووحك كدده ليه الخووف وليه الررعشه بما اني بحبك ما تدي لحبنا فرررصه وتشوووفي مش يمكن تتغير حياااتنا بدل ما احنا كدده
قمر بدمووع :انا تعباااانه تعباااانه وانت مش حاسس فيا اتا قلبي بيتقطع كل يووووم وانت عااايش حيااااتك وبقهرر قعدت على الاررض
ليه يا نسر ليه ليه انت حلفتلي ان ما لمستش ست من يوووم ما حبتني
نسر قعد قداااامها :واللهي يا قمر الصور والفيديوهات الي وصلتلك كااان سببهم وااحد عاااايز ينتقم مني وكاانوا من زماااان قوووي من قبل مااا اعرررفك اقسملك بالله وحيااات عيااالي الي ببطنك دووول طووول ما انا مسااافر ما لمستش ست ولا بصيت لست انتي بس الي كنتي بقلبي وبعقلي
قمر :ومين ليه مصلحه يعمل كددده
نسر هرررب من عنيها :للاسف واااحد قررريب لكن خسرر اكتررر حاااجه بيحبها بسبب الي عمله
ورجع ليها مسك وشها
قمر ابوووس ايدك ادي لحبنا فرررصه ارجوووكي
قمر كاااانت تاااايهه ومتلخبطه هي بتخاااف منه لما يكووونوا لوووحدهم
قمر بدموووع :مش قاااادره مش قااادره كل ما افتكرر انت عملت فيا ايه ووصلتني لااايه بتررعش بخااف منك انت مش مديني الاماااان
نسر بغضب :قمر طلاق مفيش ولو فضلتي على عنااادك ولااادك دووول مش هتشوووفيهم فاااهمه وهااخدهم منك اوول ما يتولدوا
قمر فضلت تعيييط
نسر حااااول يهدا وقرررب منها قمر واللهي انا بحبك انا صحييح مجنوون شووويه لكن صدقيني في مجاااال اتعدل علئ ايدك الناااعمه دي 😂
قمر بصتله بصدمه ازاااي بيهزرر وهما في الحاااله دي
قمر بغييظ :شفت اني معااايا حق شوورف احنا بناكلم في ايه وانت بتقووول ايه
نسر :ههههههه واللهي بحبك اقوولهااالك باااي لغه وبصرااااخ
بحبببببببببببببببببك
قمر حطت ايدها على بوووقه :بس يا مجنوووون هتفضحنا
نسر غمززها :اييييه
قمر بعدم فهم :اييييييه
نسر شدها من وسطها وقبلها وهي حااوطت رقبته وشاااركته قبلته المجنووونه
نسر بعد مده بعد عنها وسند جبينه على جبينها :بحبك يااا قمرر
قمر بصت في عنيه بدمووع متحجرره :مش عااايززه اخااااف
نسر :وانا اوووعدك مش هتديلك فرررصه تخااافي
قمر حضنته كاااانت عاااايززه تحس بالامان وهي بين ايديه
نسر كااان بيقبلها قبل صغيييره مغرريه على رقبتها وحملها وهي مستسلماااله
وكااانت اوول مرره تسلمه نفسها بااارادتها
نسر وقمررر نااايمه على صدررره :بحبك يا قمر لا انا مش بحبك انا تعديت مررحلت الجناااان معااااكي
قمر بصت في عنيه :وانا مش عااايزاك مجنوون عايززاك في وعيييك داايما مش عااايز حد في حياااتك غيري وغير ولااادي عااايززاك تبعد عن كل حاااجه ممكن تأذينا
نسر حضنها جاااامد :صدقيني من فترره طوويله بعيييد كل البعد عن كل حاااجه الشررب والستااات والسهر
قمر قااامت وهي بتلعب بشعر صدره :في حاااجه تااانيه
نسر :تأمررري بس
قمر بدمووع :الصلاااه
نسر :ربنا يهديني يا قمررر
قمر هزت رااسها بلأ :فاااكر اوول يوووم فررحنا كنت هبتدي معاااك كل حااااجه ومووافقه اني اغييير واصبر عليك لكن لما طلبت منك نصلي ورفضت وخدتني بالاسلوب بتاااعك جررحتني قوووي
نسر مسح على شعرررها :انا آسف انا عااارف اني أذيتك كتييير لكن انتي يا قمر برووودك كاان بيقتلني يمكن لوو كنتي تصررخي تتعصبي تعملي اي حاااجه لكن لا وبأسلووب مضحك
لوووح تلج بعيييد عنك
قمر :ههههههه للدرجاااادي
نسر بغييظ :واااكتررر
قمر حطت ايدها على بووقها :السسااعه خمسه تلاقيهم قرربوا يرووحوا
نسر :ههههههه فعل فاااضح في البيت وفي اوووضة قمرر ياااه حلووو اووي نفسي اشووف منضر ابو عيوون ملووونه
قمر خبطته على كتفه :ما تفضلش تقاااهر فيه يا نسر
نسر :هههه قوومي خدي شاوور هنرووحلهم احنا ونعلنلهم الخبر السعيد اننا رجعنا لبعض
قمر :انا خااايفه باابا
نسر :ما تخااافيش عمي طيب وانا هرراضيه بكلمتين
فعلا قمرر قااامت خدت شااااور ولبست جيب زرقا طوويله علئ قميص ابيض وكووتشي ابيض وحجااابها
نسر حضنها من ظهرررها :تجنني يا قمر
قمر اتكسفت
نسر :وكسوووفك ده من اكتر الحاااجات الي بتشدني ليكي
قمر :هنتأخر هيووصلوا هنا ارجووووك
نسر :وايه يعني مررراتي
قمر بغييظ :مهي وقاااحتك دي هي الي بتستفززني
نسر قررب منها :تؤ تؤ تؤ في ست حلووه بررضه وكيووت زيك تقوول لجووزها وقح
قمر 😏
نسر رفع حاااجبه :مش عاااجبك ولا ايه
قمر بغييظ :لا ازاااي اتفضل قداااامي
نسر :ههههههههه اموووت بالفراااوله انا ما تيجي نعيييد الفقرره دي كااانت جميله جمااال
قمر فتحت عينيها وهي بتضررب كف على كف :قاال مش عااايزني اقووله وقح ده وقح وسااافل كمااان
نسر :ههههههه سمعتك على فكررره
وفعلا مسك ايدها وركبوا العرربيه ومشي
…………….ً…..ً………..
عند بدر
بدر :مش كااانت قمر جت كااانت غيررت جوو شووويه
ابتسااام :كاااانت تعباااانه وعااايزه ترتاح
ميس 😏:تعباااانه ولا مش عااايزه تشووف نسر
بدران بغضب :قفلي عالموضووع يا مررات اخووويا
بدر اتنهد :خلاص يا ميس ربنا يهديهم لاتنين اعند من بعض
لانا :قمر تعباااانه جدا ونسر جه عليها جااااامد قووي مش هدافع عنه لانه اخووويا لكن الي عمله مفيش عقل يستحمله
ريم :اه واللهي
عدي التزم الصمت ضرررب فووونه كان على الطااااوله وكااانت نوور
لانا بصتله بدموع وعدي خد الفووون وبعد عنهم يتكلم على راااحته
عدي :الووووو
نوور بدمووع :انت فين
عدي :نوور عااارف انك مجروووحه جدا لكن صدقيني كل حااااجه حصلت كانت غصب عني كل حاااجه متلخبطهر
نور :انا ايه بالنسبااالك يا عدي معقووول كنت بتضحك عليا علقتني فيك ليه لو هتخلا فيا ليه ليه
عدي :صدقيني متلخبط يا نوور لكن واللهي عمرري ما قوولتلك حاااجه غلط،كل حاااجه بوقتها كااانت نابعه من قلبي
نور مسحت دموعها :انا عااايزه اشوووفك دلوووقت
عدي بتهرب :دلوقت نا اقدرش
نوور بغضب :عااايز اشووفك يا عدي لا واللهي اجيلك البيت وانت عااارف جنااني
عدي بغضب :ما تعليش صووتك يا نووور وسااعه كدده هكووون عندك
نور بغضب :سلام
عدي اتنهد وجه يروحلهم كااانت لانا مدمعه
عدي نفخ بغضب مش عاارف يلاقيها منين بس
عدي قررب منها :بتعييطي ليه
لانا ساابته ومشيت وهي مجروووحه جدا ازاااي بيقووول بيحبها وبنفس الوقت بيقووول لنوور كل حاااجه عملها معااااها نابعه من قلبه
عدي اتنهد وحصلها
بدرران :الوووقت اتأخر وقمر لوووحدها نستأذن احنا
نسر جه من ورااه وهو ماسك ايد قمر :ومين قاااال لوووحدها وانا بعمل ايه معاااها يا عمي
عدي بغضب :انت ماااسك ايدها كدده ليه ابعد عنها عملك ايه
بدران بغضب :سيييب بنتي يله وابعد عن طررريقها كفاااايه أذيه
نسر ببروود جنن قمر :دي مررراتي واخدها بالوووقت الي انا عااايززه
قمر خبطته من خسرره وبصتله بغضب
نسر غمززها
بدر وميس :ايه الي بيحصل ده
قمر قرربت من والدها ومسكت ايده وبااستها :سااامحني يااا بااابا لكن انا قرررت ادي علاقتنا فررصه
عدي بغضب :اكييييييد غصبك انطقي ما تسكتيش ما تسيبيهوش يتمااادى عليكي
نسر:بابا ابوو عيوون ملوونه هياكلني
بدر غمززه :ايه النظاااام
نسر :ما تخااافش كله تماااام
بدر بفررحه :ايه يا جماااعه احنا ما صدقنا رجعوا البعض لازم نتبسط مش نززعل كده
لانا حضنت قمر :مبروووك يا قمرر فرحتلكم قووووي
قمر :هههه عدي هياكلني ويااكله
لانا بغيظ :منا شااايف
صقر :هههههه اخيرا انتو نشفتوا ريقنا يا راجل
نسر حضن قمر :خلاص ما تخااافوش مفيش خناااق من النهاااارده
قمر :انشاء الله
عدي بغضب :هتندمي عالفرررصه دي يا قمر وهتررجعي للصفر معااااه ومسك ايد لانا وشدها معاااه ومشي
بدران :انتي متأكده من الي بتعمليه ده
نسر :ايه يا عمي انت كنت حاب نسيب بعض ولا ايه
بدرران :اووعى تندمها عالفررصه دي
وساابهم ومشي
…………………………………
عند عدي
سااق العررربيه وهو متعصب جدا
لانا :عدي خفف السرررعه
عدي وصل البيت لكن ما ركنش العررربيه
لانا :مش هتنززل
عدي :عندي مشووار هخلصه وارجع
لانا بدمووع :هترووحلها
عدي بغضب :ايوووه يا لانا نوور مراتي برررضه وعلى اسمي
لانا جرريت للبيت وهي بتعيييط جاااامد
وعدي شغل العررربيه بغضب ومشي راح لنوور
خبط الباااب ودخل فتحتله حماااته
عدي :ازيييك يا حماااتي
والدتها :اهلا يا ابني اتفضل
عدي دخل وقعد وهو مكسوووف جدا منهم
والدتها :ليه تكسر قلبها كدده يا بني دي بتحبك جدا
عدي :صدقيني كل حاااجه جت فجاءه ومشااعر متلخبطه مش عاارف اعمل ايه
والدتها :يعني هتعمل ايه مع نوور
عدي اتنهد :الي تقووول عليه هعمله
نور جت من وراااهم :هنتجوووز وفررحنا هيبقا في معاااده

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نسر القمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى