روايات

رواية نجمة في الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك نصرالله

رواية نجمة في الصعيد الفصل الحادي عشر 11 بقلم ملك نصرالله

رواية نجمة في الصعيد البارت الحادي عشر

رواية نجمة في الصعيد الجزء الحادي عشر

رواية نجمة في الصعيد
رواية نجمة في الصعيد

رواية نجمة في الصعيد الحلقة الحادية عشر

بضيق_ ممكن تبطلي رقص شويه الشباب بيبصوا عليكي
شيرين بحنق: افندم بيبصوا ازاى يعني والبنات عاملين دايره عليا
اسر بحنق: براحتك انا عليا قلتلك
اسر سابها ومشي
في الفرح
البنات كانو بيرقصوا وشيرين كانت بتسقف بس أسر بص عليها من بعيد وابتسم
الفرح خلص وحمزه اخد نجمه وطلعوا شقتهم
في البيت تحديدا الاوضه تبع مراد
اسر بضحك: هاتلي اكل يا مراد انا خسيت من الرقص ياعم
مراد بضحك: انزل يا عز طيب
عز بتعب: لا ياخويا مش قادر
مراد بحنق: هنزل انا
تحت في البيت
مراد: شيرين هاتيلي اكل انا وعز و صاحبي في اوضتي
شيرين: حاضر

 

شيرين جابت الاكل وخبطت
مراد: جاي
مراد فتح واخد منها الاكل وأسر كان جوا عينه جات في عين شيرين فضل باصص ليها اتوترت وبصت في الارض مراد اخد الاكل وقفل الباب
مراد: يلا تعالو كلوا
عند نجمه وحمزه
حمزه دخل وهي دخلت ، نجمه كانت واقفه بتفروك في أيدها
حمزه بحنيه: ادخلي غيري الفستان والبسي حاجه تصلي بيها
نجمه هزت راسها ومشيت لبست ادناء لـ الصلاه حمزه بصلها بحب وقال
حمزه: ما شاء الله ، هدخل انا كمان اغير واجيلك
نجمه بتوتر: ماشي
حمزه دخل لبس بنطلون قماش وتي شيرت نص
صلوا وحمزه كان صوته جميل جدا في قراءه القرآن خلصوا وكانوا قاعدين علي سجاده الصلاه
حمزه لفلها بعدين مسك أيدها وحط ايد علي رأسها وقال شويه ادعيه بعدين قال
حمزه بحنيه: هتنامي انتي علي السرير وانا هنام علي الكنبه تمام
نجمه بتوتر: خـ خليني انا عالكنبه وانت عالسرير
حمزه بهدوء: لا طبعاا (كمل بضحك) صوتك بقا مش طالع ليه ، انا مش واخد عليكي هاديه كده
نجمه ابتسمت بتوتر
حمزه بضحك: طب ردي حتي عليا

 

نجمه بتوتر: اقول ايه
حمزه بضحك: بقالي يومين مش شايف جعفر اللي جواكي
نجمه بضحك: مش عارفه مالي انا مستغرباني
حمزه: تعالي نقعد في البلكونه شويه ونتكلم سوا
نجمه بضحك: اشطا بس تعالا ناكل الاول
حمزه ونجمه أكلوا بعدين دخلو البلكونه
حمزه: ثانيه بقا هعمل كوبايتين شاي
نجمه بابتسامة: تمام
حمزه عمل الشاي وجابه كانت نجمه غيرت ولبست بنطلون وهودي و طرحه و شغلت اغنيه لأم كلثوم
نجمه: بص تعالا نقعد عالارض مش عالكراسي
حمزه: اللي يريحك
قعدوا راح حمزه قال
حمزه: بتحبي ام كلثوم
نجمه بحب: ااه انا بيج فان ليها
حمزه ابتسم سكتوا شويه بعدين نجمه قالت
نجمه: مين اختار فستان الفرح
حمزه بضحك: انا زوقي حلو
نجمه: اه كان جميل ، تعرف انا كنت مختاره حاجه قريبه منه قبل كده ثانيه هوريك
فتحت موبايلها و وريته الصوره

 

حمزه: زوقك قريب من زوقي
نجمه بضحك: ااه كده بصره😂♥️
حمزه بغزل: واجمل بصره ، كفايه أنها معاكي
نجمه بكسوف: تسلم
حمزه بضحك: لا قولي ربنا يخليك
نجمه ضحكت: مش بتضايق منها
حمزه بضحك: لا انا بحبها .. وبصوت واطي .. وبحب صحبتها
نجمه بامتنان: وانت برضوا اللي بعت جبت ساره
حمزه بحنيه: اه كنت عارف انك هتفرحي لما تشوفيها
نجمه بامتنان: شكرا بجد شكرا جدا
حمزه بضحك: فين نجمه اللي عندها جعفر ، انتي اكيد مش نجمه
نجمه بضحك: لا انا
حمزه بتزكر: اه صح انتي عندك 3 شخصيات
نجمه ضحكت بعدين قالت
نجمه بتوتر: صوتك كان جميل وانت بتصلي .. ينفع تحفظني قرآن كل يوم قبل مننام
حمزه بحنيه: ربنا يخليكي .. ممكن طبعاً ، تحبي نبدأ امتا

 

نجمه: بكرا موافق
حمزه بحب:اه هحفظك إن شاء الله
نجمه ابتسمت وبصت لـ القمر وكان في نجمه قريبه منه وهي اكتر نجمه منوره في السما وكبيره كانت جميله
حمزه: بتحبي القمر وكده ؟
نجمه بهزار: اه .. تعرف دا عامل معايا خناقه
حمزه بضحك: ليه ؟
نجمه بخفه: علشان انا قموره وهو بيقولي تعالي اقعدي مكاني
حمزه بغزل: بصراحه معاه حق ، انتي فعلا قمر ..وكمل بصوت واطي.. قمر سمايا انا بس
نجمه بتوتر: بص حضرتك انا بأحُرج جدا
حمزه بضيق: انتي تعرفي انك من اول ما جيتي هنا عمرك ما قلتي اسمي
نجمه:……
حمزه بهدوء: قولي طيب حمزه (نجمه بصتله)

 

حمزه كمل: عادي يلا قولي حمزه
نجمه بتوتر: حـ حمزه مالها بقا
حمزه ضحك علي توترها
حمزه بحنيه: ايوا قوليها بقا علي طول حمزه مش حضرتك
نجمه هزت راسها وفضلت قاعده تبص لـ القمر
كانت أم كلثوم بتقول( وقابلتك انت لقيتك بتغير كل حياتي معرفش ازاى حبيتك معرفش ازاى يا حياتي) مالت براسها علي كتف حمزه وسندت عليه بصلها وابتسم
قعدوا شويه كانت نجمه نعست حمزه بصلها بعدين باس راسها بحنيه وراح شالها حطها علي السرير غطاها ونام علي الكنبه
الصبح

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نجمة في الصعيد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى