رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الفصل السادس عشر 16 بقلم جاسمين محمد
رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الجزء السادس عشر
رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها البارت السادس عشر
رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الحلقة السادسة عشر
ياسمين: كانت قاعدها ولقت رساله جتلها عليه الفون وفتحتها
ياسمين: مستحيللللل
ملك جت علي صوت ياسمين وهي بتزعق من الصدمه
ملك: ياسمين مالك فيكي اي
ياسمين ادتها الفون وهي ساكته
ملك: لعبت مستحيل عمر يعمل كدا ويخونك وابزات انتي انتي متعرفيش انتي بالنسبه لعمر اي
ياسمين: انا زي اي واحدها اتعرف عليها وخلاص هيطلقها
ملك: انتي لع ده اكيد لعبه عشان يبعدوكم عن بعض
ياسمين: اشمعنا انا لع وهو اصلا ساعته متجوزنا وهو قالي انه علي ورق ومستحيل اني افكر انه هيكون ليا في يوم من الايام
ملك: ده قبل ميعرف الحقيقه بس بعد الحقيقه مستيحل انتي متعرفيش حاجه
ياسمين: اي اللي معرفهوش
ملك: ياسمين حبيبتي بصي انا هرن عليها دلوقتي واخليه يجي ويحكيلك كل حاجه لانه قال محدش يحكيلك غيرو اي ده مش بيرد
ياسمين: ههه مش فاضي يارد هو في اي ولا اي 🙂🙂
ملك: اهدي بس اكيد مشغول في حاجه
ياسمين: مشغول في اللي بيعملو انا هطلع اجهز لبسي وامشي من هنا واخد اخواتي
ملك: ياسمين متتسرعيش استني لم يجي وتفهمي كل حاجه
ياسمين: انا فاهمه كل حاجه صح وسابتها ومشت
ملك فضلت ترن علي عمر لحد مرد
ملك: عمر تعال علي البيت بسرعه
عمر: في اي
ملك: تعال بس بسرعه
عمر: حاضر دقيقه واكون عندك سلام
ملك: سلام
منه: في اي
عمر: معرفش ملك بتقولي تعال بسرعه
منه: استرها يارب يلا طيب عمر: يلا
ملك: ياسمين وحياتي عندك استني طيب لحد ما عمر يجي
ياسمين: قولت لع كفايه كدا هو اصلا مستحيل يتغير هيفضل كدا علطول صايع وكل يوم مع واحدها
ملك: عمر كان كدا فعلا بس من ساعه مشافك في الجامعه والله وهو بطل كدا مش بعد معرف الحقيقه بس
ياسمين: ملك بطلي تدافعي عنه بقا هو هيفضل كدا ومش هيتغير
عمر جه: في اي وبصدمه وانتي بتلمي لبسك ليه ورايحه فين
ملك: عمر انت كنت فين
عمر: وصلت منه الجامعه وروحت مشوار ورجعت جبتها ليه في اي
ملك: بص
عمر 😳😳😳: والاستاذ ياسمين طبعا صدقت
ياسمين: اه صدقت ياعمر عايزني اشوفك في حضن واحدها اعمل اي ارقص
منه: ياسمين استني افهمي الاول قبل متتكلمي
عمر: اطلعو بر وسبونا انا وهي لوحدينا
ياسمين: مش هيطلعو انا اللي هطلع ومش قاعدها معاك تاني
عمر مسكها من درعها
عمر: تقفي ساكته ملك انتي ومنه بر وقفلو الباب
ياسمين: سيب دراعي انت ملكش الحق انك تمسكني كدا
عمر: انا ليه الحق ونص كمان انتي مراتي
ياسمين: وهطلق انا مش هقعد معاك ثانيه تاني
عمر: تمام متقعديش ياحوريتي بس افهمي كل حاجه وانا اللي هسيبلك البيت وهمشي
ياسمين: حوريتك 😳😳😳😳
عمر: اه انا عمر ابن عمك عمر اللي كنتي بتقوليلو بابا عمر اللي مستيحل يعمل حاجه تجرحك بس فكيف هيقدر يخونك انا ياستاذ وصلت اختك الجامعه وروحت عشان اكلم الماذون لاني كنت ناوي اتجوزك بجد قدام الناس والنهارده في الحفله وعشان تصدقي استني ارن علي الماذون
عمر: الو ايو ياحضرت الشيخ
_ايو ياعمر يابني في حاجه نسيتها ولا اي
عمر: هو انا كنت عندك دلوقتي صح
_ايو يابني في حاجه ولا اي
عمر: لع بس خلاث مش هيبقا في جواز شكرا لحضرتك سلام عليكم
_تمام يابني وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
عمر: وبعد مخلصت روحت جبت اختك وكانا بنتختار هدي ليكي وفستان لم ملك رنت علي فرحت ايمتا اخونك ياستاذه متردي
ياسمين: بعياط يعني عايزني اشوفك في حضن واحدها عايزيني مصدكش
عمر: انتي شوفتيني في فديو يعني ممكن يكون مفبرك مش حقيقي بس انتي صدقتي الفديو حتي لم ملك اتكلمت مصدقتهاش وانا لم اجيت اتكلم مكنتيش مصداقاني غير لم احكيت واثبتلك مع اني انا شوفت ليكي فديو زي ده وانتي مخطوفه انك بتحضني عمر وبتضحكي معا بس مصدقتهوش ولا حتي سالتك عارفه ليه لاني حبيتك فعلا وكمان شوفته قبل معرف انك حور عارفه ياحور انا حبيبتك من اول مره شوفتك في الجامعه وكنت بحاول اتجاهلك واعمل اي حاجه تبعدني عنك لاني كنت واعدك واحنا صغيرين محبش حد غيرك ومقدرتش المسك غير لك اعرفت وكان امبارح لم طلبتي اني مسبكيش ونمتي في حضني بس كدا خلاص انتي هتفضلي هنا وانا ماشي وراح جهز الشنطه بتاعتو
ياسمين: بعياط عمر حبيبي سامحني ارجوك ومتسيبنيش انا ممكن اموت لو سيبتني انا مصدقت اني لقيتك دلوقتي ارجوك سامحني
عمر خالص تجهيز وفتح الباب ونزل تحت
ملك ومنه واحمد ابوها وبوسي وامل لم شافو عمر ماسكه الشنطه اتصدمو
احمد: عمر انت رايح فين
عمر: سايب البيت بس االحفله هتم النهارده وفي ماذون هيجي عشان انا وحور هنطلق النهارده وامي ياريت متلوميش حور اني سايب البيت وماشي انا حاببب اقعد لوحدي شوي يلا سلام
ياسمين: عمر ارجوك خليك وسامحني بابااااا ارجوك سامحني
عمر سابهم ومشي
مصطفي كان واقف بر: ليه عملت كدا فيها انت مشوفتش شكلها سامحها
عمر: تعال بس اقولك
مصطفي: هتقولي اي
عمر: تعال بس
ياسمين بعد ما عمر مشي طلعت تجري علي الاوضه ورقدت علي السرير وفضلت تعيط لحد بليل
ملك دخلت الاوضه علي ياسمين وهي راقدها بتعيط
ملك: لسه بتعيطي
ياسمين: عمر سابني عايزاني اعمل اي ارجوكي كلمي خليها يرجعلي وانا هثق فيه ومستحيل اخون الثقه دي ارجوكي كلمي ياملك ورجعي ومتخلهوش يطلقني
ملك: عارفه ياملك عمر في مره قالي لم تحبي ياملك لازم يكون في ثقه بينكم مدام واثقه انه بيحبك يبقا خليكي واثقه فيه لان مستحيل قصه حب تنجح وتعيش من غير ما الناس تدخل بينكم وتحاول تفرقكم وهو كان بيحبك والناس نجحت انها تبعدكم عن بعض
ياسمين: خلي يرجع وانا بوعدك وبوعدو اني مستحيل اسمح لحد انه يدخل بينا ارجوكي ياملك
ملك: قومي البسي طيب ونشوف هيعمل اي النهارده
ياسمين: مش هقدر البس وانزل انتي عارفه هيجيب الماذون ويطلقنا مستحيل ملك كلميه وحياتي عندك
ملك: متخافيش عمر بيحبك ومستحيل يعمل كدا
بس يلا قومي البسي ونشوف هيعمل اي
ياسمين قامت لبست ولبست النقاب ونزلت تحت لقت عمر قاعد جمب الماذون وقفت ومقدرتش تتحرك من مكانها
عمر: قربي
ياسمين: عمر ارجوك لع مش عايزه نتطلق اديني فرصه
عمر: قولت قربي يلا ياحضرتك الشيخ طلقنا عشان هتجوزني بعدها للي بحبها
ياسمين: لع مستحيل تتجوز غيري
عمر: يلا امضي هنا مش فاضي خلصي
ياسمين: عمر اسمعني
عمر: قولت امضيييييي
ياسمين مضت علي الورقه
عمر ممكن تجوزني بقا ياحضرت الشيخ لحبيبتي
_اسمها اي يابني
عمر: حوري خالد المصري
ياسمين كانت طالعا فوق واول مسمعت الاسم وقفت مكانها
عمر: في عروسه تسيب عريسها وتطلع قبل ميتجوز
ياسمين: لفت وشها وجرت حضنت عمر
عمر: انتي هبله انا مستحيل اسيبك مهم تغلطي مستحيل اسيبك اللي بيحب مش بيسيب حبيبته لم تغلط لع بيقف جمبها يعلمها الصح ويفهمها بس ميبقاش قاسي عليه انا عارف اني كنت قاسي عليكي بس سمحيني لاني كنت عايز جوازي يكون علي حوريتي مش ياسمين اوعي بعد كدا تفكري ان في اب ممكن يسيب بنته لوحدها ابدا
ياسمين: بحبك
عمر: بتقولي اي
ياسمين: بقول بحبككككككك
عمر: وانا بعشقككككك ياحورتي اكتب ياعم الشيخ بسرعه عندنا طياره ومستعجلين 😂😂😂😂
الكل: 😂😂😂😂😂
مصطفي: يلا ياشيخ احسن ما الواد يخطف البت قبل ميتجوز ويلا عشان في جوازها تاني بتاعتي انا وموزتي وغمز لملك
الماذون جوز عمر وحور وملك ومصطفي
وعمر خد حور وسافرو بر البلد في جزيره العشاق
النهاية..
إلى اللقاء في الجزء الثاني..
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها)