رواية ندم العمر الفصل الثامن 8 بقلم دنيا فادي
رواية ندم العمر الجزء الثامن
رواية ندم العمر البارت الثامن
رواية ندم العمر الحلقة الثامنة
يارا في ذهنها : انهارده انتي بتاعتي يا خلود هوريكي الي هعملو صدقيني فضحتك هتبقا علي ايدي انهارده
زين : ياله يا يارا مستنيه ايي !!
يارا : حاضر حاضر هروح اهو
_____________________________________
عمر : انا عايز افهم في اي
هاجر : عمر !! انت اي الي جايبك هنا ده مكان شغل بعد اذنك اتفضل
عمر : مش همشي الا ما تفهميني قصدك اي ب الي قولتهولي ده
هاجر : بعدين يا عمر بعدين مش فاضيه انا دلوقتي
عمر : هما نص ساعه تعالي نروح اي مكان نتكلم فيه وإلا انا مش همشي
هاجر بتوتر : ماشي وطي صوتك
_:.
هاجر بجديه : عايز اي يا عمر
عمر : هو انا زعلتك في حاجه !!
هاجر : لا
عمر بجنون : اومال عايزه تبعدي عني لي؟؟ لي قولتيلي كده ولي بتعامليني بالقسوه دي انتي مكنتش كده اي الي غيرك
هاجر : اي لازمتي في حياتك يا عمر عشان افضل!! وبعدين انت دلوقتي رجعت ل اسيل وبتحبو بعض و وجودي في حياتك هيبقا مضايقها
عمر : هي قالتلك كده؟؟ ،، هاجر لو وجود اسيل هو الي هيبعدك عني انا مستعد اخسرها
هاجر بصدمه : هتستغنا عنها بالسهوله دي؟؟
عمر : هي الي استغنت عني مش انا
هاجر : بس انت بتحبها يا عمر وانا مستحيل ابقا سبب في انكو تخسرو بعض لو سمحت يا عمر سيبيني على راحتي انا شايفه ان ده الصح انا لما ابعد عنك وتبطل تكلمني ومنتقابلش اسيل هتر..
عمر : بحبك
هاجر بإستيعاب : ايي !!
عمر : انا عارف ان انا بتعديَ حدودي وانك معتبراني صديق وفاكره ان انا معتبرك كده برضو بس انا اكتشفت ان انا بحبك بجد يا هاجر انا مقدرش استغنا عنك مقدرش اعدي يومي منغير ما اكلمك او اشوفك فيه
_____________________________________
خلود : اهلا
يارا بإبتسامه : انتي مش طايقاني ولا اي
خلود : هو انا اعرفك عشان اطيقك ولا مطقكيش
يارا : امم عموما عادي ميهمش
خلود : لو جايه عشان زين هو مش موجود
يارا : ما انا عارفه ما هو الي طلب مني اوصلك ده
خلود : واي ده
يارا : ده دريس عشان خطوبه مريم مستنيه اشوفك انهارده
خلود : تمام في حاجه تاني؟؟
يارا : تؤ
_____________________________________
عمر : هاجر !! من ساعه ما اتكلمت وانتي متنحه ومش عايزه تتكلمي ،، هو انا ضايقتك؟؟ طب قوليلي رأيك و انا هتقبل ده ومش هجبرك عليا بس اتكلمي قولي حاجه
هاجر : انت قولت ان انت بتحبني؟؟
عمر : هو انتي مسمعتيش غير دي؟؟ متهزريش والنبي
هاجر : خلص بقا
عمر : ايوا بحبك
هاجر بحب : وانا كمان ياعمر
_____________________________________
6:00PM ليلاً ✨
خلود : متوقعتش انو ذوقو كده
خلود بإبتسامه : لا بجد قمر
_:.
زين : خلودد
خلود : ثواني
زين بعصبيه : انتي لسه مخلصتيش كمانن هو انا مش قولتلك هخلص شغل تكوني جا..
خلود : ايييي اهديَ انا جاهزهه من بدري اصلا
زين بإستعجاب : خلود !! ده انتي
خلود بعدم فهم : اييي !!
زين : احم مفيش حلو الدريس
خلود بإبتسامه : امم ذوقك طلع حلو ومظبوط عليا كمان حقيقي انا متفاجئه بيه
زين بثقه : عارف ان ذوقي حلو مش محتاجه تقوليلي
خلود : ماشي يا اخويا متوسعهاش اوي كده بس
خلود بهدوء : انت باصصلي كده لي مش كنت مستعجل؟؟
زين : هاه !! اه صح احنا قدام اهلي علاقتنا كويسه تمام؟؟
_____________________________________
صابر : ايوا جاي هو وخلود
هند : زين مبيحبهاش ممكن يجي لوحدو
صابر : زين قالي انو خلاص اتقبل الوضع الي هو فيه وهيتقبلها كا زوجه
هند : انت الي كلمتو في الموضوع ده صح؟؟ طب استنا حبه ده هما لسه متجوزين ازاي يتقبلها بالسرعه دي هما مابقلهمش سنين مع بعض عشان تقولو كده سيبو براحتو يا صابر
_:.
يارا بإبتسامه : حلو اوي عليكي يا خلود اي رأيك في ذوقي
خلود : ذوقك !!!
وتنظر ل زين
خلود بصوت منخفض : يا كداب
يارا : بس انا لما طلبتو مكنش كده انتي ضايقتيه اوي كده لي !! عادي ميهمش اصل طلبتو علي مقاسي فا تلاقيه طلع كب..
زين بزعيق : خلاصص يا يارا فيي ايي
ويمسك ايد خلود ويدخل الڤيلا
يارا بعصبيه : ماشي يا زين وريني هتعمل اي لما الفستان بتاع مراتك يتق*طع قدام الناس والصحافين الي موجودين لما هيصدقو يلاقو فضيحه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر)