رواية نادين الفصل الرابع 4 بقلم نور الحياة
رواية نادين البارت الرابع
رواية نادين الجزء الرابع
رواية نادين الحلقة الرابعة
علي السفره كل قاعد عشان يفطر
فهينمه بإحترام: يزيد بيه
يزيد بعدم اهتمام: في اي
فهيمه: الانسه يارا بره وعوزه تدخل
يزيد قام بسرعه: خليها تدخل
الجد بضيق: اقعد كمل فطارك
يارا بخبث: صباح الخير
نادين ومايا بصولها من تحت لفوق بقرف وكملو اكلهم كانها مادخلتش
زياد بضيق : صباح الخير
سمر بغيره: وه اي الي انتي لابسه ده
يارا بغرور: اي حلو
سعاد بمكر: حلو يابنتي ولا انت اي رايك يا يزيد
يزيد بإحراج: احم اه اه حلو
عادل بحده: حلو اي وزفت اي انت مش شايف هي لابسه ازاي
كانت يارا ياجماعه لابسه هدوم قصيره جدٱ
الجد بغضب: احنا بنحب المسخره دي لو هتشتغلي مع ولدي يبقا لازم تحترمي الاصول
يارا بخوف: فاهمه بس يزيد مش عنده اي اعتراض
وبعدين اتكلمت بخبث: ده حتي بقيت خطبته
الكل اتصدم ويزيد كمان
عماد: يزيد هيخطوب ازاي وهوا متجوز اصلٱ
ياره بخبث: يزيد قالي كل حاجه وانها فتره وهتعدي
الكل بص علي نادين وخايفين من رد فعلها
نادين قاعده بتاكل بكل برود
زياد بخوف: نادين
نادين رفعت عنيها ليه وقالت برقه: نعم
الجد بقلق: انتي كويسه يابنتي
نادين قامت بكل برود: ايوا يلا انا هطلع اجهز عشان اروح الشركه وطلعت بكل برود ولا كأن في حاجه
نادين اول ماطلعت دخلت الحمام ودموعها نزلت
_______________♡
مليكه: ماما انا يزيد وجدو وحشوني اوي عوزه ارجعلهم
دنيا: حاضر ياجببتي هكلم يزيد واقوله اننا راجعين
مليكه بسرعه: لا لا خليها مفاجأة
دنيا بضحك: ماشي ياستي خليها مفاجأة يلا اطلعي حضري الشنطه بتاعتك
مليكه وهي بتجري بفرحه: هوا هوا
دنيا قعدت تضحك عليها وبعدين اتكلمت بتنهيده: لازم هنرجع دلوقتي او بعدين ياطره الي حصل زمان مات ولا لسه هيتفتح تاني
________________♡
نادين لبست فستان اسود تحت الركبه بشويه وشوز ابيض بكعب وحطت ميكب خفيف جدٱ ورفعت شعرها كحكه لفوق ونزل منه كام خصله كان شكلها غايه في الروعه والجمال وكانت ساحره للإنظار
اخدت شنطه صغير بيضه ونزلت
الكل واقف مدايق وزعلان من يزيد وفاجأه سمعو صوت كعب نازل علي السلم الكل بص علي الصوت وانبهر من جمال نادين
يزيد بلع ريقه بالعافيه من شكلها
ويارا وسمر بصلها بغيره وحقد من جمالها
حنان بحب: بسم الله ماشاء الله قمر ياروحي ربنا يحفظك
نادين بغرور: شكرا
نادين راحت عند جدها واتكلمت برقه: جدو انا رايحه الشركه عوز حاجه
الجد بضحك: لا يابنتي بس خلي بالك من نفسك وانتي حلوه وذي القمر كده
نادين بدلع باسته من خده: ماتخفش عليا انا بميت راجل
يارا بخبث: هوا انتي هتجي معانا شركتنا انا وحبيبي يزيد
نادين ببرود: قصدك هروح اشوف شركتي نسيتي اني بنت عمه ولا اي وليا في الشركه ذي ما ليه بظبط وغمزت
عماد بتشجيع: روحي ياحببتي وخلي بالك من شغلك
مايا كانت لبست ونزلت ولبست عكس نادين فستان ابيض تحت الركبه بشويه وشوز اسود وشنطه صغيره سوده مع ميكب خفيف وكانت حقٱ جميله جدا
مايا بغرور: يلا انا خلصت
زياد بضحك: يخربيتك انتي وهي انا همشي معاكم ازاي
عماد بضحك: حلوين صح
زياد بضحك: انا شكلي هقتل ناس كتير النهارده
يزيد بضيق: يلا يانادين
الجد بخبث: لا نادين هتروح مع ابن خالتها وانت خليك مع يارا مينفعش تسيب خطبتك ولا اي
يزيد اتعصب جدٱ عارف جده بيعمل اي
نادين ببرود: يلا يا مايا ومشيت
مايا بصوت عالي شويه: زياد يلا
زياد بغيظ: السواق بتاعهم انا
الكل ضحك عليه ويزيد هيكلو بعينه
_______________♡
ياسين بعصبيه: يعني اي الملف مش جاهز انا اول ماوصلت قولت جهزي الملف صح
السكرتيره بخوف: صح بس والله يامستر ياسين انشغلت جدٱ في الملفات الباقيه
ياسين بغضب: غوري تجهزيه خمس دقايق بس ويكون عندي لو اتاخرتي اعتبري نفسك بره الشركه
السكرتيره برهبه: تحت امرك يافندم وجريت عشان تلحق تخلصه
زياد وصل الشركه ونزل ونادين ومايا كمان نزلو
زياد بتحذير: مش عوزكم تتكلمو مع حد انتو فاهمين
نادين بضيق: انت مالك ياعم دي شركتي اتكلم فيها براحتي
مايا بضحك: حصل
زياد بغضب: وحيات امك انتي و هي الي قولت عليه يتسمع
نادين: انا بقول شكرا لحد كده ويلا روح
زياد: اروح اي ياختي انا مش هروح غير لما اخدكم معايا يلا ومسك ايد نادين وفي الايد التانيه مايا ودخل وسط نظرات كل الي موجودين وبعدها بشويه دخل يزيد ويارا
ياسين بإعجاب: مين حضرتكم
يزيد بغضب: ياااسين دول ولاد عمي
ياسين بإعجاب مش قادر يخفيه: اهلٱ الشركه نورت
نادين بغرور: اكيد لازم تنور
مايا ضحكت غصب عنها
زياد همس في ودنها: لمي نفسك لتكون اخر ضحكه في حياتك
نادين سمعته همست ليه: اسكت انت
يارا بخبث: احب اعزم الكل علي فرحي انا ويزيد
الكل اتصدم حتي يزيد
نادين بغضب:…………..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية نادين)