رواية نبض الصقر الفصل الخامس 5 بقلم دينا عبدالله
رواية نبض الصقر الجزء الخامس
رواية نبض الصقر البارت الخامس
رواية نبض الصقر الحلقة الخامسة
الدكتوره بفرحه مصطنعه: مبروك المدام حامل
صقر بصدمه: نعمممم
الدكتوره بخوف: بعد اذنك
صقر بخبث وبص لاحمد: اهدي بس راحه فين
الدكتوره بخوف: بعد اذنك همشي
صقر: خدها ي احمد ع المخزن اما نشوف هنعمل فيها اي
. flash Back
الدكتوره دخلت ل رهف
احمد وصقر برا
احمد: اسد انا شاكك في حاجه
صقر: في اي
احمد: اما جبت الدكتوره سمعتها وانا نازل من العربيه بتكلم واحده انها تقول ان مراتك حامل وانت كدا هتطلقها
صقر: مين ممكن يعمل كدا مين له مصلحه
احمد: مش عارف
صقر: هنعرف بس اما تخرج من عند رهف تاخدها ع المخزن و………………..
احمد: يخربيت دماغك
صقر: عيب دا شغلي
Back
احمد خد الدكتوره ونزل
صقر: دخل لرهف اللي كانت مرهقه وحب يتاكد من كلام احمد
صقر دخل بعصبيه مصطنعه: رررررهف
رهف بخوف: ن ن نعم
صقر.بدا يقرب منها ومع ذلك رهف خوفها بيزيد وبتبعد عنه
صقر كان بيقرب منها عاوز يثبت حاجه لنفسه
رهف زقته بعيد عنها: ابعد عنى ي صقر وبتعيط
صقر خدها في حضنه: خلاص اهدي انا اسفه
رهف بتحاول تقاومه بس مش عارفه
رهف: لي يصقر لي تخليني اخال منك ابعد عنيبي.
صقر: الدكتوره بتقول انك حامل عرفتي لي قربت منك
رهف بخوف: والله لا والله يصقر محد لمسني وبدات في البكاء
صقر: عارف انا جوزك واما قربت منك بعدتيني يبقي اكيد محصلش حاجه بس كنت بثبت لنفسي
رهف بدموع: انا اسفه بس بس
قاطعها صقر: اهدي مفيش حاجه قومي خدي شور عما اطلعلك
رهف: رايح فين
صقر: هشوف شغلي مع الدكتوره
رهف بخوف: لا يصقر متعملش فيها حاجه عشان خاطري
صقر: متخافيش قرصه ودن بس
رهف بدموع: لا والنبي انا مسمحاها خلاص ي صقر
صقر في سره : انتي ازاي كدا اي الطيبه دي وقعتيني في عشقك ي رهف
وابتسم ونزل
في المخزن:…………….
صقر دخل بهيبته ورما جاكيت البدله ع كرسي
الدكتوره بخوف: انتو عاوزين مني اي
صقر بنبره مرعبه: بصي يحلوه هتقولي ع كل حاجه ولاااا وحط المسدس ع راسها
الدكتوره بتبلع ريقها بصعوبه: هقولك كل حاجه وبدات تقص عليهم ماحدث
في مكان اخر………….
انجي: ينهار اسود صقر عرف ازاااي
مجهول: صقر ذكي جداا ووو وقاطعته انجي
انجي: اخرسس دا هيموتني
مجهول: مع نفسك بقا ي حلوه وقفل
عند صقر……………………
صقر: احمد سجلت
احمد: كله تمام
صقر : خدها من وشي ي احمد واقبض عليها وع كل الي متفقه معاهم
احمد خدها تحت صراخ الدكتوره
في جناح صقر ورهف
رهف عماله تلف في الاوضه
صقر دخل الجناح
رهف بخوف: ع ع عملت اي
صقر: موتها
رهف بعدت عن صقر: هااااا
صقر كاتم ضحكته بالعافيه وبيقرب منها
رهف برعب: ص صققر والله معملت حاجه
صقر بضحكه جذابه: ههه عارف انا بس بهزر
رهف: هزارك سم عملت اي
صقر: اتسجنت
رهف: حرام يصقر
صقر بعصبيه طفيفه: اي اللي حرااام انتي عارفه بسببها كنت ممكن اموتك هاااا بسبب اللي قالته مبقتش شايف قدامي بس لولا احمد كان قايلي قبلها كنت موتك ي رهف
رهف بخفوض : مفتري وربنا شكرا ي احمد لولاك كنت ميته
صقر: خدي هنا احمد مين
رهف: هااا
صقر وبيقرب منها ومسك شعرها بخفه: اسم اي يراجل ميجيش ع لسانك تاني فااااااااهمه
رهف: مخلاص يعم الحج الله
صقر: بت
رهف: ولاااااا
صقر: يا نهارك اسود بقا صقر الباشا يتقاله ولاااا
رهف طلعت لسانها وجريت
صقر وبيجري وراها: خدي ي رهف
رهف: مش هتعرف تمسكنييي
صقر بتمثيل التعب: اااه مش قاادر تعبت
رهف بخوف اقتربت من صقر: صقر مالك
صقر: هه مسكتككك
رهف: ع فكرا انت غشاش
صقر مسك خدودها بخفه: انااا
رهف: ايوا
صقر و انفاسه الحارقه واقترب منها وووووووو
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نبض الصقر)