روايات

رواية ندم عمري الفصل الثامن 8 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية ندم عمري الفصل الثامن 8 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية ندم عمري الجزء الثامن

رواية ندم عمري البارت الثامن

رواية ندم عمري الحلقة الثامنة

❤❤❤❤❤❤
في الحفله
❤❤❤❤
هنا بصدمه. دلوقت
معاذ. اكيد مفيش احل من الوقت دا واهو تكون الفرحه فرحتين ولا اي يا جاسر
وبص ليه
جاسر. كان مصدوم 😳وفضل ساكت
ساميه. بس يابني احنا مش مجهزين حاجه
معاذ. ماتخفيش يا تيته انا مجهز كل حاجه
ساميه كانت هتكلم بس معاذ وقفها
وخرج الخاتم من جيبه واخد ايد هنا ولبسو لها
وبقت خطبتو فعلا
رحيم. اخو كارما مسك الميك واتكلم
. سيدتي انساتي سادتي انهارده خطوبه اختي الوحيده وحبيبنتا كلنا الف مبروك ياقلبي
والف مبروك لاحلي عريس ويارب تكون عريس الهنا كلو
اما الثناىي التاني هو هنا ومعاذ الف مبروك ليكم انتو كمان دلوقت وقت رقصت الكابلز راح مسك ايد كارما وجاسر وخالهم يرقصو وهكذا هنا ومعاذ
ابتدت الاغنيه وكل واتنين مع بعض مريم واسر طالعو يرقصو برضو
كانت الرقصه عباره عن كل شويه الشريكه بتتغير
كانت كارما مع جاسر وبعد كدا بقت مع اسر
وهنا كانت مع معاذ وبعدين مع جاسر
مريم كانت مع اسر وبعدين مع رحيم والبنت الكانت مع رحيم بقت مع معاذ
وفضلو يرقصو
كانو كلهم بيتغيروا معاد جاسر مكنش راضي يغير هنا
هنا. جاسر كدا هتبوز الرقصه
جاسر. ياكشي تنحرق الرقصه
هنا طيب انا عاوزه اروح ارقص مع خطيبي
جاسر. اتجنن وانفرد بيها في الرقصه لا دا انفرد
با لمسرح كلو وفضل يلفف فيها وهيا داخت وكانت هتقع مسكخا من وسطها ورفعها لفوق وهيا وقفت عل رجله
االكل فضلو يصقفو ليهم
معاذ راح لعند هنا. ومسك ايديها. حبيبتي ماكنتش عارف انك بتعرفي ترقصي حلو كدا
جاسر. عيونه كانت حمره من كتر الغضب سابهم ومشي
كانت كارما عيونها عل معاذ ومدايقه جدا
❤❤❤❤❤❤❤❤اذكروا الله ♥
بعد الحفله الكل روح بيته
♥♥♥♥♥♥بقلم. زهرة اللوتس الجزار
الصبح
❤❤❤❤
هنا كانت تعابنه جدا طول الليل لان من كتر الرقص قلبها وجعها
فرحت للدكتور
الدكتور. هنا الحاله صعبه جدا انا قولت ارتاحي والعلاج مش بتاخديه بنتظام
هنا بتعب. كانت خطوبتي انبارح وانشغلت كتير ونسيتو
الدكتور. الف مبروك بس لازم ننتظم في العلاج لان المره الجايه ممكن تموتي
هنا. ماشي شكرا يا دكتور
الدكتور. كتبتلك ادويه ياريت تستاخد في وقتها واداها الروشته
هنا خدتها ومشيت روحت البيت ومجبتش العلاج
❤❤❤❤❤❤
وهيا في الطريق
♥♥♥♥
اتصلت عليها مريم
هنا. الو
مريم. الو فينك يابنتي تعاليلي
هنا. جايه ليكي ماتخفيش قربت عليكي
مريم. اوكي يلا بسرعه عشان متوتره كتير
هنا. جايه ياروحي
♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥
في بيت مريم
❤❤❤❤❤للكاتبه. زهرة اللوتس الجزار
هنا دخلت لمريم وقعدت تجهز معاها وتهديها من التوتر دا
بليل
كان اسر وجاسر وساميه لان اهل اسر مسافرين بره
اسر. عمي انا طالب ايد الانسه مريم عل سنة الله ورسوله
ابو مريم. ولله انا مش هلقي عريس احل منك لبنتي بس اشوف رايها
معاذ ندا مريم وجابت العصير واسر كان عيونه معاها وهيا كانت مكسوفه جدا
ابو مريم. اي رايك في اسر
مريم. بكسوف. ال تشوفه يابابا
ابو مريم. عل خيرت الله
اسر. عمي انا عاوز جواز عل طول مش عاوز خطوبه وياريت الجواز يكون الاسبوع الجاي
ابو مريم كان هيتكلم بس جاسر اتكلم
عمي احنا مصدقنا انه يخطب فيريت توافق
ابو مريم. ماشي ال تشوفه
هنا خضنه مريم والكل بارك ليهم
♥♥♥♥♥♥♥اذكروا الله ♥
في البيت
♥♥♥♥♥
هنا كانت جابت العلاج وكانت هتاخدوا بس جاسر دخل
وهنا اتوترت ورمت العلاج عل الارض
جاسر. انت كويسه حاسك مرهقه
هنا. اه عشان كنت مع مريم طول اليوم
جاسر. طيب نامي
هنا. حاضر هنام كمان شوية
جاسر. لا هتنامي دلوقت وانا هفضل جانبك لحد ماتنامي خالص
هنا نامت وهو فضل جانبها ومحدتش العلاج
فضل قلبها يوجعها بس مش عاوزه حد يعرف حاجه
♥♥♥♥♥♥
طول الاسبوع كانت هنا عند مريم وبيجهزوا لفرحها هي واسر
وكانت مبتاخدش العلاج ودا كان ماثر عليها اكتر
اما كارما مكنتش قادره تتحمل جاسر وقررت انها تشوف معاذ
وفعلا شافتو وقالتلو انها مابتحبش جاسر وانها لسا بتحبه ومعاذ قال لها ان برضو مبيحبش هنا ولسا بيحبه
وانه هيروح يخطبه تاني وتالت لحد مابوها يوافق
ورحيم اخوها قال لها انو هيقف معاهم ولو حتي انو هيجوزهم غصب عن ابوهم
♥♥♥♥♥♥♥♥
كارما رنت عل جاسر وقالتلو انها عاوزه تقبله
كارما. جاسر عاوزه اشوفك
جاسر. اوكي نتقابل فين
كارما. في كافيه..****
جاسر. ربع ساعة واكون عندك
♥♥♥♥♥♥
في الكافيه
❤❤❤❤❤
جاسر. خير
كارما. انا مش عاوزه اظلمك معايا انا مابحبكش وحاسه ان الخطوبه دي سجن بنسبالي
جاسر فرح من جوه. عادي براحتك
كارما. جاسر انا شايفك اخويا وبس بس انا بحب واحد تاني
جاسر.
ربنا يسعدك
كارما. شكرا انك فهمتني
جاسر. العفو
كارما مشيت وهيا مبسوطه
هو فضل. لازم اقول لها واعترف لها بحبي
❤❤❤❤❤❤❤❤
في الفرح
مريم واسر كانو موجودين والماذون قاعد معاهم
وتم كتب كتابهم وبقت مراتو
معاذ وكارما رحيم جوازهم لبعض غصب عن ابوها
بعد كتب الكتاب
مريم واسر بيرقصو مع بعض واخيرا بقت مراتو
ومعاذ اخد كارما ورقص معاها
هنا كانت تعبانه 💔جدا لانها مخدتش العلاج خالص
جاسر مسك الميك وكان هيعترف لها بحبه بس
لقا ساميه بتصوت
الكل جري عليها وكان اولهم جاسر
جاسر. في اي
ساميه. هنا
جاسر. بقلق. مالها
ساميه. قالتلي هروح الحمام اتاخرت روحت عشان اشوفها لقتها وقعه في الحمام ومغمي عليها
جاسر جري عليها ولقاها مغمي عليها اخدها وجري بيها والكل وراهم
جاسر بصوت عالي. دكتور عاوز دكتور
الممرضين. جهم واخدوها ودخلو اوضته العمليات
جاسر. كان واقف قدام اوضته العمليات وهو هيموت من الرعب عليها الكل جهم عليه
ساميه. بعياط. فين هنا
جاسر بعياط وعيون حمره. جوه
اسر. محدش طمنك
جاسر. لا
الكل كانو قلقنين عليها وجاسر كان بيموت
بعد شويه الدكتور خرج
الدكتور. انتو كنتو عارفين انها عندها القلب
الكل بصدمه بصو لبعض
جاسر بصدمه. ا القلب
معاذ. اه
جاسر بصله. انت كنت عارف
معاذ. اه وهنا حلفتني اني مقلش لحد وانا اطريت اني اوافق عشان حالتها الصحيه
ساميه. بنتي عامله ايه يا دكتور
االدكتور. بحزن. البقاء لله
جاسر………….

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم عمري)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى