روايات

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الفصل الخامس عشر 15 بقلم جاسمين محمد

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الفصل الخامس عشر 15 بقلم جاسمين محمد

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الجزء الخامس عشر

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها البارت الخامس عشر

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها
رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها

رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الحلقة الخامسة عشر

ياسمين: الاوضه من حق الزوجه ياعنيه
عمر: زوجه اي ما احنا جوازنا علي ورق 😂😂😂
ياسمين: عمر اطلع بر عشان هشتمك
عمر: في واحدها تشتم بابا
ياسمين: بابا كيف
عمر: اعرفك بليل 😉😉😉
ياسمين: خد ياض انت اعرف دلوقتي بابا مين وكيف
عمر: لو قولتلك تديني بوسه هااا اي رايك
ياسمين: يبوسك برص بوسه اي احكي يلا
عمر: بقا عايزه البرص يبوسني وانا عندي مراتي القمر الموزه دي 😉😉😉😂😂😂
ياسمين: انت شارب صح
عمر: اشرب اي وانتي حضناني اليل كله ومش عارف اتحرك منك 😉😂😂😂😂😂
ياسمين: وشها احمر طيب غور وانت مصدقت انا حضنتك رحت حضني طيب انا كنت تعبانه وانت فايق يعني كنت سيبتني بس مصدقت 🙄🙄🙄
عمر: في حد يلاقي موزه تحضنه وينام ويصحا علي علي وش القمر ويقول لا 😉😂😂😂
ياسمين: عمر عارف لو مطلعتش بر هشتمك واقوم اضربك كمان
عمر: لا ياراجل قومي ووريني نفسك كدا 😂😂
ياسمين: طيب ماشي عمر صح
عمر: اي
ياسمين: هو مين غيرلي البس امبارح
عمر: فضل يبص حوليه ولسقف الاوضه وساكت
ياسمين: عمرررررر بصلي هنا مين غيرلي
عمر: تلفوني بيرن يلا اروح اشوف مين سلام
ياسمين: وربنا لنف””خك ياعمر الكلب ماشي
ياسمين قامت لبست ونزلت تحت

 

 

ياسمين: صباح الخير
ملك: صباح النور ياروحي نزلتي ليه كنتي ارتاحي
ياسمين: متخافيش انا كويسه الحمدلله
لبني ومنه شفوها جرو حضنوها
منه: انتي كويسه ليه محدش رن علينا وقالنا
لبني: انتي مافكيش حاجه صح
ياسمين: اهدو اهدو انا كويسه اهو وقدامكم واكيد مرنوش عليكم عشان ماتخافوش ويشغلوكم
المهم انبسطو بالرحله
لبني : اه كانت جميله اوووي كانت نقصاكي تكوني معانا
ياسمين: مره تاني ان شالله
منه: حبيبتي انا عندي محاضر اروحها وابقا اجي بسرعه
ياسمين: ماشي بس خلي بالك من نفسك
عمر: استني يامنه اوصلك
منه: لا متتعبش نفسك انا هروح لوحدي
عمر: اصلا انا رايح مشوار اوصلك بطريقي وانا جي اعدي عليكي لام اخلي حد يوصلك ويستناكي اختاري
منه: وليه ده كله انا اروح لوحدي
عمر: انتي سمعتي قولت اي
منه: سمعت
عمر: قدامي علي العربيه وانا دقيقه وجي
عمر قرب علي ياسمين وتكلم بصوت واطي
عمر: متخافيش هوصلها واجي فبطلي غيرها ديما اختك ومحدش هيقدر ياخدني منك ولا ياخدك مني غير الموت 😉😉
ياسمين: بس انا مغرتش
عمر: انا بعرف بنوتي بتغير ولا لع حتي لو مخبي تعبير وشها
ياسمين: انت ليه بتتكلم كدا انا بنوتك كيف وانت بابا كيف
عمر: قولتلك بليل هعرفك كل حاجه
ياسمين: اوووف طيب 🙄🙄بقولك
عمر: اي

 

 

ياسمين: خلي بالك من نفسك وده مش خوف عليك خوف علي اختي اللي رايحه معاك
عمر: لا والله طيب هصدقك لحد بليل 😂😂😂
ياسمين؛: ملك هو ماله اخوكي ده
ملك: ماله ياروحي
ياسمين: متغير جامد معايه من امبارح تحسي ان حد خبطه بحاجه علي راسه وهو بينقزني
ملك: هههه ليه لدرجه 😂😂😂
ياسمين: واكتر وحياتك المهم ليه الحفله بتاعت بليل دي
ملك: معرفش هو مقلش ليه
ياسمين: اخوكي ده بارد ورخم وغتت وكل حاجه فيه
ملك: 😂😂😂😂ده كله ليه بس 😂
ياسمين: اسكتي انتي متعرفيش حاجه المهم ماما فين
ملك: مامتك تعبت لم انتي اتخطفتي بس متخافيش دلوقتي بقت كويسه خالص وهي نايمه دلوقتي روحي شوفيها عقبال مخليهم يجهزو الفطار
ياسمين: تمام ياقلبي
ياسمين:صباح الورد ياقلبي
امل: صباح الفل ياروحي انتي كويسه
ياسمين: آه انا كويسه خالص متقلقيش طمنيني عنك بس
امل: انا كويسه من ساعه مرجعتي ياروحي
ياسمين: يارب دايما تكوني كويسه ياروحي
امل: يارب ياقلبي
ياسمين: ماما عارفه الواد عمر من ساعه مارجعت معاملته متغير معايه اوووي
امل: كيف
ياسمين: بيعاملني حلوه خالص ولع وكمان قالي اني اقوله يابابا لاني انا بنوته وانا مستحيل اقوله كدا لاني مش هقول لحد بابا غير عمر ابن عمي ولا وبيقولي بليل تعرفي كل حاجه
امل: 😂😂اهدي طيب وبليل نعرف في اي
ياسمين: مش عارفه ليه حاسه انك تعرفي حاجه
امل: اعرف اي مافيش حاجه

 

 

ياسمين: طيب يلا نروح نفطر
امل: يلا
منه: عمر هو انت بتكون ابن عمنا
عمر: عرفتي منين
منه: ملك قالت ليه لم كنت خايفه علي ياسمين قالتلي ان عمر مستحيل يسيبها لانها مراته وبنت عمو وحكتلي كل حاجه
عمر: يعني عرفتي انك علياء واقولك ياعلياء براحتي بقا
منه: اه ممكن اطلب منك طلب
عمر: اطلبي ياحبيبتي
منه: خلي بالك من حور هي الفتره كلها اللي فاتت لسه بتحبك كل يوم كنت بشوفها وهي بتعيط باسمك وبطلع الصندوق اللي عندها وتقلب في صوركم
عمر: عارف انها بتحبني وانا محبتش حد غيرها ولا هحب غيرها وومستحيل اخلي حاجه تحصلها ابدا اطمني دي حياتي
منه: ربنا يديمكم لبعض يارب
عمر: يلا انزلي بقا ولا ناوي تروحي معايه المشوار
منه: ههههههه لع ياخوي روح انت سلام
عمر: خلي بالك من نفسك واول متخلصي رني عليا

 

 

منه: اشطااا
ياسمين: كانت قاعدها ولقت رساله جتلها عليه الفون وفتحتها
ياسمين: مستحيللللل

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها)‏

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!