رواية ندم العمر الفصل الرابع عشر 14 بقلم دنيا فادي
رواية ندم العمر الجزء الرابع عشر
رواية ندم العمر البارت الرابع عشر
رواية ندم العمر الحلقة الرابعة عشر
خلود بإستغراب : ماما !! انا كنت جايلكو عشان اطمن عليكو
وتكمل بقلق : قوليلي انتي كويسه !! وبابا و جدو ،، في حاجه حصلت في البيت ؟؟
هيام بإبتسامه : بجد ؟؟ انا برضو جيت عشان اطمن عليكي
خلود وتقعد جمبها : طب تعبتي نفسك لي يا ماما
هيام : يحبيبتي بعد ما شوفتك نسيت التعب
خلود بضحك : واللهِ ،، ده اجي واقعد جمبك علطول بقا
هيام : بس يا بت متقوليش كده
_____________________________________
مريم ب حيره : ها انا كده صح ولا اي
هاجر : يعني انتي جايباني عشان كده ،، حرام عليكي يشيخه قلقتيني
مريم : اخلصي قولي
هاجر بخبث : لا واللهِ هو علي حسب النيه مش انتي نيتك صافيه برضو
مريم : اي البصات دي لا انا نيتي خير و لمي نفسك يحيو*انه
هاجر بجديه : صحيح انا روحت لماما
مريم : وقالتلك اي
هاجر بخيبه امل : هتقول اي يعني زي كل مره تحكيلي قد اي بابا مش كويس وان هي كويسه
مريم : لمؤخذه كده يا هاجر بس امك معندهاش د*م بصراحه كده يعني دي تالت مره تروحي تفتحيها في الموضوع ده وتهرب منو مفيش ام بتعمل كده
هاجر : مش هتكلم عن قله ادبك دي بس انا بجد مش عارفه اقول اي تاني ل عمر كل شويه يطلب مني انو يروح يكلم بابا بس بمنعو خايفه يرفضو زي الي قبلو
مريم : خليه يجرب ولو رفضو يروح تاني وتالت ورابع
هاجر : هيزهق
مريم بهدوء : هو لو فعلا بيحبك مش هيزهق
_____________________________________
هند : خليكي شويه احنا لسه متكلمناش
هيام بإبتسامه : مره تانيه بجد
خلود وتحضنها : ابقي سلميلي علي جدو و بابا
هيام : حاضر وهما كمان بيسلمو عل..
هيام بصدمه : خلود اي الي ف رجلك ده د*م ؟؟
خلود : مفيش حاجه دي خبطه بسيطه
هيام بقلق : بس يبنتي دي شكلها مش بسيطه خالص
هند : مقولتيش لي يخلود انك اتخبطي
هند : ياا سامية هاتي علبه الاِسعاف معلش
_:..
هاجر : انا لازم ارجع الشركه دلوقتي ل اخوكي يخصملي من مرتبي
مريم بثقه : متخافيش يخصملك ازاي يابنتي وانتي صاحبتي
هاجر بنفاذ صبر : اتنيلي ده كل ما يفتكر ان صحبتك بيخصملي مخصوص
مريم بضحك : اي ده في اي
هاجر بتسرُع : انا همشي
مريم : طيب
_____________________________________
يارا بدلع : بقولك اي انا مستنياك انهارده بليل هاه متتأخرش
زين : مين جالك ان انا جاي اصلا
يارا بثقه : هتيجي يحبيبي وهتشوف
زين : ده غرور بقا
يارا بهدوء : تؤتؤ دي ثقه
زين بصُداع : امشي يا يارا
يارا : متتأخرش بس
_____________________________________
هند : مرريمم
مريم : نعم يا مامااا
هند : تعالي
مريم : حاضر
هند : شغاله طلباتت اونلاين حاسبي عليها بقا اهو الراجل قدامك ادفعيلو
مريم بضحك : يلاهوي عليكي يا ماما حاضر هدفع
هند : من فلوسك يا مريم
مريم : فلوسي وفلوسك واحد يا ماما
هند بخيبه امل : واللهِ ما في غيرك هيخرب البيت
_____________________________________
✨12:00PM ليلاً
هاجر بتخرج من الاوضه بتوتر وتتحرك بشويش
هند وتقرب ناحيتها
هند بإستغراب : بتعملي اي في اوضه اخوكي ومراتو
مريم بتردد : ا اصل خلود طلبت مني اجيبلها المو.. موبايل بس ملقتهوش هخليها هي تيجي تجيبو دلوقتى
هند بنعاس : طيب انا هدخل انام وانتي ابقي نامي بدري متسهريش هاه
مريم : حاضر ،، اومال فين زين
هند : قال هيتأخر انهارده بس مش كده الساعه دلوقتي 12 تلاقيه جاي
_____________________________________
زين بعدم اتزان وعدم وعي بينزل من عربيتو ويتحرك خطوتين ويطلع المفاتيح ويفتح في الباب
زين بعصبيه : وده مش راادي يفتح لي
ويركز في المفاتيح
زين بزهق : غبييي كان لازم تنساا المفاتيح انهارده
_____________________________________
مريم : رجلك بقت كويسه !!
خلود بإبتسامه : اه الحمدلله
مريم : لو حاسه انك تعبانه روحي ارتاحي مش لازم تستني زين
خلود بتسرُع : و مين قالك ان انا مستنياه لا انا مش مستنياه وداخله انام دلوقتي اصلا
_:..
سامية : انا اسفه يا فندم مكنش قصدي
خلود بهدوء : عادي خلاص هغير هدومي مش مشكله
وتمشي من قدامها
هاجر : جدعه
سامية بندم : خلود طيبه انا ندمانه ان دلقت العصير عليها هي متستهلش كده يا هاجر
هاجر بنعاس : انا مش قادره هموت وانام تصبحي علي خير
______________________________________
بعد 5 دقايق ✨
خلود بتخرج من الحمام وهي لابسه روب
خلود ب : ياربي لسه ريحه العصير ده مامشيتش برضو
وتمسك البرفن بتاعها وترش عليها
خلود بفضول : عصير اي ده الي ريحتو مقر*فه استغفر الله
خلود وتفتح الدولاب
خلود بصدمه : ايي دهه !!!
وتدور بلهفه : فينن هدوميي ؟؟؟؟ راحتت فينن
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر)