رواية ندم العمر الفصل الخامس عشر 15 بقلم دنيا فادي
رواية ندم العمر الجزء الخامس عشر
رواية ندم العمر البارت الخامس عشر
رواية ندم العمر الحلقة الخامسة عشر
خلود بصدمه : ايي دهه !!!
وتدور بلهفه : فينن هدوميي؟؟؟؟ راحتت فينن
خلود : لا مينفعش افضلل كدهه ده ممكن يجي في اي لحظ.
خلود بإستغراب : اي الدريساات ديي !!
وتمسك واحد منهم
خلود بخجل : معقول !! هو الي جايبهملي لا لا مستحيلل ،، اكيد مش هلبسهم يعني
وتنظر ليهم بفضول وتردد : اوووف ما هو برضو مش هفضل كده ويجي يشوفني بالمنظر ده وبعدين عادي البس منهم هو مش حد غريب
______________________________________
اسيل بتفكير : انا لازم افكر كويس وافكر في حاجه اقولها ويصدقوها فكري يا اسيل فكري
جاسر : اسيل
اسيل : نعم يا جدو
جاسر : تعالي عايز اتكلم معاكي
اسيل بزهق : حاضر ،، هي ناقصه حكاوي و وجع دماغ
_____________________________________
خلود و واقفه قدام المرايا بخجل : يلاهوييي ده قصير اوي بج..
ويقاطعها دخول زين
خلود بصُراخ : انت اي الي جابكك
زين بعدم فهم : هو اي اي الي جابني !!! و.. وانتي بتعمليي اييي ؟؟
خلود : بقولك اي انا عايزه هدوميي الي انت شيلتها من الدولاب مش عشان دولابك تعمل شغل الاطفال دهه
زين ويقرب ليها
زين بضحك : شغل اطفال !! والي انتي عاملاه ده اسمو اي
خلود وتمسك الستاره الي لافاها عليها بقو*ه
خلود بخوف : ابعد طيب وهاتلي هدومي
زين ويشيل الستاره من عليها
زين بصدمه واعجاب : ايي ده
خلود بإحراج : احم لقيتو في الدولاب
زين بعدم وعي ويقرب عليها
خلود : لا لا انت بتقرب لي ابعد
زين وينظر لها بوقا*حه : حد يشوف الجمال ده ويبعد
خلود بزهق : ممكن تديني هدومي !!
زين ويملس علي شعرها
زين بإبتسامه : عارفه انك حلوه اوي
خلود بقلق : زين مالك ؟ انت مش في وعيك ،، سكرت تاني صح !! لي بتعمل كدهه في نفسك يا زين
زين بصداع وعلو الصوت : عشان انسا ومبنساش
خلود بلوم : انت كده بتضر نفسك
زين بحزن : انا تعبان اوي يا خلود ،، مش عارف انسا واعدي مش قادر انسااها بفتكرها وبشوفها في كل مكان
ويكمل بدموع : هي لي عملت كده قوليلي ؟؟ ،، بتيجي في بالي علطول ،، عارفه !! كل ما بتوحشني افتح الموبايل واتفرج علي صورنا ،، انا بحبها اوي يا خلود بحبها
خلود وتنظر لي بخيبه امل ودمعه تنزل من عيونها
زين ويدخل في حضنها وينهار من العياط
زين : انا قلبي مكسور اوي يا خلود
خلود و قلبها يدق بسرعه ،، وبتردد تطبطب عليه وتبتسم بإستغراب
زين بيروح في النوم وهو في حضنها
____________________________________
9:00AM صباحاً✨
خلود بجنون : ياربي بقا حط هدومي فين دهه هخرج ازاي برا الاوضه دلوقتي
زين بيخرج من الحمام
زين بإستغراب : بتدوري علي اي
خلود : انت متأكد انك مشيلتش هدومي !!
زين : هشيلها لي
خلود : معرفش
زين بهدوء : خلاص مش مهم حلو الي انتي لابساه ده
خلود بتوتر : علفكره انت قليل الادب
زين : خلاص براحتك
خلود : ازاي هخرج قدام اهلك ب اللبس دهه
زين : طب دوري كويس شوفي هنا كده
خلود وتنظر لي بصدمه
زين بضحك : ايي ده والله ما اعرف انهم هنا انا كنت بحزر
خلود بجديه : واللهِ علفكره انت عقلك عقل طفل ،، عارف !! واللهِ الطفل كمان اعقل منك
وتسيبو وتدخل الحمام
زين بصدمه : بقا انا يتقالي ان عقلي عقل طفل !!!
َيكمل بعلو الصوت : دهه انا عقلي يوزن بلد
_____________________________________
اسيل بإنبهار : بقا انا كنت هسيب البيت ده بسبب غباائي انا متوقعتش ان ممكن اعيش في بيت زي ده
وتنظر للبيت بزهول وإعجاب
وتكمل بإبتسامه : المهم دلوقتي ان هرجع و زين حبيبي اكيد هيصدقني و اوعدك اني هصلح كل الي اتكسر ان شاء الله
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر)