روايات

رواية ندم العمر الفصل الخامس 5 بقلم مريم محمد

رواية ندم العمر الفصل الخامس 5 بقلم مريم محمد

رواية ندم العمر البارت الخامس

رواية ندم العمر الجزء الخامس

رواية ندم العمر
رواية ندم العمر

رواية ندم العمر الحلقة الخامسة

مروان: انا هقول لها مش هفضل عايش في كذبه و هحاول اقول لها انهارده و لو وافقت نفتح صفحه جديده هكمل كل حياتي معاها موفقتش يبقا عندها حق و انا هبعد
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند إحدا الرجال
هو: البتقولو ده متأكد منو
مجهول: طبعا يا باشا ده انا شوفت بعيني
هو: ده احنا لو عرفنا مروان كده هنكسب بدل الفلوس دهب و هنكسب مروان كمان
مجهول: الفي دماغك يا بوص
هو: كل خير هفكر بس في الحوار و هقولك علي الهيحصل و وقت ما هقولك ننفذ يبقا ننفذ
مجهول: عنيه يا بوص
و ترك المكان و رحل

 

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند زين اتبعتلو رساله من رقم مجهول
فتح زين الفون و شاف الرساله و اتصدم
( اي رأيك لو عرفت مروان حقيقتك انت و ال بلاش اكمل بقا غير لما نتفق هبعتلك عنوان لو الساعه 9 مش جيت تعرف ان كل العملتو عشان تكسب هيروح في ثانيه)
زين بصدمه: مين ده و قصده اي لا اكيد ميعرفش حاجه بس هو لو مش عارف هيبعت كده لي انا لازم اروح بس قبل ما اروح هقول للباشا رن زين علي الباشا
زين الو يا باشا
هو: ااي يا زين رانن دلوقتي لي حصل حاجه
زين: مصيبه حصل وقص لهو كل ما حدث
هو: انت بتقول اي لا مش كل التعب ده يروح علي الفاضي انت متروحش حته لما نشوف اخر البيبعت الرسايل ده اي و ابحث عن الرقم
زين: تمام
و قفل مع الباشا
و بعد ساعه كان عمل بحث بس الرقم كان اتقفل و طلع رقم مجهول مش بتاع احد
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

عند مروان في مكتبه جالو مسدج
( ياه لو عرفت مراتك حقيقتك قبل ما انت تقول لها)
شاف مروان المسدج واتصدم
مروان: مين ده و عرف ازاي
بعد دقيقه اتبعت مسدج من نفس الرقم
( و لو عرفتك حاجه تصدمك في مراتك و في حد كمان تعرفه و انت تكون الطلعت شارب المقلب يا بوص)
(اوعي تثق في حياه اكتر من كده لان لما تعرف الحقيقه هتحس انك في كابوس)
كل ده و مروان في صدمه هل يصدق كل ما قرأء
بحث عن الرقم طلع الرقم مش بتاع حد
مروان: مين ده و عايز اي و كلامه صح ولا لأ
مستحيل كلامه يكون صح ده واحد عايز يوقع بيني و بين حياه و اقرب الناس ليا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند حياه
اتصل عاليها المجهول تبعها
حياه: الو
هو: شكل مهمتنا هترجع تطول تاني يا حياه
حياه: اي انت بتهزر لي كده
هو: هتعرفي بعدين المهم دلوقتي تعرفي ان المهمه هتطول
حياه ب تعب: لي كده انا بكرهه مروان بجد و نفسي ابعد بقا زهقت

 

هو: معلش استحملي
حياه: تمام
وقفلت مع المجهول
و فجأة فتح باب الغرفه و كانت الصدمه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
هو: كده انا بوتر الجو بينهم حلو الخطه ماشيا كويس
مجهول: هنلعب ب عائلة السيوفي لعب
هو: ولسه الجاي احلي
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند حازم
لمار: بابا هو انت هتستقر في مصر
حازم: انا و انتي انشاء الله هنستقر في مصر
لمار: مش هينفع انا لازم ارجع اطاليا
حازم: هتعملي اي امك ماتت من سنه و انا وانتي هنفضل مع بعض و مش هسيبك انتي عايزه تسبيني يا لمار
لمار بدموع: ولله لا بس انا مش متعوده علي مصر
حازم: هتتعودي مع الوقت بس مش هخليمي تسبيني
لمار ب ابتسامه: ربنا يخليك ليا
حازم: ويخليكي ليا
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند حياه
دخلت عاليها ملك
ملك: اننتي ازاي كده انتي متفقه علي مروان مع حد و انا الفكراكي ك يسه
حياه بدموع: انتي فاهمه غلك يا ماما

 

ملك: طب انا فاهمه غلط فهميني الصح
حياه: حاضر هقولك كل حاجه وقصت لها كل النعرفه و الهنعرفه بعدين
ملك بدموع: بس ده غلط و ظلم كده ابني هيضيع مني
حياه بتوسل: اقفي معايا مروان مش هيضيع كده مروان هيرجع كويس حته لو بعد وقت
طلعت ملك من سكوت من الغرفه و هيا تبكي
رنت حياه علي المجهول وقصت لهو كل شئ
هو: متقلقيش مش هيحصل حاجه دي اكتر حد هيقف معانا
حياه: بس انا خايفه
هو: متهفيش طول ما انا معاكي هو انتي مش واثقه فيا
حياه: انت اكتر حد بثق فيه
وقفلت مع المجهول
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
عند مروان طلع من المكتب و بره الشركه كلها و ركب عربيته و مشي بيها بسرعه لدرجة كان هيعمل اكتر من مره حادث لحد ما وصل الفيلا بخير
وطلع الغرفه مروان و مسك حياه من شعرها: لي قوليلي لي و في اي
حياه قالت في نفسها اكيد ماما ملك قالتله
حياه: هفهمك افهم بس
مروان: جالي رسايل عشان يخلوني اشط فيكي بس مش شكيت
الاحسن يا حياه تقولي لو في حاجه مخبياها عليا عشان محدش فينا يندم
حياه و هديت عندما عرفت ان ملك مقلتش حاجه
حياه: انا مش مخبيا حاجه انا مش انت يا مروان و ابعد عني بقا و تركت مروان و دخلت الحمام تاخد شاور
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

عند زين افتكر السلسله بتاعت شهد
زين: لازم اروح اوديها
راح زين عند بيت شهد بس مش عارف هيا ف انهي دور فضل واقف لحد مانزلت
زين: انسا شهد
و قفت شهد
شهد: اريك يا استاذ زين
زين: الحمدلله السلسله دي كانت واقعه في العربيه عندي اتفضلي
شهد بفرحه: شكرا اوي كنت زعلانه جدا لما مش لقتها معايا
زين: العفو
زين: شهد ممكن اقولك حاجه
ملك: اتفضل
زين: انا…

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى