روايات

رواية ندم العمر الفصل الرابع 4 بقلم مريم محمد

رواية ندم العمر الفصل الرابع 4 بقلم مريم محمد

رواية ندم العمر البارت الرابع

رواية ندم العمر الجزء الرابع

رواية ندم العمر
رواية ندم العمر

رواية ندم العمر الحلقة الرابعة

حازم: ملك
(ملحوظه يا جماعه طبعا عرفتو كده مين شغال في المافيا ان يكون مروان من كلامه مع مامتو)
ملك: اه ملك يا حازم
حازم: ملك انا
ملك بمقاطعه
ملك: خلاص يا حازم انا نسيت الفات عشان ابني و انت دلوقتي ب النسبه ليا ابو ابني
حازم: اهم حاجه تكوني مسمحاني
ملك: مسمحاك و بصت علي لمار وقالت
ملك: تعالي يا بنتي
قربت منها لمار
ملك: اسمك اي يا قمر
لمار: اسمي لمار
ملك: اسم علي مسمي
لمار: شكرا

 

( اعرفكم علي لمار عندها 28 سنه طيبه و من إطاليا
بس من وهيا صغيره حازم علمها تتكلم مصري شعرها احمر و بيضه وعندها نمش في خدودها و عيونها زرقه و متوسطة الطول متخرجه من كلية هندسة معمار)
(اعرفكم علي عمر ابن خالت مروان عنده 29 سنه متخرج من كلية شرطه ظابط لون بشرته سمره و عيونه عسلي غامق و عنده غمزات و طويل و عريض)
(حازم عنده 55 سنه طويل القامه و عريض و قمحاوي ولون عيونه عسلي فاتح)
(ملك عندها 50 سنه لون عيونها خضره طيبة القلب قصيره و شعرها اسود لون بشرتها بيضه)
نرجع لقصتنا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند زين
زين: هو هيروح انهارده هيسلم المخدرات و ده تاني دليل هنمسكو عاليه و بعد كده هنعمل اي حاجه بسهوله
اه يا باشا تمام تحت امرك يا فندم
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

عند عائلة السيوفي
مروان و بيشوف الساعه: طب عندي حاجه مهمه يا جماعه هروح اعملها و هاجي كلها ساعتين مش اكتر
الجميع: ماشي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند مروان بعد ما وصل في حته شبه صحراء
و كان في ناس كتير مستنياه
( طبعا يا ساده ده مروان السيوفي ال الكل بيترعب منه)
مروان بكبرياء: انجز طلع الفلوس و البضاعه اهي
اخد مروان الفلوس و الراجل فتح البضاعه شفها
مجهول: تمام يا مروان باشا عن اذنك
مشي مروان راح علي الفيلا بعد ما خلا الفلوس مع اقرب صديق ليه معاه في كل شئ
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند زين
هو: زين حصل اي
زين: كلو تمام خلاص يا باشا قربنا ننهي الموضوع
هو: تمام انا هقفل دلوقتي
ركب زين عربيته و مشي و شاف حاجه علي ارض العربيه وقف العربيه و نزل شويه جبها و كانت سلسله جواها صورة شهد
ابتسم عندما تذكر هذه البنت المجنونه
زين: ياه وحشتيني اوي مش عارف عملتي فيا اي
انشاء الله هجبها ليكي بكرا
و راح علي بيته

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند مروان رجع الفيلا
ملك: شغل اي الكنت رايحلو دلوقتي يا مروان
مروان: كان في ورق في الشركه اتلغبط و محدش عرف يعدلو روحت ظبطو
ملك: مروان تعالي عايزاك علي انفراد في حاجه
مروان: حاضر تعالي غرفة المكتب عن اذنكم يا جماعه
طلع مروان و امه الغرفه
مروان: نعم
ملك: ليه يا ابني
مروان: لي اي مش فاهم
ملك: انا عارفه انك شغال في المافيا و عمر عرفني كل حاجه لما كنت بدور عليك
مروان: كنت مدمر مكنش عندي حد في الدنيا و كان نفسي اموت ف كونت بعمل كده عشان اموت ب البطق حد يتفق عليا مكنش في حاجه اعيش عشانها ولا زال
ملك: طب دلوقتي بقا عندك اهل يا مروان سيب كل ده
مروان: مش هقدر انا عايز اموت حياه انا وهيا مش هنكمل مع بعض
ملك: لي
مروان وقد قص لها كل شئ عن حياه
ملك: انت غلط المفروض كنت تقعد معاها و تعرف منها كل حاجه
مروان: شفت كل حاجه بعيني
ملك: مهما كان المفروض تسمعها بس فات الاوان يا مروان
مروان: ده الخصل خلاص
ملك: مينفعش كده لازم تحل كل ده
مروان: انشاء الله
ونزل هو و امه عند باقي العائله
مروان: إمال فين حياه
لمار: طلعت تغير هدومها و جايه
مروان: ماشي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

عند حياه
حياه: الو
هو: خلاص قربنا نخلص يا حياه و هتكوني كويسه و خلصتي من كل ده
حياه بحزن: طب كويس لان خلاص مش قادره
هو: النهايه قربت
و قفلت مع المجهول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
نزلت حياه للجميع
و قعده مع بعض لحد الساعه 12
حازم: همشي دلوقتي انا
مروان: لا مش هيحصل انا اتفقت مع مهندسين علي قصر و هيتظبط و هنعيش في كلنا
حازم: انشاء الله يتظبط و نكون كلنا مع بعض
و مشي حازم و لمار
مروان: انتي بقا معايا يا قمر انتي و عمر
من غير مقاطعه ولا مناقشه اتفضلي شوفي الغرفه الهتعجبك و عنر يشوف الغرفه التعجبه
عمر: لا مش هينفع
مروان: ازاي تقعد لوحدك
عمر: عايش مع بابا متقلقش
مروان: تمام
و مشي عمر و كل واحد طلع غرفه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

في غرفة حياه و مروان
مروان: حياه تعالي عايزك في حاجه
حياه قعدت و قالت: نعم
مروان: انا عايز اسمعك ممكن تقوليلي ازاي كنتي في الشقه دي
حياه: الموضوع اتقفل خلاص و الحصل حصل و خلاص مفيش حاجه نتكلم فيها و معنديش حاجه نتكلم فيها و فات الاوان و بلاش تندم لان الندم مش هيفيد ب حاجه عن اذنك و راحت نامت و مروان راح نام جنبها
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
تاني يوم عند زين صحي و اهد شاور و نزل
وسلم علي عمه
زين ب خبث: خلاص يا عمو الموضوع قرب يخلص و حياه هترجع
محمد: تمام يا ابني يارب بس تسامحني انا
زين: حياه طيبه و هتسامحك
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند مروان و حياه صحي مروان و اخد شاور ولبس و راح الشركه بعد ساعه قامت حياه و لبست و نزلت
كانت ملك قاعده
ملك: تعالي يا بنتي
حياه: نعم يا طنط
ملك: لا طنط اي قولي يا ماما
حياه بدموع: انا اقولك ماما
ملك: اه ولا مستهلش تقوليلي مانا
حياه: لا مش القصد بس من زمان مش قولت الكلمه دي يا
ملك: يا اي
حياه ب ابتسامه: يا ماما
ملك: احلي ماما سمعتها في حياتي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

عند مروان كان قاعد في المكتب
عقله: لازم تسيب شغل المافيا و ابطل الانا في ده
بس لا انا بدأت و هفضل مكمل كده كده الحياه وحشه و حياه هتسبني حته لو سبت المافيا بس هيا هتعرف منين انا هقول لها مش هفضل عايش في كذبه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى