روايات

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الخامس عشر 15 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل الخامس عشر 15 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الجزء الخامس عشر

رواية نجمة هزت كيان ظابط البارت الخامس عشر

رواية نجمة هزت كيان ظابط الحلقة الخامسة عشر

وقفنا البارت اللي فات لم خديجه قعدت خدت نجمه في حضنها وقعدت تهديها

نجمه مسحت دموعها ووقفت… انا هروح اتوضه واصلي وادعيلو اكيد ربنا هيجبر بخاطري ويسمعني وسابتها وراحت اتوضت

خديجه رفعت ايدها وقعدت تدعي… يارب اجبر خاطرها يارب

_الو بقولك في اخبار اي جامده!!

_في اي احكي بسرعه!

_صقر اغمي عليه نتيجه سم انتشر في جسمه واحتمال يودع!!

_بفرحه بجد!

_امال بهزر!!

_عارف لو مات والعمليه تمت كويس المعلم هيبسطك!

_ههههه وانا عايز كدا ومتخافش اي حاجه تحصل هعرفكم!!

_تمام سلام دلوقتي عشان اروح اعرف المعلم!

_تمام سلام!!

_في اي!!

_صقر بيسافر هاهاهاهاها

_بيسافر كيف؟

_يعني بيموت والعمليه هتحصل كدا من غير مشاكل

_بجد!!

_اه والله لسه الخبر جي دلوقتي

_بيضحك وهو بيقعد علي الكرسي كويس كويس يلا نحتفل بالخبر ده يلا

_ههههه يلا ياباشااا

عند نجمه بتصلي وخلصت

نجمه… اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته اسلام عليكم ورحمة الله وبركاته وقعدت تسبح وتصلي علي النبي وبتبص

صقر بصوت ضعيف… نجمه نجمه

نجمه بفرحه جرت راحت عندو… نعم انا جنبك اهو انت كويس

صقر حط ايدو علي وشها… انتي اللي كويسه

نجمه بعياط… اه بس انت مش كويس

صقر… متخافيش انا كويس اح اح اح وبدا يكح

نجمه… ثانيه اجبلك تشرب وقامت جرت جابتلو يشرب

نجمه… ها دلوقتي كويس

صقر… اه ساعديني اقوم عشان اطلع بر

نجمه… خليك مرتاح عشان لسه انت تعبان

صقر… لا انا بقيت كويس مدام شوفتك كويسه

نجمه بحب… يارب دايما كويس وساعدته يقف وهم طالعين صقر مال وكان هيقع بس نجمه لحقته قبل مايقع

صقر ببتسامه… متخافيش مش هقع طول مانتي جنبي

نجمه… وانا هكون جنبك دايما

اسد لم شاف صقر جري عليه هو العساكر والممرضين

اسد.. صقر صقر انت كويس طمني عليك انت كويس

صقر… اه كويس اهدو

خالد… جمدالله علي السلامه ياباشااا

صقر… الله يسلمك ياخالد

خديجه… نجمه هو اكيد لسه تعبان ليه بتطلعي بر دلوقتي

اسد… مهي مش عايزه يكون كويس وعايزه دايما يكون تعبان زي مكان بسببها كان هيموت

نجمه بصت لا اسد وعينها كلها دموعه وقعدت صقر وجت تمشي صقر مسكها من ايدها

صقر… خليكي رايحه فين وانت مين قال انها السبب في موتي

_اه ياصقر لو انت مطلعتش السم من جسمها مكنتش زمانك كدا

صقر بعصبيه… حد جاب ليكي سيره انتي دلوقتي تقفي زي اللي واقفين ومتدخليش في موضوع مش يخصك رد يااسد

اسد… ليه متخليها تتكلم مهي زيها زي نجمه

صقر بص لنجمه بحب…. محدش زي نجمه ابدا

اسد… ليه بقا محدش زيها هي ممرضه زيها زيهم

صقر… يمكن هي ممرضه زيها زيهم بس عند صقر لا واياك اسمع ان حد قرب من شعرها منها او زعلها بس انتو سامعين

الكل وهو موطي راسه… سامعين

صقر… يلا كله يروح مكانه الكل مشي واسد بص لنجمه بغضب ومشي

خديجه… نجمه اروح اجهز الخيمه واجيلك

نجمه… ماشي

نجمه… صقر هتعوز حاجه اروح اساعد خديجه

صقر… خليكي معايا متمشيش هي مش صغير دي عندها لسان اسد بيحكي عنه فاكيد ايدها اد لسانها هههههه

نجمه… هههههه طيب اوع تسمعك وتيجي

صقر… ههههه متخافيش حبيبتي قدها واكتر وغمزلها

نجمه بفرحه واستهبال… مين حبيبتك دي

صقر… واحدها خطفت قلبي من اول مره شوفتها فيها بس كنت بستهبل عليها

نجمه بلهفه… بجد ياصقر

صقر… بجد وغمزلها

اسد… صقر صقر تعال هنا عايزك

صقر… جي اهو اروح اشوفه عايز اي واجيلك ماشي

نجمه… ماشي بس خلي بالك من نفسك

صقر… حاضر سلام

نجمه… سلام

نجمه دخلت علي خديجه الخيمه وهي فرخانه وعماله تغني وترقص

واخير لقيت حبيبي واخير لقيت حبيبي

خديجه… انتي اتجننتي ولا اي في اي

نجمه… صقر اخير قالي ان انا حبيبته

خديجه… ههههه يعني ده كله عشان قالك ياحبيبتي

نجمه بفرحه… اه

خديجه… يامجنونه يلا طيب عشان نجهز المكان عشان ننام بكرا هيكون يوم صعب ويارب يعدي علي خير

نجمه… يارب يلا

عند صقر

اسد… صقر في اي واي مغيرك كدا انت حبيبتها ولا اي

صقر… انا مستحيل احب حد غير حوريتي في الجنه ونجمتي في السماء

اسد… لا والله مهو واضح المال اي اللي كان من شوي ده كان ناقص اجبلكم اتنين لمون

صقر… لازم اعمل كدا عشان نجمه وخديجه تبع المافيا

اسد بصدمه…. انت بتقول اي

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نجمة هزت كيان ظابط

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى