رواية ندم العمر الفصل السادس عشر 16 بقلم دنيا فادي
رواية ندم العمر الجزء السادس عشر
رواية ندم العمر البارت السادس عشر
رواية ندم العمر الحلقة السادسة عشر
اسيل بإنبهار : بقا انا كنت هسيب البيت ده بسبب غباائي انا متوقعتش ان ممكن اعيش في بيت زي ده
وتنظر للبيت بذهول وإعجاب
وتكمل بإبتسامه : المهم دلوقتي ان هرجع و زين حبيبي اكيد هيصدقني و اوعدك اني هصلح كل الي اتكسر ان شاء الله
_:..
عبدلله : يا هانم حضرتك بتعملي اي
اسيل بقر*ف : وانت مالك !! انت مين اصلا عشان تسألني
عبدلله : انا بواب الفيلا دي
اسيل بزعيق : وانت كنت فين وسايب المكان كده
عبدلله : وطي صوتك يا بنتي انا قد ابوكي ،، لو جايه للاستاذ زين ومراتو مش موجودين
اسيل بإستغراب : اومال فينن
عبدلله : معرفش
_____________________________________
زين بصدمه : بكرا اييي
صابر بإستغراب : ايي
خلود : قصدو ياعمي لي بسرعه كده يعني
صابر : خلاص التذاكر جبتها واليوم اتحدد بكرا الصبح مشوفكوش في البيت
زين : ده انت بتطردنا بقا
صابر : يا ابني لا واللهِ انا عايزكو تغيرو جو وتقضو كام يوم حلو
زين : طب وشغلي .. ومتبصليش كده انا مروحتش انهارده بس عشان مصدع و مش قادر
صابر بجديه : لما تبقا خايف علي شغلك بجد يبقا اتكلم يا زين
______________________________________
هاجر بعدم تصديق : بتهزرر
عمر : مفيش هزار في الحاجات دي
هاجر بفرحه : يعنيي بجد وافق !! هو قالك كده
عمر : ايوا ،، وكمان طلب مني ان اجيلو بكرا وانتي معايا
هاجر : عمر بجد انا بحبك اوي
عمر : وانا بموت فيكي يا قلب عمر
هاجر بحب : ربنا يخليك ليا يا حبيبي
عمر : ويخليكي ليا
ويكمل بضحك : ناكل بقا وكفايه محن
هاجر بندم : اساساً غلطانه ان بقولك كلمه حلوه
عمر : لا يستي قولي براحتك انا اسف مش قد زعلك انا
_____________________________________
اسيل ب حيره : راحوو فينن دول
وتكمل بندم : اووف بقا يعني انا دلوقتي دبيت مشوار علي الفاضي ،، يارب اتنيلوو راحوو في.
اسيل بصدمه : معقوللل يكونوو عملو زي اي اتنين متجوزين و راحوو شهر عسللل .. لاا لااا اكيدد لااا يعنييي
اسيل بجنون : مش موجود في الشركه وغايب عن البيت بقالو كام يوم هعرررفف ازاييي هو فينن دلوقتي ؟؟ ما اكيد مش هستنا لحد ما يبان في الشركه او البيت .. انا لازم اعرف هو فين وفي اقرب وقت
_:..
اسيل بإبتسامه : مرات عمي
هيام : اي يا اسيل
اسيل : معلش ممكن موبايلك اعمل مكالمه اطمن بيها علي صحبتي عشان تعبانه اوي و رصيدي خلص مش عارفه اكلمها
هيام : الموبايل هتلاقيه علي الكرسي عندك والف سلامه عليها
اسيل : الله يسلمك
اسيل في ذهنها بفرحه : دلوقتي انا هعرف هما فين
_____________________________________
6:00PM ليلاً ✨
زين بعصبيه : بجد مش عاارفه ترفضيي !! انتي متكلمتيش عشانن عايزهه كده بس اناا مش عاايزه كده اتصرفي وارفضي
خلود بزهق : وانا مالي !! هو انا الي طلبت منو شهر العسل ؟؟
زين : بس كان المفروض تتكلمي وتعترضي كان هيسمع برأيك انتي
خلود بإستفزاز : معلش اصل متعوده اسمع كلام الاكبر مني ومعرضهمش في الي يقولوه
زين : انتي عندك كام سنه
خلود بإستغراب : 26 ،، لي ؟؟
زين بإبتسامه : وانا 29 اكبر منك يبقا تسمعي كلامي مفهموم
خلود بنفاذ صبر : ااه يا رب صبرني
_____________________________________
سامية بإستغراب : حضرتك مين
اسيل بدموع : هو عارفني ارجوكي لازم اشوفو
سامية بقلق : طب خليكي لحد ما ابلغو
وتمشي من قدامها
اسيل وتبلع ريقها بصعوبه بعد الي شافتو
_____________________________________
زين : اصلا انا لي بتناقش معاكي
خلود بضحك : هه قول لنفسك
زين : طب ياله اخرجي برا الاوضه عندي كام شغل وعايز هدوء
ويقاطعو خبط الباب
خلود بتفتح
سامية : في واحده عايزه حضرتك تحت
زين بتساؤل : واحده !! مين دي
سامية : مرضيتش تقول اسمها قالت ان حضرتك عارفها
زين : طب شكلها اي
خلود : واللهِ ؟؟ ماا تنزل تشوفها انت لسه هتسأل شكلها اي سنها كام
سامية : هي هدومها مقط*عه وفي اثار ضرب علي ايديها شكلها غلبان
زين : ممكن تكون محتاجه فلوس ولا حاجه استني انا هشوفها عايزه اي
_:..
زين بصدمه : معقولل انتيي !!
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر)