روايات

رواية ملك الشيطان الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور رمضان

رواية ملك الشيطان الفصل الثاني عشر 12 بقلم نور رمضان

رواية ملك الشيطان الجزء الثاني عشر

رواية ملك الشيطان البارت الثاني عشر

رواية ملك الشيطان الحلقة الثانية عشر

الخدامه : شيطان جاكلين تريدك
مراد بغضب: اطلعي برا مش عايز اشوف حد هنااا فاهمه
الخدامه بخوف طلعت جري
مراد راح جاب برفيوم ويشمم ملك
بدءت ملك تفوق
مراد وهو يتصنع البرود رغم خوفه عليها
ملك بتعب : في ايي
مراد : مفيش وقعتي من طولك وياريت متحصلش مره تانيه
جاكلين دخلت بغضب
جاكلين بغضب: ماذا تفعل عندك شيطان

 

 

مراد بغضب: جاااااكلين ماذا تفعلين هل سمحت لكي بالدخول
ملك تحاول استفزازها
اصله كان تعبان وحب يريح هنا
مراد بتوتر : انتي بتقولي ايي اخرسي
سابته جاكلين وطلعت وهي بتعيط
مراد بغضب: حسابك بعدين
طلع مراد وملك انهارت من العياط
بعد مرور أسبوع ومراد بيعامل ملك علي انها خدامه بس هي خلاص معتدتش مستحمله ومراد الي قرب يوصل لهدفه
دخل مراد الفله
مراد : سناء انتي يلي اسمك سناء
الخدامه : نعم
مراد : قوليلي لي ملك تعملي قهوه
الخدامه : الخادمه ملك لا توجد
مراد بغضب: نعم راحت فين
الخادمه : لا اعلم
قعد مراد يدور عليها وأنها متعرفش حاجه هنا
ترن ترن ترن
مراد : الو
جاكلين بضحكه شريره : هه شيطان ماذا كنت تفكرني حمقاء ههه لقد خطيئت تلك المره وانا الذي فازت في تلك اللعبه هل تريد تسمع صوت معشوقتك
مراد بغضب: سوف تنتهي بيك اللعبه وانتي تعرفيني جدا لو أصبها مكروه سوف اخلص عليكي
جاكلين بغضب: سوف نري
وقفلت في وشه
مراد بغضب وعصبيه : عااااااااا هموتكوا هموتكوا يا كلا*ب
كلم ياسر
مراد بغضب وخوف: ياسر ملك اتخطفت

 

 

ياسر بخضه: انتتتت بتقول اييي ثم أكمل بغضب مش انا حظرتك هااا مش قولتك
مراد بغضب: كلم الرائد ياسر قولوا ينهي المهمه علشان منهيش حياتهم كلهم انا مش هعرض حيات مراتي اكتر من كدا يلاااااا يا ياسر مفيش وقت ممكن يعملوا حاجه فيها
ياسر : حاضر اجهز وانا هجيب القوات
قفل مراد وهو في قمه قلقه علي ملك فهو لا يحبها بل يعشقها كان يدعي الله أن تكون بخير
( طبعا زي ما عودتكم علي الصدمات مراد مش مافيا مراد ضابط 👀 )
عند ملك
ملك بخوف : انتووووو مين
جاكلين : نحن التي سوف ياخدون روحك
ملك بصريخ : عايزاه مراد هاتولي مرااااااااااااااد
جاكلين مسكتها من شعرها بغضب بسببك انتي شيطان سوف يترك المهمه شيطان يترك المهمه نحن ناخد حياتك
بعد وقت كان وصل مراد مع القوات
مراد بغضب: سيبها جاكلين دور اللعبه تنتهي
جاكلين بسخريه المافيا لما بتخسر بتخسر الكل هتكون انت اول واحد
ملك بصدمه ودموع : مافيا
مراد : هقوم
القوات هجمت عليهم وجاكلين خدت ملك وهربت بس مراد شافها
ملك بصويت: مراد الحقني
جاكلين كانت خايفه بس مفيش مهرب
مراد بغضب: جاكلين سبيها هموتك سبيها بقولك
جاكلين بعضب حطت المسدس علي دماغها سبني أخرج وانا اسبها
مراد :بتحلمي دي نهايتك
جاكلين : دي نهايه مرا
طخ
ياسر ضربها في ضهرها

 

 

ملك جريت علي مراد وحضنته
مراد بخوف ولهفه : انتي كويسه فيكي حاجه حد عملك حاجه قولي
ملك بدموع: انا كويسه كنت كنت خايفه اوي
مراد بحب : مفيش خوف تاني مفيش وجع ولا عياط تاني خلاص يا ملك مفيش رامي مفيش جاكلين مفيش حد هيمنعني عنك تاني خلص الكلام ده هعيشك ملكه ولله هتكوني في عيني مش هتنزل دموعك تاني خلاص
ملك بدموع وحب : مراد انا بحبك اوي
مراد بحب : وانا بحبك اوييي
فضل. مراد وملك في نيويورك وقدوة شهر العسل هناك
تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملك الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى