رواية ندم عمري الفصل السادس 6 بقلم زهرة اللوتس الجزار
رواية ندم عمري الجزء السادس
رواية ندم عمري البارت السادس
رواية ندم عمري الحلقة السادسة
جاسر. هنااااا
هنا مانت هيا ومعاذ في الصالون وجات عل زعيقه. في اي
راح عندها بغضب. الزقت دا بيعمل ايه هنا
هنا بغضب. ماسموش زفت اسمه معاذ ثانيا واحد وجاي يشوف خطبتو فيها اي
جاسر. بضيق. خطبتو
معاذ ببتسمه مكر. طبعا يابو نسب
جاسر وخلاص جاب اخرو. شكلك محرمتش من اخر مره وعاوز تتربه وكان هيضربه بوكس 👊بس هنا مسكت ايدو في اخر لحظه وهو اتفج
هنا. اوعك تعمل كده وماتنساش هو يبقي بنسبه ليا اي وكملت بتحذير. لو فكرت تعملو حاجه هتلقيني انا ال في وشك فاهم
جاسر كان مصدوم 😳. هيا دي فعلا البنت ال انا ربتها ومن الصدمه مقدرش يكلم
هنا لفت لمعاذ. انت كويس يا حبيبي واتكت عل حبيبي
معاذ. اه ياروحي
جاسر.بغضب اكبر. روحك دا نا ال هطلع روحك في ايدي وشد هنا وراه وضرب معاذ بوكس 👊وقعو في الارض
معاذ بالم. وبيمسح بقو من الدم. كدا يا بو نسب
بس انت اكيد ماتقصدش وقام وقف جانب هنا ومسك ايديها وكمل. يلا نروح الجامعه سوء
جاسر بغضب. لا انا ال هوديها
هنا بستفزاز. انا هروح مع حبيبي
جاسر. فكرها بتقول عليه فبتسم
. يلا
هنا. يلا يا معاذ يا حبيبي
جاسر كان مصدوم 😳اي كميت الصدمات دي
(صحيح ان كيدهن عظيم)
هنا ومعاذ مشيو وهما مسكين ايد بعض
وهو كان هيطق من الغيره
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
في العربيه
❤❤❤❤
هنا. انا اسفه يا دكتور
معاذ. عل اي دا نا مبسوط
هنا بستغراب. لي بعد الضرب دا كلو هو ايدو تقيله انا عارفه
معاذ. هو صحيح ايدو تقيله بس انا مستمتع وانا شايفه كده
هنا بضيق. بس انا مش عاوزه اضيقه او اعصبه بس هو ال كسرني
معاذ. هنا جاسر بيحبك ودا باين في عيونه قوي وال عملو فيا دا غيره مش اكتر
هنا. بحزن. بيحبني عشان كدا كسرني وهيخطب
معاذ. انا معاكي في اي حاجه
هنا. شكرا يا دكتور
معاذ. ببتسمه.. العفو
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
وصلو الجامعه
❤❤❤❤❤
قابلتهم مريم
شافت وش معاذ وعرفت مين الي عمل كدا
. جاسر صح
هنا. هزت راسها
مريم. يعني هو صدق انكم هتنخطبو
معاذ. اه
انا هروح عشان عندي محاضره دلوقت اشوفكم بعدين
مشي وسابهم مع بعض
هنا. دكتور معاذ دا طيب قوي واي وحده تتمنه
مريم بحزن. بس هو حظه شويه
هنا بستغراب. مالو
مريم. حب بنت وهيا كانت بتحبه بس ابوها موفقش
هنا. لي ادام بيحبو بعض
مريم. عشان معاذ كان لسا متخرج جديد وابوها رفضه
هنا. ربنا يعوضو بالحسن يارب
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند المجنون
❤❤❤❤❤
كان عامل زي المجنون فعلا
وفضل يكسر في كل حاجه حوليه
كان شايفها وهيا مهتمه بمعاذ
وخوفها عليه
جاسر. ولله ليكون موتك عل ايدي يا معاذ 🐕
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
عند كارما
❤❤❤❤❤
كارما كانت قاعده في اوضتها دخل عليها ابوها
محمد. كوكي عامله ايه ياقلبي
كارما. الحمدلله يا بابي
محمد. كوكي جايلك عريس
كارما. مين هو
محمد. جاسر
كارما باعجاب. جاسر
محمد. اه وهيجي يتقدملك انهارده مع اهلو
كارما. ماشي
محمد. انا قولت اعرفك عشان تجهزي
كارما. اوكي
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
بليل
❤❤❤❤
كانو رايحين عن كارما
كان جاسر وساميه مستنين هنا
جاسر. كل شويه بيص في الساعه. اوف اتاخرنا
هنا كانت نازله وابسه فستان ضيق اوي وفارده شعرها وكانت حاطه ميكب اب . انا اسفه ياجماعه اخرتكم
جاسر بغضب. هنا اطلعي غيري ال انتي لبسه دا وشيلي الميكب اب دا
بسرعه
هنا. لا انا عجبني شكلي ويلا عشان منتاخرش ومشيت قدامهم يلا ياتيته
جاسر كان شايط من جوه
ومشي وراهم
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
راحو عند كارما
كانو كلهم قاعدين
كارما كانت لبسه فستان قصير لحد الركبه وضيق اوي ورفعه شعرها كحكه وحاطه ميكب اب برضو بس جاسر كانت عيونه عل هنا وعيونه بتطلع شرار
محمد. شرفتونا
ساميه. الشرف ليا احنا
منال. مشاء الله مين العروسه الحلوه ال معاكم دي
ساميه. هنا بنت ابني
منال. هو انتي مخطوبه
هنا. اه
منال بحزن. ربنا يسهالك يا بنتي دا انا كنت عاوز اخدها لرحيم ابني
جاسر بقي يجز عل سنانه.
انا طالب ايد بنتك كارما ليا وليا الشرف اني اناسب حضرتك يافندم
محمد. طبعا موافق بس نشوف راي العروسه
كارما. موافقه بس بصت بصدمه عل دخول شخص
… مساء الخير اسف عل التاخير
يتبع…..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم عمري)