رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم جاسمين محمد
رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني البارت الثاني
رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني الجزء الثاني
رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني الحلقة الثانية
عمر طلع يجري لم سمع حور بتصوت
عمر: في اي مالك
حور: كنت قاعدها وحسيت ان شوفت حد وبينادم علي
عمر: كيف ده مافيش حد هنا
حور: معرفش بس حد نادم علي وانا قاعدها هنا
عمر سابها وراح دور حولين البيت ملقاش حاجه
عمر: مافيش حاجه ياروحي
حور: مش عارفه بس انا متاكدا والله ياعمر اني سمعت صوت والصوت ده بيقولي متخافيش انا جتلك حتي لو اي حصل
عمر: كيف ده
حور: معرفش
عمر: اهدي طيب وتعالي نطلع نرتاح شويه عشان هنمشي شوي كدا
حور: خلينا شوي
عمر: ليه تاني مانتي عماله تقولي يلا نرجع
حور: غيرت راي
عمر: ننزل ونبقا نيجي هنا تاني اي رايك
حور: طيب
عمر: يلا بقا نروح نجهز الشنط ونرتاح شوي وبعدين نقوم نلبس ونمشي
حور: يلا ياحبيبي
عمر وحور دخلو ارتاحو وجه اليل سافرو ورجعو اسكندريه
عمر وحور دخلو جهزو الشنط ونامو شوي وصحو سافرو ووصلو اسكندريه اول مدخلو الفله الكل جري عليهم وحضنوهم
ملك: بس اي ده هو الجواز بيتخن الواحدها ولا اي 😉😉😉
عمر: اه مدام حور اللي متجوز يبقا هتتخن دي اربع وعشرين ساعه بتاكل 😂😂😂
حور: وانت مالك شوفي ياماما 🥺🥺
امل: بس ياواد ياعمر انت وملك محدش ليه دعوه بحور حبيبتي
حور: حبيبتي ياماما ماما ياماما
امل: اي
حور: بصي انا جعانه ممكن تعمليلي ارنب
امل: ارنب
حور: في اي
عمر: انتي مش بتحبي الارنب خالص وبتقرفي منه كمان
حور: نسيت اعملي اي اكلها بحبهانا ممكن ياماماللي عقبال مغير
امل: ماشي ياحبيبتي
حور: يلا ياعمور نطلع نرتاح عقبال الاكل ميجهز
عمر: اطلعي وانا هاجي وراكي
حور: تيب بس متتاخرش
عمر: حاضر
مصطفي: عمر عايزاك في حاجه
عمر: تعال في المكتب
مصطفي: يلا
عمر: في اي يامصطفي
مصطفي : ليه حاسس ان حور متغير
عمر: كيف متغير
مصطفي: طريقه كلامها حاسسه متغير شوف اول مدخلت كانت هتخلع النقاب وقالي اي انا عادي مدام جوز ملك حور مستحيل تخلع النقاب ابدا
عمر: وانا كمان من الصبح وانا حاسس بالتغير ده
مصطفي: طيب العمل اي
عمر: ممكن عشان رجعنا عادي
مصطفي: ممكن يلا روح ارتاح ياعريس وانا اروح اشوف مراتي
عمر: ههههههه روح ياخوي
حور: اه كل حاجه ماشي تمام اطمن
عمر دخل فجاء فهي خبت الفون بسرعه
عمر: انتي لسه صاحي سمعتك بتتكلمي
حور: اتكلم مع مين ممكن اكون سمعتني بغني
عمر: الله بتغني غنيلي طيب
حور: بكرا طيب هنرتاح من السفر
عمر : طيب ادخل اغير عقبال متجهزي السرير عشان هطلع انام
حور: مش هتاكل
عمر: مش قادر هنام ولم اصحا ابقا اكل
حور: تمام
حور: الحمدلله مسمعنيش وانا بتكلم
عمر خالص وطلع نام وحور نزلت اكلت وطلعت نامت بس عمر كان صاحي بس عامل نفسه نايم وشاف حور نامت بس نامت علي اول السرير فستغرب لان حور مش بتنام غير في حضنه حتي لولا نايم بتصحي وتنام في حضنه وتخلي يحكيلها حدوده
الصبح
حور صحت وقامت دخلت اخدت دش وغيرت وعمر ده كله صاحي ومراقبه انها كمان لم بتصحا مش بتقوم غير لم هو يصحا وتبوسه علي خدو وتقوم اول ما هي طلعت من الاوضه ونزلت مسك الفون ورن علي مصطفي
عمر: مصطفي عايزك حالان
مصطفي: تمام اقابلك فين
عمر: في اي مكان تعال قبلني في المكان اللي انا بختفي فيه
مصطفي: تمام هلبس وجيلك
عمر: تمام متاخرش يلا سلام
مصطفي: سلام
ملك: في اي احبيبي
مصطفي: عمر اخوكي عايزني باين في حاجه مهم
ملك: مصطفي شوفت حور كانت بتكلمني كيف امبارح
مصطفي: كيف
ملك: كنت حسها مش طيقاني مش عارفه ليه
مصطفي: مش عارفه استني اشوف عمر ونشوف فيها اي حور دي
ملك: تمام قوم البس وروحلو
مصطفي: تمام
مصطفي: في اي ياعمر
عمر: اللي موجود في البيت مش حور
مصطفي: كيف مش حور
عمر: تصرفتها مختلفه خالص حور مش بتحب الارنب ودي طلبته وحور مكنتش بتنام غير فيه حضني ولم تصحا مكنتش تقوك غير لم اقوم وكمام انا حور لم بتبقا قريبه مني بحس بيها اوووي دي مافيش اي احاسيس خالص دي مش حور
مصطفي: كيف ده
عمر: اول امبارح انا دخلت اكلمكم فسيبتها بر وسمعتها بتصوت فطلت فدي اتحججت ان كانت سامع صوت حد ومكنش فيه حد ومن ساعتها وانا مش بحس بيها خالث بحس انها واحدها عادي مش حور خالث
مصطفي: يعني ممكن حور تكون اتخطفت ودي واحدها شبها
عمر: ده اللي حثل بس كيف هعرف مكانها انا مش عايز اتهور عشان مبخدوش بالهم ويعملو حاجه
مصطفي: مش عارف انعمل اي
عمر؛: بص انت تعزمني انا وهي عندكم النهارده وتجيب ماده مخدرها وتخلي ملك تحطها في الاكل بس مش مخدرها اوووي عشان اعرف اخليها تتكلم وانا هكتشف الحقيقه وربنا لو جو جمب حور لندمهم
مثطفي: اهد طيب وتمام اروح اطلب اكل وحطه فيه عقبال انت متروح وتجيبها
عمر: تمام سلام ياصحبي
مصطفي: سلام
عمر روح البيت وقال لحور وخدها وروحو عند مصطفي وملك
ملك: ازيك ياحور ياحبيبتي
حور: الحمدلله تمام ياقمر
ملك:يلا اقعدو عقبال مجهز الاكل علي السفره
حور وعمر: تمام
مصطفي: اروح انا اساعد مراتي
عمر: تمام
مصطفي: صدقتي لو دي حور كانت دخلت ساعدتك مش قعدت
ملك: اه طيب يلا طيب نطلع الاكل
ملك ومصطفي جهزو الاول ومصطفي حط في طبق حور الدواء عشان يخدرها
حور: عمر مش عارفه ليه راسي بقت تقيلها كدا وعايز انام
عمر: كيف ده ياحبببتي
حور: مش عارفه وسكتت مش عارفه تتتكلم ورح عمر قايم هو ومصطفي شايلينها ورقدوها علي الكرسي بتاع الانتريه وراح عمر شايل الوش اللي علي وشها
عمر وملك ومصطفي: اي ده 😳😳😳😳😳
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية منتقبة خطفتني بعيونها الجزء الثاني)