روايات

رواية ممرضة قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ندى عمر

رواية ممرضة قلبي الجزء الثاني عشر

رواية ممرضة قلبي البارت الثاني عشر

رواية ممرضة قلبي
رواية ممرضة قلبي

رواية ممرضة قلبي الحلقة الثانية عشر

آسر: صوتك دا ولا مش صوووووتك يا زفت

اسراء بدموع: والله انا مش شتمتك

آسر : واي الريكورد دا

اسراء : انا انا مش عارفة

لارا : حبيبتي انتي عملتي كدا لي

عمر: بس دا صوت تخين شوية

احمد ركز في صوت الريكورد

احمد : الصوت دا مش صوت اسراء دا برنامج بيقلد صوت اي حد

آسر : فين دليلك

لميس : احنا نشوف في تأثيرات علي الصوت ولا لا

ولما شالوا التاثير طلع صوت لارا

اسراء بغضب : انتي عملتي كدا لي وعملة اللي انتي اتغيرتي وبقيتي كويسة معانا

آسر : انتي عملتي كدا ازاي

لارا مش اتكلمت

آسر: ردي هو دا مقلب يعني بتعمليه فينا وخدوها علي القسم
طبعا التيم كله كان موجود مع لارا في القسم وبضغط من الشرطي لارا اعترفت

لارا : انا كنت واخدة رقم آسر وبعتله الريكورد

آسر : وانتي خدتيه ازاي

لارا : لما اسراء كانت عايزاه منك انا حفظته وكتبته بسرعة

لارا : وبالنسبة للريكورد ذي ما احمد قال دا برنامج

الشرطي : وانتي لي عملتي كدا

لارا : كنت بهزر معاهم

عمر : هو اي اللي بهزر معاهم

الشرطي : هتاخدي حبس اسبوع

اسراء : يلا نسافر

آسر : مش ينفع

اسراء : لي في اي تانييي

آسر : لازم التيم كله يكون مع بعض

لارا ببرود طلعت فلوس وادتها للشرطي كفالة يعني

لارا : يلا نسافر

ومشيوا ركبوا العربيات

لما عمر بدأ يسوق اسراء اتكلمت

اسراء : اشغل اغاني

عمر : لاء

اسراء : عبو شكلك دا رخم اويي ياريتني ركبت مع احمد

عمر : بتقولي يا بت حاجة

اسراء بغيظ : اي بت دي انا ليا اسم زيك بالظبط و كمان انا مش خدامة عندك

عمر مردش عليها

اسراء طلعت الهاند فري و حطته في ودانها وشغلت اغنية بصوت عالي جدا ونامت و هي بتسمعها

الموبايل اتزحلق وقع منها و الهاندفري انفصل من الفون 😱
الصوت كان عالي جدا

عمر : في اي اي الصوت دا ووقف العربية

اسراء : في اي يا عم صحتني من النوم لي

عمر : افصلي الزفت دا

اسراء : خلاص يا عم اهدي شوية

قفلت الأغنية

بعد شوية اسراء : خليني اشغل اغاني

عمر : قولت لاء

اسراء بترجي : ونبي ونبي

عمر : بس اغاني انجليزي لا

اسراء ماشي و بتفكر تعاند فيه وشغلت اغنية انجليزي 😂😂

عمر بغضب : انتي مش بتفهمي قولت اقفلي الزفت

اسراء بضحك : ههههه مش بتهزر يا رمضان
عمر : لاااااااء
اسراء : هو انت اسمك رمضاان عشان ترد ههههه

عمر بصلها بصة غضب

اسراء : اي خلاص آسفين يا ابو صلاح

عمر : انتي بتقولي اي

اسراء : العب باليه 😂😂😂

عمر : اسكتي خاااالص كفاية مش تتكلمي بقا

اسراء : قصدك اللي انا رغاية

عمر : ايوا

اسراء : والله لأوريك

عمر بصلها وسكت

_____
بقلمي : ندي عبدالحميد 🌈

نروح شوية لأحمد 😂🔥

لميس لأحمد: انا مش هركب ورا معاها

احمد : خلاص تعالي اركبي قدام

لميس : ما هو دا اللي هيحصل

ركبوا

لارا : هو انتوا مركبيني ورا لي

احمد : ملكيش دعوة هو كدا

لارا : هو اي اللي ملكيش دعوه

لميس : لو مش عاجبك انزلي روحي لعمر حبيب القلب

احمد ولميس ضحكوا عليها 😂

لارا طبعا مش عايزة تفضل ساكتة لازم تعمل مصايب

لارا : بس انا اللي المفروض اقعد جمب احمد

لميس : لي بقا ان شاء الله

لارا : اصل احمد هيتجوزني

لميس بصدمة: نعمممم !!!!؟

لارا: اي دا انتي مش عارفة ولا اي هو مش قالك

لميس : احمد ايه الكلام اللي بسمعه دا

لارا : يعني يعتبر دلوقتي احنا مخطوبين فأنا اللي لازم اقعد قدام
احمد وقف العربية وقال

احمد : انتي كذاااابة احنا مش مخطوبين ولا هنتجوز هي بتوقع بينا يا لميس

لميس : ااه صح انتي كذابة

لارا : بس انا معايا دليل

احمد : دليل اي

لارا مسكت موبايلها وشغلت ريكورد لما احمد كان بيقول ل لارا انه بيحبها وهيتجوزها بس لارا مسحت الجزء لما هي رفضته

لارا : دا الدليل

لميس كانت مصدومة من اللي سمعته : اييي اي دا يا احمد دا بجد ولا دا مش صوتك

احمد بهدوء : ايوه دا صوتي

لميس انفجرت من البكاء وكانت هتخرج من العربية بس احمد منعها

احمد : لميس اسمعي انا هحكيلك كل حاجة

لميس : مش عايزة اسمع بعد اللي سمعته بوداني

احمد : هحكيلك والله بس اهدي واقعدي

احمد حكي كل حاجة للميس

لميس : انت كنت بتحبها

احمد : كنت ودلوقتي بكرهها ومش بطيقها

لارا: علفكرة سمعاكوا

احمد : ما تسمعينا احنا هنخاف ولا اي

لميس : علفكرة انتي وحشه اويييي وكمان بتوقعي بين الناس
لارا مش ردت عليها

عمر اتصل علي أحمد

عمر : الووو يا أحمد انت قدامك كام وتوصل

أحمد: نص ساعه كدا

عمر : تمام يبقي هنوصل مع بعض سلام

أحمد: سلام

ولما وصلوا اتصدموا لما شافوا………………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ممرضة قلبي)‏

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى