روايات

رواية ندم العمر الفصل التاسع 9 بقلم دنيا فادي

رواية ندم العمر الفصل التاسع 9 بقلم دنيا فادي

رواية ندم العمر الجزء التاسع

رواية ندم العمر البارت التاسع

رواية ندم العمر الحلقة التاسعة

يارا بعصبيه : ماشي يا زين وريني هتعمل اي لما الفستان بتاع مراتك يتق*طع قدام الناس والصحافين الي موجودين لما هيصدقو يلاقو فضيخه

_____________________________________

اسيل بتفكير : ما تروحي

هاجر بعدم فهم : اييي اروح!! ازايي

اسيل : هو انتي مش تعرفيها

هاجر : ايوا بس لي اروح

اسيل : عشان اكيد زين وخلود هيبقو موجودين هناك روحي شوفيهم واحكيلي شكلهم كان عامل ازاي و زين مبسوط ولا لاء و خلود برضو !!

هاجر : ايي شغل التجسس ده هو انتي مبتزهقيش يا اسيل

اسيل : لا مبزهقش

هاجر بزهق : لو عايزه تعرفي حاجه استني كام ساعه والصحافه هتنزل صور عن الخطوبه واحتمال تلاقي منزلين صور ليهم ابقي شوفي براحتك

اسيل : مالك مكنش طلب طلبتو في اي

هاجر بنفاذ صبر : مليش يا اسيل انا عايزه انام عايزه حاجه ؟؟

_____________________________________

خلود بتوتر : لا لا هو في اي

يارا : رايحه فين !!

خلود : هدخل جوا

يارا : استني زين كان عايزك هناك

 

 

 

 

 

 

 

خلود وتمسك فستانها وتتحرك وهي متوتره

_:..

خلود : زين انا عايزه اروح البيت

زين : لي حصل حاجه ؟؟

خلود بتوتر : لا

زين بيشيل ايديها الي حطاها علي الفستان من الجنب

زين بصدمه : ايي ده !!!

خلود بخوف ودموع : معرفشش اي دهه ،، الناس بدأت تبصلي روحني والنبي

زين منغير تردد بيشيلها ويداري الق*طع ويدخل بيها البيت

خلود وتغمض عيونها من الخجل

يارا بغيظ : لااااا

_:..

خلود : خلاص نزلني مفيش حد

زين بيتجاهلها و بيطلعها اوضتو

زين : خليكي هنا لحد ما اخلي ماما تجيبلك حاجه تلبسيها من عند مريم

خلود بإحراج : ماشي

_____________________________________

هاجر : اسيللل ياا اسيللل

اسيل : ايي في اييي

هاجر : بصي

اسيل بعدم فهم : اي ده

هاجر : خدي امسكي الموبايل و شوفي

اسيل بصدمه : مستحيل

هاجر : لي مستحيل هما مش متجوزين

اسيل بحزن : معقول زين نسيني بالسرعه دي !!

 

 

 

 

 

 

 

هاجر : هو خلاص شاف حياتو

اسيل بثقه : لا زين مش بيحب خلود و مش هيعرف ينساني ويحب خلود

هاجر بضحك : والله ،، وبالنسبه للصوره الي شايلها فيها قدام الناس الموجوده دي

اسيل : هو عشان شالها يبقا بيحبها بطلي عبط ،، وبعدين اصلا لو قلبو حبها خلود مش هتديلو مساحه مش هتقدر تقرب منو وهي عارفه ان انا بحبو.

هاجر : ايي الانانيه ديي

_____________________________________

خلود : احم شكرا

زين بسرحان : حلو اوييي قصدي حلو؟ عجبك يعني ولا اخليهم يجيبولك حاجه تانيه

خلود بإبتسامه : لا حلو ده

زين وينظر لها مبتسماً

خلود : هو احنا هنروح امتي

زين : بابا قالي نفضل هنا كام يوم

خلود بحزن : طب و ريكو ؟؟

زين : الكلب !!

خلود : امم

زين بزهق : مش قولتلك تتصرفي فيه ؟؟ هو انتي لي مش بتسمعي الكلام !!

خلود وتربع ايديها : مش عشان ساعدتني هتخليني اسمع كلامك غصب عني

زين بعند : طب اي رأيك بقا انك هتخرجيه برا البيت

خلود : طب عند ب عند بقا ريكو مش هيخرج من البيت

زين ببرود : هيخرج

خلود بنفس البرود : لاا انسا ،، ولو انت مش عايزو اخرج انت

زين بضحك : هتخرجيني برا بيتي عشان كلب !!!

خلود : اه الكلب اهم عندي منك

زين ويقرب عليها : واللهِ

 

 

 

 

 

 

 

خلود : امم

زين ويقرب اكتر : يعني مش هتعملي الي بقولك عليه

خلود بتوتر من قربو ليها : تؤتؤ

زين وينظر لشفا*يفها بتشو*ق

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العمر

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى