روايات

رواية منذ ذلك اليوم الفصل الثالث 3 بقلم هديل المعداوي

رواية منذ ذلك اليوم الفصل الثالث 3 بقلم هديل المعداوي

رواية منذ ذلك اليوم الجزء الثالث

رواية منذ ذلك اليوم البارت الثالث

رواية منذ ذلك اليوم الحلقة الثالثة

ناديه بعصبيه و زعيق اه و انت و اخوك ابو قلب رهيف جايبنها تعيش معانا هنا صح لا ده علي جثتي

علي امي هدي صوتك هتسمعك

ناديه وانا بسرق ولا بسرق ما تسمع البنت دي مش هتقعد في البيت ده و انا اعرف منين اصلها و فصلها و لا هي ايه اللي خرجها في الوقت ده

علي ي ماما اسمعي

ناديه اسمع انت البت دي شكلها عامله الشويتين دول عشان تجي هنا هو في واحده تشل و تقول حصل خير

علي ي إمي

ناديه بلا امي بلا بتاع بقي انا هتصرف

علي ماما ماما استني

ناديه خلاص خلصتي التمثيليه دي ي شاطره قومي يلا روحي مكان ما جيتي

طاهر امي انتي بتقولي ايه

علي ماما تعالي معايا

ناديه في ايه انت و هو بتتعاملوا كإني مجنونه ليه مفيش حد قاعد في البيت ده

طاهر لا هتقعد ي امي

ناديه انت بتتحداني طب لا انا لا هي في البيت ي طاهر

دخل حسن والد طاهر و علي و زوج ناديه

حسن باااااااس في ايه و مين دي

ناديه تعالي شوف عيالك جيبين واحده من الشارع تعيش معانا و قال ايه مشلوله و هم السبب

كانت اروي أثناء حديثهم تبكي و تحاول أن تحرك قدماها لتقف حتي وقعت علي الارض فركد طاهر و علي بخوف عليها

ناديه هههههه اهي سعاد حسني بدأت الفيلم

طاهر بص لامه بعصبيه بس بقي اعتبري حد من بناتك معانيها

ناديه اخرص انا بناتي عمرهم ما يبقوا مكانها

حسن بس بقي بس هو انا مش واقف ي هند ي ليلي

هند و ليلي اجوا نعم ي بابا

حسن ساعدوا البنت دي تقعد علي الكرسي و خدوها تحت في اوضه الجنينه

طاهر بابا

حسن اللي بقوله يتنفذ و اتفضل معايا انت و هو علي المكتب

ذهب كل منهم الي المكتب و ساعدت هند و ليلي اروي علي الجلوس و ذهبوا الي الغرفه و بدأت اروي بالحديث معهم و قصت لهم جميع ما حدث

هند بدموع لا حوله ولا قوه الا بالله سامحينه ي اروي ارجوكي هو مكنش يقصد

اروي انا مش زعلانه منه هو ميقصدش

ليلي انتي شكلك بنت طيبه و غلبانه بس هو انتي فين اهلك

اروي بحزن مكنش ليا غير والدي في الدنيا و لما مات مراته طردتني من البيت

هند لا حوله ولا قوه الا بالله متخافيش انتي هنا هتبقي في بيتك و افضل و انا و ليلي معاكي اي حاجه تحتاجينها قوليلنا

اروي تسلمي ي حبيبتي

ليلي انتي اسمك ايه

اروي اروي

ليلي و انا ليلي و دي هند اختي

اروي اتشرفت بيكم

ليلي و هند احنا اشرف

ام في المكتب عند طاهر و علي و حسن

حسن ايه اللي حصل و مين دي

طاهر سرد له ما حدث

حسن بتفكير ماشي خليها هنا لحد ما تعرف بيتها ولا أهلها

طاهر بفرحه بجد يابابا

حسن بس مش هتطلع من اوضه الجنينه

علي ي بابا دي بنت غلبانه حرام نسيبها كده دي عاجزه عن الحركه خليها مع هند و ليلي

حسن و هم اخواتك هيشتغلوا عندها ولا ايه

طاهر لا ي بابا بس علي الاقل ينادوا حد من الشغلين ليها

حسن ماشي ي طاهر انت و علي لما نشوف اخرتها

#وبعد_مرور_8اشهر

اروي الحمدلله بقيت بمشي بعصايه

ناديه عقبال ما تمشي من غيرها ي ختي

اروي بحرج شكرا ي طنط

طاهر أن شاء الله خارجي تمشي احسن من الاول كمان ي اروي

حسن يلا ي شباب علي الشركه

علي روح انت و طاهر انا هعمل حاجه و جاي وراكم

حسن ماشي يلا ي طاهر و غادروا

ناديه هيه يلا ي هند انتي وليلي

علي رايحين فين ي ماما

ناديه هنروح النادي

علي تمام خاي عم فتحي يوصلكم

بعد مغادرت الجميع

علي ممكن ادخل

اروي اتفضل ي علي

علي اروي انا اروي انا

اروي مالك ي علي

علي اروي انا بحبك

ناديه الله الله…_____

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية منذ ذلك اليوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى