روايات

رواية ندم العشاق الفصل السادس 6 بقلم شروق السيد

رواية ندم العشاق الفصل السادس 6 بقلم شروق السيد

رواية ندم العشاق البارت السادس

رواية ندم العشاق الجزء السادس

رواية ندم العشاق
رواية ندم العشاق

رواية ندم العشاق الحلقة السادسة

نغم بغموض: مسالتش نفسك لية قبلت ان مصطفي هو اللي يكتب بنتي باسمة مش اسلام مع ان…… قاطعها
حازم بغيرة: اسلام بيحبك صح بتحبية مش كدا قولي بتحبييية
نغم بإنفعال : انت مجنون انا مبحبش حد بس هريحك وافكلك لغز من الغاز حياتك اللي انت عايشها دي
علي فكرة انت بتخلف عادي اه متستغربش شوف كدا كانت تمسك بعض الاوراق بيديها
خالد بستغراب: اية دا
نغم: دي الاوراق اللي بتثبت ان انت ونور ممكن تخلفوا عادي بس اللي متعرفوش ان انت ملمستش نور لحد دلوقتي لانها بنت بس السبب بقا مقدرتش اعرفة
خالد بسخرية: اه واية تاني مش شايفني راجل قدامك ولا قطة
نغم بجمود: نور فعلا بنت انا سمعتها بنفسي وهي عند الدكتورة من شهرين تقريباً كنت بشتغل مع الدكتورة هناك
خالد بصدمة: قصدك اية
نغم: ولا حاجة ممكن تطلع علي اي دكتور تاني وتشوف اذا كان ممكن تخلف او لاء ولو طلعت بتخلف يبقا كلامي صح سلام
حازم بتردد : نغمم

 

 

 

نغم: اممم
حازم: لية اخترتي تكتبي قمر باسم مصطفي مش اسلام
ولية لما قمر شافت اسلام قالت ان هو باباها وكان بيضربها
نغم بحزن: صدقني معرفش لية قمر قالت كدا وبالنسبة اني كتبت قمر باسم مصطفي لان هو الوحيد اللي وقف جمبي في الوقت دا
حازم بغموض : اسلام كان بيدور علي قمر صدفة يعني
نغم: لا انا كنت رايحة اشوفها زي كل يوم بس ملقتهاش
اتجننت ولاقيت اسلام طالع بالصدفة وسالته علي قمر وقالي ميعرفش راحت فين وكنت بدور عليها
” (اسلام ومصطفي ولاد عم وساكنين في نفس العمارة) ”
حازم بستغراب: واية اللي دخل اسلام ولية قال إن قمر بنته انا مش فاهم حاجة وكمان قال لو عايز نغم خدها مبقتش تلزمني كان يقصد اية بالكلام دا
نغم بحزن : طلب يتجوزني وكان بيحاول يضغط عليا بقمر علشان اوافق وهو اللي ضغط علي مصطفي يبعدني عن قمر وياخدها مني هما الاتنين غدروا بيا اكتر اتنين كنت بعتبرهم اهلي وكل حاجه غدروني حتي انت بس خلاص مبقتش تفرق
حازم بغموض : ولية قال علي قمر بنتة
نغم بدموع : معرفش بس والله العظيم نغم بنتك يحازم والله بنتك
ــــــــــــــــــــــــــ
نور بضعف: انا مش هسمحلك تعمل اللي انت ناوي علية ياماجد مستحيل
امسكت هاتفة وقامت بالاتصال بحازم
ﻧور ببكاء: حازم انا محتاجة اشوفك لو سمحت مترفضش لازم تعرف حاجة مهمة اووي
حازم بغموض: قابليني بعد ساعة في الكافية اللي ورا البيت
نور: ماشي
ــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حازم بتهرب: مش عايز اتكلم في الموضوع دا دلوقتي
نغم بتردد: حازم انت بجد طلقتني ليلة الفرح علشان كنت بتحب نور
حازم بتوتر: ايوة ههكون يعني طلقتك عععلشان اية
نغم: متاكد
حازم ببرود: مش فارقة مش دي كلمتك
نغم: انت مش قولت انك حبيت نور حب عشرة اومال لية طلقتني اذا مكنش علشان نور
حازم بغموض: مش وقتة يانغم انا لازم امشي سلام ورن هاتفه وكانت نور……. انهي هاتفة وذهب للكافية
ــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

في الكافية
نور بدموع: حازم انا تعبت ومبقتش قادرة اتحمل بجد اتعبت مكنش لازم ادخل اللعبة دي من الاول اللعبة دي خسرتني اغلي حاجة في حياتي خسرتني اختي وصحبة عمري وكل حاجة في دنيتي
حازم بحزن: صدقيني يانور كل حاجه هتتحل انتي مخسرتيش صحبتك عي لسة عايشة
نور بصدمة وفرح: بجد بجد عاايشة طب اززاي ووالقطر والحادث
حازم: هفهمك بعدين كنتي عايزاني لية
نور بغموض : لان اللعبة شكلها قلبت جد وكمان عايزني ارجعلك تاني
حازم بغموض: تمام كدا اووي ودا اللي كنت مستنية من زمان
نور بحزن: واخوك هتعمل معاه اية
حازم بغموض:******
نور برعب: لا مستحيل مش هسمحلك انا عملت كل دا علشانة مستحيل
حازم ببرود: ودا اللي عندي دا لو خايفة علي الباقي
…………..: انتي لازم تنفذي من غير اعتراض ياسيادة الرائد نور
نور بصدمة: ماجد

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ندم العشاق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى