روايات

رواية نبض الصقر الفصل الثامن 8 بقلم دينا عبدالله

رواية نبض الصقر الفصل الثامن 8 بقلم دينا عبدالله

رواية نبض الصقر الجزء الثامن

رواية نبض الصقر البارت الثامن

رواية نبض الصقر الحلقة الثامنة

رهف مسكته بخوف وفجاه لقت دم ع ضهره
رهف: صقرررر صقر فوووق مااااالك وودته ع السرير وكان فيه علامات اصابه وجروح كتير جدا ودرجه حرارته مرتفعه
رهف جابت علبه الاسعافات الاوليه وبدات تعقمله الجرح وهو نايم او شبه مغمي عليه
صقر بوجع: اااه
رهف بدموع: معلش استحمل
رهف خلصت وعملتله كمادات وطول الليل صاحيه ونامت ع الاريكه
في الصباح
رهف صحيت وغيرتله ع الجرح وراحت تعمله الفطار
صقر فاق وافتكر اللي حصل امبارح
صقر وقف قدام المرايا وابتسم
رهف خلصت وجابت الاكل وطلعت
صقر جري وعمل نفسه نايم
رهف دخلت: صقر وبدات تلمس ع شعره
صقر شدها وقعت فوقه
رهف: ااععععع انت ص ص صاااحي
صقر: انا مش قولتلك امبارح نامي
رهف: يعني عاوزني اسيبك وانت بالحاله دي
صقر: وانتي مالك بيا لي بتعملي كل دا
رهف: عشان بح
صقر بفرحه : عشان اي
رهف: هاا ولا حاجه يلا عشان تفطر وتاخد الدوا
صقر: وسعي كدا مش هاكل ولا هاخد زفت
رهف: مش بمزاجك ع فكره
صقر: لا والنبي
رهف: يلااا ي صقر
صقر بعصبيه: رهههههف
رهف بعصبيه: صقرررررر
صقر قرب عليها: بتعلي صوتك عليا صح
رهف بتوتر وخوف: اسفه
صقر مسك ايديها: متتكرش تاني
رهف: حاضر.
صقر سابها ودخل الحمام
عند رهف كانت قاعده بتعيط بعد كل اللي عملته وهو عاملها وحش
صقر خرج من الحمام لقاها بتعيط
صقر مدهاش اي اهتمام بس كان قلبه بيتقطع
رهف بدموع: صقر
صقر بيبين انه متعصب: اي
رهف: ممكن تاكل عشان خاطري انت تعبان
صقر: بشرط
رهف: موافقه
صقر: اعرفيه الاول
رهف: يلا بس افطر وخد الدوا الاول
صقر: حاضر
رهف بضحك: شطوور قلب الماما
صقر: والله انتي مجنونه
رهف: عاجبك ولا لا😏
صقر: بت اتعدلي
رهف: من عنيا الجوز. ومناخيري اللوز
صقر ضحك ضحكه رجوليه جذابه
رهف بدات تاكله
صقر: بياكلها رهف ابتسمت بحب وكلت
خلصوا اكل
رهف: هقوم اشيل الاطباق
صقر: تمام
رهف نزلتهم وطلعت الدوا
رهف: ي صقرررر
صقر: ياا نعم
رهف: الدوااا
صقر: ماشي وخد الدوا
رهف: ممكن سؤال
صقر بصلها باهتمام: اتفضلي
رهف: لي مكنتش عاوزني اعرف انك مجروح
صقر: عشان متخافيش
رهف: عادي يعني مكنتش هخاف
صقر: لا والله
رهف: اه
صقر شدها من خصرها
رهف بتوتر : صقرر
صقر قرب منها وقبلها
رهف بصت للارض بخجل
صقر طلع علبه الماظ
رهف: واااو دا دا ليا اناا
صقر: ليكي يا ست البناات تقدري تعتبريه الشبكه
رهف بفرحه حضنت صقر: شكرا شكراا شكرااااا صقر انت بتفرحني كتيير اوي
صقر: اعيش وافرحك يا ست البنات ولبسها طقم الالماظ
صقر: انا هروح اتابع اجراءات الماموريه
رهف بخوف: لا يصقر لا انت تعبان
صقر: نص ساعه بس واجيلك ومحضرلك مفاااجاه كبيره
رهف بمرح: اي هي
صقر قرصها من خدودها: لو قولت مش هتبقي مفاجاه ي قطتي
صقر لبس وخد عربيته ومشي
في الجامعه عند ملاك
ولد: اوو شايف البت دي
_ لا دي ابعد عنها احسن
_ لا يعم تعال نجرب وراحوا عند ملاك
ملاك: اي خدمه ي شبح
الولد: عاوزك يجميل وبيشدها من ايديها

صقر: 26 سنه شخصيه وسيمه وجذابه جدااا بس عصبي اوي وبيخاف ع اي حد بيحبه
رهف: 23 سنه زوجه صقر كانت بتحبه من زمااان وكمان كانت بتغير اما حد يتكلم ع صقر ابن عمها كليه طب بشري
زين: 21 سنه شغال في شركه مكان بباه شخصيه مرحه جدا لكن وقت العصبيه مش بيشوف قدامه
ملاك: 19 سنه اولي جامعه حاسبات ومعلومات اخت رهف بتحب الحياه اوي بس لمضه حبتين

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نبض الصقر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى