رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الفصل الرابع 4 بقلم جاسمين محمد
رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الجزء الرابع
رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها البارت الرابع
رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها الحلقة الرابعة
الاجتماع خلص ومصطفي وعمر وقفين بيتكلمو
_وانا اقول الشركه منور ليه كدا اتاري حبيبي القمر هنا ومنورها
مصطفي بتتريقه عليه وبصوت واطي: وانا اقول الشركه منور ليه كدا عشان حبيبي القمر هنا اي المحن ده
عمر: اتلم طيب
مصطفي: نفسي افهم عجباك في اي دي سلعوه
_مين دي اللي سلعوه يامصطفي
مصطفي: بصراحه ياساره ان…
عمر: قصدو علي بنت شافه الصبح وعمال يتكلم عليها انتي عارفه مصطفي بيحب يتريق علي البنات
ساره: فعلا مصطفي بيحب يتريق بس لم نشوف اللي الاستاذ هيحبها هتكون عامله كيف
مصطفي: اللي هبحبها هتكون ملكه مش سلعوه وبص لعمر
عمر: مخلاص بقا 🙄
ساره: حبيبي شوي واجيلك ارد علي الفون
عمر: روحي ياروحي
مصطفي بتتريقه: حبيبي ارد علي الفون وجيلك 😂😂😂
عمر: الله يخربيتك متتلم ياض انت
مصطفي: نفسي افهم عجباك في اي والله مش بطيقه ولا ابوك حتي اللي هو عمها 🙄😂😂😂
عمر: وحياتك ياخوووي ولا انا بس انت عارف امي
مصطفي: حتي امك والله عثل برضو بطيقها علي اي وعايزاكم لبعض كيف
عمر: فكك تعال احكيلك حاجه
مصطفي: قول
عمر: قبلت النهارده ملاك ولا لا دي جنيه نازله من السماء منتقبه وعيونها سود وقمر قمرررررررر
مصطفي: هو انت عمر
عمر: لا ابوها 🙄🙄
مصطفي: اقرصني طيب عشان اصدق
عمر: من عيوني
مصطفي: اه انت اهبل استنا بس انت عمر ما بنت عجبتك اي حصل
عمر: مش عارف بجد كنت رايح الكافتريه واول مشوفتها قعدت علي الترابيزه اللي قدامها وفضلت قاعد باصص في عيونها ونسيت نفسها عيونها مع انهم عادين ومش ملونين بس تهت فيهم بجد هي شبه الجنيه
مصطفي: اوع اخدت رقمها ياض
عمر: ياعم اتنيل هو انا عرفت اسمها عشان اخد رقمها
مصطفي: 😂😂😂كيف ده يحلتها
عمر: هي لسانها طويل يانبي والله عملتلي اسطوانه عشان لاقتني باصصلها بس هي اول مره تيجي الجامعه طيب عارف البنات كلها بتتمنا بس اني اطلب منها اتكلم معاهم او اوصلهم دي رفضتني وفضلت اتحايل عليها وسابتني ومشت كان منظري عثل 🙂🙂🙂
مصطفي: هههههههه اول مره لاقي بنت ترفض عمر المصري دي معجزه 😂😂😂😂
عمر: بطل ضحك بس والله لوصلها وجيبها
مصطفي: هههههه كيف ياختشي 😂😂
عمر: متتلم ياض انت انا صحبك اي اختشي دي شايفني واحدها 🙄🙄🙄
مصطفي: خلاص خلاص اقولي هتعمل اي بس
عمر: قولت لمحمد صحبي وهيعرف كل حاجه 😉
مصطفي: ياجامد انت ياجامد بس شكلك بتقع 😉😉😂😂😂
عمر: طيب اسكت عشان السلعوه جي يوووه قصدي ساره
مصطفي: همووووت 😂😂😂😂😂
عمر: هتفضحنا يخربيت اهلك اسكت 😂😂😂
ساره: بتضحكو علي اي احكي ياحبيبي
مصطفي: اصلا عمر وانتي جي…..
عمر: حسبي الله فيك اصلا انا كنت بفكر اروح الملاهي زي زمان وهو بيضحك ويقولي انت لسه طفل صح يازفت 🙄🙄
مصطفي: 😂😂😂😂اه صح بعد مكبر وبقا اسمو عمر المصري اللي ليه مكانه عايز يروح الملاهي 😂😂😂
ساره: طيب متيجي نروح
عمر: 😳😳🙄هااا
مصطفي: ايو بجد يلا نروح ياعمر ونرجع شوي من ايام الطفوله
عمر: انت بتهزر ياض انت عايزني اروح والملاهي متظبطو انتو الاتنين وتتلمو 🙄🙄🙄🙄
مصطفي: يلا بجد وبطل التكبر بتاعك ده ويلا
ساره: هي بتبقا زحمه
عمر: دي زحمه خالص
ساره: يالهوووي لا خلاص انا مش بحب اختلط مع البشر
مصطفي: اسكتي عشان لساني طويل ياساره يلا ياعمر انا وانت نروح
عمر: انت بتهزر نروح فين
مصطفي: يلا بس وحياتي عندك نفسي اروح وياعم عادي دي بتاعت الكبار والصغيرين
عمر: استغفر الله يلا ياخوووي هتيجي ياساره
ساره: لع روحو انتو وانا اجي وراكم
مصطفي: طيب سلام
ساره خلي بالك من نفسك ياحبيبي
عمر: حاضر
في الملاهي
ياسمين اهو ياستي اديني جبتك عايز تركبي اي من العب
لبني: عايزه الطبق الطاير الاول 🙃🙃
ياسمين: اشطااا يلا
ياسمين ولبني فضلو يلعبو بالعب
عمر وصل هو ومصطفي
عمر: انت بتهزر شوف الزحمه هنروح نعمل اي صلا مش هنركب لعب انت مش صغير ولا انا جي مع ابن اختي هنا
مصطفي: طيب بص تعال نتفرج علي العيال اللي بتلعب وانا اركب لعب وانت خليك واقف كدا امتكبر وربي واحدها هتيجي وتكسر كبرياك دي وانا وانت اهو
عمر: مافيش واحدها تقدر تكسر كبرياء وانت عارف بكدا
مصطفي: ههههه بطلت اعرف من ساعه معرفت ان واحدها طنشتك 🙃😂😂😂😂😂
عمر: والله انا غلطان اني قولتلك يلا امشي يانغ
عمر عمال يتشمااا ولاقي بنت واقفه عماله تشتري غسل بنات لاطفال وتلعب معاهم فعجبه المنظر وقف يتفرج عليهم وهو واقف البنت دي لفت وعيونه جت علي عيونها وعرف انها البنت اللي قابلها الصبح
عمر: مصطفي مصطفي
مصطفي: اي في اي
عمر: البنت اهي اللي قابلتها الصبح
مصطفي: فين دي
عمر: كانت واقفه هنا مع الاطفال دي استنا
راح عند الاطفال وفضل يتلفت حوليه انه يلاقيها ملقهاش
مصطفي: انت بدات تتوهمها في اي مكان ولا اي عوضي عوض الصابرين ياربي 😂😂😂😂
عمر: تلم ياض مافيش حاجه وانا متاكد اني شوفتها
مصطفي: طيب فين
عمر: معرفش يلا نمشي
مصطفي: يووه يلا ياعم
ياسمين: يلا بقا كفايه كدا يلا نروح الوقت اتاخر
لبني: اشطااا بس توعديني تجيبيني هنا تاني
ياسمين: بوعدك يلا
لبني: هااااا بحبك يابسبوستي 😍😍
ياسمين: وانا ياقلب بسبوستك يلا
ياسمين روحت هي ولبني وتوصت وصلت ونامت
ام عند عمر روح البت وقعد شوي علي الاب يعمل شغل وخلص وراح ينام بس مش عارف ينام من كتر التفكير فيها
عمر: مخلاص بقا مش واحدها زيها تخلني افضل افكر فيها كدا كتير وهي اصلا زي غيرها بس مش عارف ليه عيونها مع انهم عادين بس بتوها لم ابص فيها يووه نام ياعمر وبطل هبل يلا وطفاء النور ونام
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية منتقبة خطفت قلبي بعيونها)