رواية ملكت الفهد الفصل السادس 6 بقلم حبيبة محمد
رواية ملكت الفهد البارت السادس
رواية ملكت الفهد الجزء السادس
رواية ملكت الفهد الحلقة السادسة
6:30 الصبح
فهد صحي لقي مليكه نايمه وشكلها جميل وكأنها ملاك
فهد: فضل يبوس فيها ويقومها 💋
مليكه : اهه 😴
فهد: يلا قومي بقي
مليكه: لا عاوزه انام حبه صغننين 😴
فهد: لا يلي قومي 💋
مليكه:..
فهد: خلاص مش هقعد معاكي انهارده وهروح الشركه
مليكه: بجد يفهدي هتقعد معايا
فهد: لا
مليكه: طيب انا هستناك 🙂
فهد: لا خلاص هقعد 😂
مليكه: بجد
فهد: بجد يلا قومي بقي عشان ناخد حمام
مليكه : حاضر قوم انت الاول
فهد: ماشي 😉♥
بعدين دخل وخد حمام وطلع وكان لابس شورت اسود لغايت الركبه بس
مليكه: 😳اتصدمت من شكل فهد عيب كدا يفهد
فهد: عيب اي بلاش البس
مليكه: لا عيب وغمضت عنيها
فهد: شال ايديها لا مش عيب 😂
مليكه: مغمضه عنيها برضو
فهد: يبت يلا قومي بقي
مليكه: حاضر وقامت
فهد: خدي هنا
مليكه : نعم
فهد: هاتي بوسه
مليكه : حاضر 💋
فهد: لا مش حلوه
مليكه: لا ولله حلوه
فهد: هاتي كمان واحده
مليكه: حاضر 💋
فهد: النحيه التانيه عشان متزعلش
مليكه: تؤ خلاص بقي خد 💋
فهد: خلاص مش عاوز ومسحها
مليكه: 😒..
فهد: 😳😕
مليكه: راحت باسته من النحيتين تاني
فهد: لا مش عاوز مش عاوز وبيمسحهم
مليكه: لا 😕😳مش تمسحهم 😒
فهد: خلاص راحو
مليكه: 😒خلاص خد بدلهم بس متمسحهمش
فهد: حاضر
مليكه 💋💋
بعدين قامت وخدت حمام ونزلت هي وفهد تحت
فهد قال للخدم يحضرو الفطار
مليكه: جريت علي هانم صباح الخير يماما
هانم: صباح الورد يوردتي عامله اى
مليكه: الحمدلله وانتي
هانم: بخير يحبيبتي يلا روحي اقعدي ع ما اعمل الاكل
مليكه: حاضر وراحت لقت فهد قاعد وبيفكر
مليكه: ااهلا
فهد:… 😕
مليكه: في اي مالك يفهدي
فهد: يبقي بتحضني الداده وانا لا تمام 🙂😒
مليكه: طيب مهو عشان هي ماما
فهد: اايوا يعني اي برضو ونا لا
مليكه: خلاص تعالا
فهد: لا
مليكه: هات حضن كبير
فهد: تعالي 🙂
مليكه: حضنتو جامد وهو حضنها وفضلو كدا خمس دقايق
مليكه: كفايه بقي
فهد:..
مليكه: ففهد
فهد:…
مليكه: يفهدي وراحت قامت
فهد مسكها وقالها هو انتي ممكن تسبيني
مليكه: يعني اي
فهد: يعني هتسبيني وتمشي يملاكي
مليكه: لا يفهدي عمري مهسيبك
فهد: وعد
مليكه: وعد يلا عشان نا جعانه بقي
فهد : يلا واكلو وقعدو حبه وبعدين مليكه قالت
مليكه: فهد
فهد: نعم
مليكه: تعالا نتفرج علي فيلم
فهد: لا
مليكه: لي
فهد: كده
مليكه: حاضر وفضلت قاعده زهقانه
بعد شويه
فهد : عارف انك زهقانه معلش
مليكه:.. 🙂
فهد: ملاكي
مليكه: نعم
فهد: مالك
مليكه: مفيش
فهد: مالك يملاكي 🙂❤
مليكه: زعلانه
فهد: ممن اي يملاكي
مليكه : عشان انت مش بتلعب معايا
فهد: اامم مهو انا ولله بروح الشركه وباجي ببقي تعبان بس يلا نلعب
مليكه: نلعب اي
فهد: خلاص تعالي نتفرج علي فيلم انتي بتحبيه ماشي
مليكه : بجد
فهد: بجد هاتي بوسه بقي
مليكه: حاضر 💋
ففهد يلا بينا وقعدو يتفرجو علي فيلم وفهد كان سرحان فيها وخلصو وقعدو حبهه
10: 00
فهد كان قاعد ومليكه كانت قاعده
مليكه: اهه
فهد: اي ممالك
مليكه: تعبت
فهد: امم خلاص يلا نطلع ننام
مليكه : ييلا
بعيدن طلعو بس مكنوش عارفين ينامو
مليكه: فهد
فهد: نعم
مليكه: اانت لسه صاحي
فهد: ااه 🙂
فهد: ملاكي
مليكه: نعم
فهد: متجيبي حضن 🫂
مليكه: حاضر وحضنو بعض
فهد: حضنها
عدي خمس دقايق
مليكه: كفايه يفهد
فهد لا خليكي شويه ونبي
مليكه: ححاضر مالك يفهدي
فهد : تعبان يملاكي
مليكه : ممن اي
فهد: من كل حاجه
مليكه : 🙂 معلش
فهد: كان مخنوق اووي وفضل حاضنها وسرحان
مليكه : انا تعبت يفهدي
فهد:..
مليكه : ففهد
فهد: ننعم 🥲
مليكه: بعدت عنو انت بتعيط ليه
فهد: ععشان..
مليكه : مالك متعيطش عشان مزعلش منك
فهد: 🙂..
مليكه: ععماله تمسح في دموعه وخلاص هتعيط
فهد: انا لو مت هتعملي اي 🙂
مليكه: ههموت معاك
فهد: 🙂لا بعد الشر عليكي
مليكه: لا ومش تقول كدا عشان انت قلتلي انك مش هتسبني صح زي بابا وتيته وماما قالولي مش هسيبك وسابوني ومشيو مش تسبني ونبي 😭
فهد: حاضر
مليكه: اانت بتضحك عليا 😒😭
فهد: لا مش هسيبك ولله
مليكه : بجد
فهد : بجد
مليكه : خلاص خدني معاك بكره
فهد: ااخدك فين
مليكه : االشركه
فهد: لا مينفعش
مليكه : ونبي ونبي 😕🙄
فهد: لا يعني لا ويلا نامي 🤨😡
مليكه: حاضر 😭انت فهد وحش
فهد: مماشي لو مش عاوزه تنامي جمبي متنميش طالما انا وحش متناميش جمبي 😡
مليكه : 😭حاضر
وقامت ونامت ع الاريكه
فهد: كان زعلان انو زعق ليها
مليكه منامتش طول الليل وكانت عماله تعيط وصوتها كان عالي
5:00الفجر
فهد: ااسكتي بقااا 😡
مليكه : حاضر 😭😭وبتعيط بصوت مكتوم
فهد: ااوووفف وطلع بره
مليكه: لا خلاص ولله
فهد: اسكتي وخليكي هنا فاهمه
مليكه: ححاضر 😭😭
فهد طلع بره ومليكه فضلت تعيط وكانت عماله تفكر ف ان فهد مش بيحبها وانو معتش عاوزها وخلاص هو مش هيكلمها تاني ومش عاوزها معاه
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الفهد)