رواية نجمه سرقت قلبي الفصل الأول 1 بقلم نور محمد
رواية نجمه سرقت قلبي الجزء الأول
رواية نجمه سرقت قلبي البارت الأول
رواية نجمه سرقت قلبي الحلقة الأولى
يعني ايه عاوزني اجوز وحده حيوان اغتصبها وانا اللي اشيل الليله دي ليه يابوي
ابوه بغضب: صوتك يارعد قدام ابوك وبعدين ياولدي دي بنت غلبانه ويتيمه واللي عمل فيها كده منه لله هرب ومقدرناش نلحقه علشان كده انا بطلب منك اجوزها دلوقتي هي حامل في الشهر الثالث وانت هتتجوزها ست شهور بس وبعد ماتولد ابقى طلقها براحتك انت معاك اخت زيها حس بحالتها ياولدي
رعد بشفقه: تمام يابوي انا مش هكسرلك كلمه بس بعد ماتولد باسلامه انا هطلقها فورا
بوه بفرحه: ماشي يارعد زي ماانت عاوز ياولدي
وباليل تم كتب كتاب رعد والبنت دي ورعد دخل غرفته وهو مدايق اوي خلع جلبيته بضيق وبص على السرير لقى بنت حاطه طرحه على وجهها وهي بتفرك في ايدها بتوتر
قرب منها رعب ببرود وشد الطرحه بقوه والبنت شهقت بصدمه منه وفجأه تسمر رعد في مكانه وهو مركز نظره عليها بزهول واعجاب كبير كانت بنت جميله اوي وعنيها بلون البحر الصافي وشعرها اصفر زي الدهب وبشرتها بيضاء وصافيه زي بشره الاطفال وركز في شفايفها اللي شبه حبه الفروله من جمالهم وبلع ريقه برغبه ورجع للخلف وهو بيحاول يسيطر على نفسه قدام جمالها الفاتن
رعد برغبه وتوتر: احم انتي انتي العروسه مش كده
هزت البنت رأسها بدموع وقالت: ايوه انا يابيه
رعد ركز عنيه عليها باعجاب وقال بعدم وعي: تصدقي ان الحيوان اللي عمل فيكي كده عنده حق مين يقدر يسيطر على نفسه قدام الجمال ده كله
البنت توتره اوي منه ونزلت دموعها وبقت خدودها حمره من العياط ورعد بص عليها بشفقه وقرب منها وقال بتوتر:احم اهدي مفيش داعي للعياط ده كله انا خلاص اجوزتك وكل حاجه هتتحل اهدي
البنت بصت في عنيه ورعد ركز نظره كمان في عنيها بتوهان وقال:يخرب بيت جمال عيونك يسحروا ويوقعوا اجدع شنب فيكي يابلد
البنت ابتسمت بكسوف وقالت:شكرا يابيه
رعد ببسمه:بلاش يابيه دي تقدري تقولي ياحبيبي احنا اجوزنا خلاص وعادي تقوليلي كده مش عندي مانع
البنت ابتسمت وسط دموعها وقالت:انت دمك خفيف اوي يارعد بيه
رعد قرب اكتر منها وحط ايده على كتفها وقال:مانا عارف ان دمي خفيف وكمان جامد اوي وهعجبك صدقيني..وسكت دقيقه وكمل..الا صحيح انتي اسمك ايه ياقمر
البنت بصت في عيونه بكسوف وقالت:نجمه اسمي نجمه يارعد بيه
رعد ببسمه وتوهان:نجمه وانتي فعلا زي النجوم السينما يانجمه تعرفيهم
هزت نجمه رأسها بلا فضحك رعد وكمل:ههه تمام ابقى اخدك تشوفيهم معايا قدام يانجمتي
نجمه اتكسفت اوي منه ووجهها بقى زي حبه الفروله ورعد ركز في جمالها بتوهان ورغبه وقرب من شفايفها بهدووء وقبلها جنب شفايفها بحنيه وبعد عنها بسرعه وهو بيحاول يتمالك نفسه
رعد بتوهان ورغبه:يابووي شفايفك زي الفروله في لونهم وطعمهم كمان يابت
نجمه بعدت عنه بتوتر وكشوف وقالت:احم انا انا هدخل الحمام اغير هدومي
رعد بغمزه :تمام يانجمتي بس متتأخريش عليا
نجمه بتوتر:حـ حاضر عن ازنك
جرت نجمه على الحمام ورعد ابتسم على كسوفها منه وقعد منتظرها لوقت كبير لغايه مازهق فقال بصوت عالي:نجمه انتي هتباتي جوه الحمام والا ايه يابت انا هفضل كده كتير مستنيكي
مرت دقيقه ونجمه مردتش فقلق عليها رعد وتوجه للحمام وخبط عليه بتوتر وقلق:نجمه انتي كويسه جوه يابت ردي عليا قلقتيني عليكي
ومرت دقيقه كمان ومفيش رد ففتح رعد باب الحمام وهنا تسمر في مكان بزهول وصدمه كبير لما لقاها قدامه مغمى عليها فجرى حملها بسرعه وطلع حطها على السرير ومسك فونه بقلق
رعد بقلق وخوف:الوو ايوه يارشيد جيب دكتوره لغرفتي فورا بس بدون ما حد ياخد باله منك في السرايا فاهم
رشيد بتفهم: تمام متقلقش هجيبها حالا
قفل رعد معاه وقعد جنب نجمه وهو قلقان اوي عليها وبعد دقايق وصل رشيد ومعاه الدكتوره
رشيد بقلق: انت كويس يارعد قلقتني عليك في ايه؟
رعد بخوف: مفيش حاجه دخل الدكتوره بس وخليك انت هنا راقب المكان تمام
رشيد بطاعه: تمام يارعد
دخلت الدكتوره وبدأت تكشف على نجمه تحت نظرات رعد اللي هيموت من القلق عليها
رعد بقلق: خير يادكتوره طمنيني هي كويسه دلوقتي
الدكتوره بهدووء: ايوه كويسه يافندم بس ضعطها نزل لانها مأكلتش حاجه من الصبح وضعيفه كمان خد بالك منها اكتر
رعد براحه: الحمد لله وحاضر يدكتوره.. وسكت دقيقه وتذكر الجنين فكمل بقلق.. طيب والجنين كمان كويس
الدكتوره بتعجب وعدم فهم: جنين ايه يافندم؟!
رعد بقلق: الجنين قصدي الطفل اللي في بطنها كويس كمان
الدكتوره بصدمه: جنين ايه.. وطفل ايه المدام مش حامل اصلا يارعد بيه
رعد بصدمه كبيره: اييه مش حامل اذاي؟!.
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نجمه سرقت قلبي)