روايات

رواية ملكت الحمزه الفصل الرابع 4 بقلم سندس أحمد

رواية ملكت الحمزه الفصل الرابع 4 بقلم سندس أحمد

رواية ملكت الحمزه الجزء الرابع

رواية ملكت الحمزه البارت الرابع

رواية ملكت الحمزه الحلقة الرابعة

ملك برعب ودموع: ح حمزه نتا هتعمل ايي
حمزه بعصبيه كبيره: م نتي حابه كد
ملك ماسكه ايدو ع ميضربش
ملك بعياط وشهقه: خلاص ونبي هسكت وم هعمل حاجه تضايقك اوعدك خلاص هسمع الكلام والله
حمزه لما شاف حالتها وشاف قد ايي خايفه رمه الحزام عالارض
وملك قربت وكانت هتحضنو بس حمزه بعد وبعدها وعطها ضهرو
ملك بدموع وزعل: حمزه نتي م بتحبني
حمزه ببرود: اه م بحبك
ملك بصدمة: م م مش بتحبني
حمزه اتعدل وبصلها لاقه دموعها مغرقه وشها
حمزه بهدوء: عايزه ايي
ملك كانت هتقع من صدمتها بس حمزه مسكها وحاوط وسطها باديو الاتنين
حمزه بحنيه: اه م بحبك نا بعشقك م بس بحبك بدمنك
ملك دخلت فحضنو اكتر وحاوطت رقبتو باديها ورجليها كانت مرفوعه من عالارض
ملك بزعل: حمزه متسبنيش نا مليش غيرك يحمزه
حمزه بحنيه: ونا عمري مسيبك نتي كل حياتي ومقدرش ابعد عنك
ملك برجاء: طب طب خودني معاك ع خاطري
حمزه طلعها من حضنو وبصلها فعيونها اللي بيعشقها
وقال بتوهان: حاضر هاخدك معايا
ملك بفرحه كبيره: بجد
حمزه بحب: اه
ملك باستو فخدو بوسه طويله اوي
وحمزه دفن نفسو فرقبتها وبق يبوسها ويتعمق
فضل كد تلت دقايق وبعد ومسك شعرها وقرب راسها منو وباسها من شفايفها
ومكنش عايز يبعد لحد ما حس بملك اللي بتنهج بعد ع تقدر تاخد نفسها
شدها ودخل اوضتو وغاصو فبحور عشقهم
…………………………………………………………
في مكان تاني
كانو قاعدين عالسفره وبياكلو
حمزاوي بهدوء: نا عايز جناح حمزه يتنضف كويس اوي يجميله (جميله مامت حمزه)
جميله باستغراب: ليه مين اللي هيقعد فيه
حمزاوي بفرحه: حمزه راجع وهيقعد معانا
جميله بدموع: بجد يمنتا كريم يارب
حور بفرحه: بجد م مصدقه اخيرا هيجي
(حور اخت حمزه وهيا وحيده على خمس اولاد)
حمزاوي بهدوء: جميله عايزك تعملي كل الاكل اللي حمزه بيحبو
جميله بفرحه كبيره: منغير متقولي يخويا هعمل قومي يبت يحور ايدك معايا
حور بفرحه: يلا يماما
ودخلو عالمطبخ
وحمزاوي كان قاعد بيكمل اكل لحد ما يامن دخل عليه
يامن راح عندو وباس ايدو
حمزاوي بهدوء: ايي يحبيبي عملت ايي طمني
يامن بثقه: عيب عليك يحج نتا بتكلم يامن حمزاوي
حمزاوي بابتسامه: كنت عارف نك قدها
يامن بهدوء: انشاء الله هنبدا البنا من بكره فالمستشفى الجديده بما ني بق كسبت المناقصه وفوزت بالارض دي عايز هديتي بق يحج
حمزاوي برفع حاجب: هديه ايي ياض
يامن بتوتر: عايز اتجوز بنت خالتي يا ابا
حمزاوي قام من عالكرسي وقال ببرود: لا يا يامن م دي هيا م قدك ولا قد جبروتك نتا فاهم
يامن بضيق: متخافش يحج والله هشيلها عنيا فالاتنين نا بحبها ونتا عارف كد كويس
حمزاوي بهدوء: نتا عارف هيا غاليه عندي قد ايي يعني لو جات شكتلي منك هدبحك
يامن بضحك: ماشي يحج اهم حاجه بس موافقتك
حمزاوي بابتسامه: هنشوف متخافش هكلم جملات خالتك واشوفها
ولسه هيتكلم قاطعو دخول محمد
محمد دخل وكان هيطلع علطول لولا صوت حمزاوي وقفو
حمزاوي بعصبيه: استنا عندك
محمد بملل: نعم
حمزاوي بعصبيه شديده: ايي م اهلك احنا ولا م اهلك داخل ولا كانك داخل على ناس غربا مفيش ولا سلام ولا ايي حاجه فين الاحترام ولا فين الادب
يامن حاول يلطف الدنيا ع حمزاوي ميتعبش
يامن بهدوء: بابا اهدا ع صحتك ونا هتكلم معاه
محمد بزهق: يوووه نتو م بتزهقو من الاسطوانه الحمضانه دي
حمزاوي كان هيضربو بالقلم بس..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملكت الحمزه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى